To Megane θα κάνει ντεμπούτο το καλοκαίρι του 2021 ως το πρώτο από τα επτά νέα ηλεκτρικά μοντέλα που σχεδιάζει να λανσάρει η Renault από το 2025. Διαβάστε όλα όσα γνωρίζουμε για το μοντέλο αυτή την στιγμή.
Λίγους μήνες μετά την παρουσίαση του Megane eVision concept τον περασμένο Οκτώβριο, η Renault βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης ενός από τα σημαντικότερα νέα μοντέλα της για το μέλλον, το αμιγώς ηλεκτρικό Megane crossover.
Το ηλεκτρικό Megane θα ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της φίρμας καθώς θα γίνει το πρώτο από τα 7 ολοκαίνουρια αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θέλει να λανσάρει η Renault από το 2025, σύμφωνα με το πλάνο «Renaulution» της μάρκας. Το Megane θα είναι ένα από τα αυτοκίνητα που θα βασιστούν στην CMF-EV πλατφόρμα της Συμμαχίας Renault-Nissan, με τον CEO της Renault να αναφέρει συγκεκριμένα: «Όπως το πρώτης γενιάς Megane, αυτό το Megane που συνοδεύεται με το γράμμα E είναι μόνο η αρχή. Μια ολόκληρη οικογένεια από οχήματα θα βασιστεί πάνω στην CMF-EV πλατφόρμα».
Όπως βλέπετε στις ψηφιακές αυτές εικόνες, το ηλεκτρικό Μegane θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό πάνω στο Megane eVision concept, αφού θα υιοθετήσει μεγάλο μέρος της σχεδίασής του, αν και σε ποιο συντηρητικό πλαίσιο. Τα λεπτά και πλατιά εμπρός φωτιστικά σώματα θα δίνουν το παρών, μαζί με το χαρακτηριστικό «δάκρυ», ενώ τα πίσω φώτα θα θυμίζουν αυτά του τωρινού Megane.
Κατά το λανσάρισμά του, το ηλεκτρικό Megane θα προσφέρεται με μια 60 kWh μπαταρία και ένα ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ περίπου 220 άλογα και 300 Nm ροπής. Ο Luca De Meo υποσχέθηκε πως το 0-100χλμ./ώρα θα γίνεται σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα ενώ η ηλεκτρική αυτονομία του αυτοκινήτου θα φτάνει τα 450 χιλιόμετρα (WLTP). Αργότερα, ο De Meo δήλωσε πως θα διατεθεί και μια έκδοση με πιο μεγάλη αυτονομία, πράγμα λογικό εάν λάβει κανείς υπόψη του πως το Nissan Ariya που έχει κατασκευαστεί πάνω στην ίδια πλατφόρμα εξοπλίζεται με μπαταρία 87 kWh και προσφέρει αυτονομία 500 χιλιομέτρων.
To Megane eVision concept.
Το ηλεκτρικό Megane λέγεται πως θα αποκαλυφθεί το καλοκαίρι και ότι θα γίνει διαθέσιμο για αγορά πριν το τέλος του 2021.