5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η οθόνη αφής του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό και το τριάκτινο τιμόνι έρχεται με πολλές επιλογές πάνω του.
To εσωτερικό του Μegane RS
5.692 Επισκέψεις στο άρθρο (30/5/2017)
Η Renault στο πλαίσιο της 40ης επετείου της συμμετοχής της εταιρείας στην Formula 1, αποκάλυψε για πρώτη φορά το νέο της hot hatch. Λίγες μέρες αργότερα διέρρευσαν σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης εικόνες από το εσωτερικό του. Δείτε το.
Γίνονται αμέσως αντιληπτές οι κόκκινες ραφές σε όλη την καμπίνα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Με τον Νico Hulkenberg να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι, το μοντέλο ολοκλήρωσε λίγους γύρους στην πίστα μπροστά στο κοινό με μια κιτρινόμαυρη εμφάνιση σαν φόρο τιμής της 40ης επετείου της συμμετοχής της εταιρείας στην Formula 1. H Renault δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες, εκτός από το γεγονός ότι για πρώτη φορά θα προσφέρει την επιλογή ανάμεσα σε χειροκίνητη και αυτόματη μετάδοση διπλού συμπλέκτη.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Sport κ. Patrice Ratti δήλωσε: «Δεν πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να επιλέξουμε καλύτερη στιγμή για να λανσάρουμε ένα νέο μοντέλο». Από την πλευρά του ο Hulkenberg σημείωσε: «Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω το Megane R.S και εντυπωσιάστηκα από το σασί του. Έχει γίνει τρομερή δουλειά στις επιδόσεις του. Ήταν απόλαυση να το οδηγήσω σε αυτή την ιστορική πίστα του Μονακό!».
Μέσα από τις φωτογραφίες του εσωτερικού διάκοσμου του Megane RS, γίνονται αμέσως αντιληπτές οι κόκκινες ραφές σε όλη την καμπίνα, από τα καθίσματα μέχρι και πάνω στο τιμόνι, τον επιλογέα ταχυτήτων, στις ζώνες ασφαλείας και το ταμπλό. Τέλος, υπάρχει οθόνη infotainment στο κέντρο του ταμπλό, το τριάκτινο τιμόνι έρχεται με πολλές επιλογές πάνω του, ενώ σε μια από τις φωτογραφίες φαίνεται και ο πίνακας οργάνων με το στροφόμετρο να φτάνει τις 6.000 στροφές. Πρέπει να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο που εμφανίστηκε στο Monaco πρόκειται για το πρωτότυπο Megane RS, με ο, τι και αν σημαίνει αυτό για τον εσωτερικό διάκοσμο στο αυτοκίνητο που θα παρουσιαστεί σε λίγους μήνες.
Η Renault έχει ήδη επιβεβαιώσει πως θα είναι ισχυρότερο από το απερχόμενο Megane RS των 275 ίππων. Οι πληροφορίες μας μάλιστα κάνουν λόγο πως η απόδοση του θα ξεπερνά τους 300 ίππους, ώστε να είναι κοντά με το νέο Ford Focus RS. Ωστόσο, έχει σχηματιστεί έντονη φημολογία γύρω από τον ενδεχόμενο εφοδιασμό του μοντέλου με μια βελτιωμένη εκδοχή του 1.800άρη turbo κινητήρα απόδοσης 252 ίππων, ως δάνειο από την άρτι αφιχθείσα Alpine A110, η οποία θα αποδίδει έως και 325 ίππους.
Σε ότι αφορά τα χαρακτηριστικά του νέου Megane RS, ο Διευθυντής του τμήματος Renault Sport, Patrice Ratti έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι το κορυφαίο γαλλικό μικρομεσαίο θα διατεθεί αποκλειστικά ως πεντάθυρο. Αξίζει να αναφερθεί δε ότι η κορυφαία έκδοση του γαλλικού hot hatch, αναμένεται να τεθεί αντιμέτωπη με μοντέλα όπως το Honda Civic Type R, το Ford Focus RS, το VW Golf GTI Clubsport S ή ακόμη και τη Mercedes-AMG A 45, ενώ όπως ισχυρίζεται η μάρκα θα έρθει με σκοπό να ανακτήσει τα σκήπτρα του ταχύτερου προσθιοκίνητου στην πίστα του Nurburgring.
Η επίσημη παρουσίαση του θα γίνει κατά πάσα πιθανότητα στην Έκθεση Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη.