Tην προηγούμενη εβδομάδα η Hyundai παρουσίασε το νέο i20 αλλά αποφάσισε να κρατήσει κρυφό το εσωτερικό και να το αποκαλύψει λίγες μέρες αργότερα.
Η μέρα αυτή έφτασε με την Hyundai να αποφασίζει να προσφέρει στον εσωτερικό διάκοσμο δύο μεγάλες ψηφιακές οθόνες 10,25 ιντσών, μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα infotainment στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Τα χρώματα στον πίνακα οργάνων διαφοροποιούνται ανάλογα το mode οδήγησης (μπλε για Normal, πράσινο για Eco και πορτοκαλί για Sport), ενώ η Hyundai υπόσχεται πως η κεντρική οθόνη εξοπλίζεται με νέες εφαρμογές συνδεσιμότητας και επιπλέον λειτουργίες για την καλύτερη πληροφόρηση και ψυχαγωγία του οδηγού αλλά και των επιβατών. Το σύστημα infotaiment είναι συμβατό με Android Auto και το Apple CarPlay ενώ προσφέρεται επίσης ασύρματη φόρτιση κινητού, προαιρετικά το ηχοσύστημα της Bose με 8 ηχεία και το σύστημα Bluelink Connected Car Services, για υπηρεσίες σε πραγματικό χρόνο.
Η Hyundai προσφέρει τρία διαφορετικά φινιρίσματα για την καμπίνα ενώ το τιμόνι έχει πάνω του αρκετά μπουτόν ώστε ο οδηγός να μπορεί εύκολα με την κίνηση των δακτύλων του να επιλέξει τις ρυθμίσεις που επιθυμεί.
Yπενθυμίζουμε πως στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων το i20 προσφέρεται με τον 1,2 λίτρων τεσσάρων κυλίνδρων ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που προσφέρει 84 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Στην κορυφή των εκδόσεων υπάρχει ο τούρμπο T-GDi 1,0 λίτρου που έρχεται με δύο ιπποδυνάμεις 100 και 120 αλόγων, ο οποίος για πρώτη φορά μπορεί να συνδυαστεί με ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ, που στην πρώτη έκδοση είναι προαιρετικό, ενώ στη δεύτερη στάνταρ. Αμφότερες οι εκδόσεις μπορούν να συνδυαστούν είτε με ένα νέο εξάρι μηχανικό κιβώτιο ή με επτάρι αυτόματο DCT διπλού συμπλέκτη.
Το νέο Hyundai i20 θα βρίσκεται στην Έκθεση της Γενεύης.
Για μια ακόμη φορά, το εσωτερικό της Hyundai είναι υποδεέστρο του εξωτερικού και του ανταγωνισμού. Η αλήθεια είναι οτι τα υλικά στην καμπίνα επιβαρύνουν δυσανάλογα το συνολικό κόστος, αλλά πλέον τα Hyundai δεν είναι τόσο φθηνότερα του ανταγωνισμού. Και το πρόβλημα με τα Hyundai δεν είναι αισθητικό, αλλά οτι τα πλαστικά τους πραγματικά δεν είναι 'ποιοτικά' και φθείρονται, οι διακόπτες δεν είναι 'αθάνατοι' και τα στερεοφωνικά είναι μέτρια σε απόδοση (βάλε ένα i20 δίπλα σε ένα πχ Fiesta, νύχτα με τη μέρα το στερεοφωνικό) - κρίμα για ένα κατά τα άλλα πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο. Κρατάω φυσικά επιφύλαξη μέχρι να το δούμε δια ζώσης αλλά από τις φωτό δεν με εξιτάρει προσωπικα... όλα βέβαια εν τέλει είναι θέμα τιμής (και κυρίως σε σχέση με το νέο Yaris που είναι ο άμεσος αντίπαλος).
Για μια ακόμη φορά, το εσωτερικό της Hyundai είναι υποδεέστρο του εξωτερικού και του ανταγωνισμού. Η αλήθεια είναι οτι τα υλικά στην καμπίνα επιβαρύνουν δυσανάλογα το συνολικό κόστος, αλλά πλέον τα Hyundai δεν είναι τόσο φθηνότερα του ανταγωνισμού. Και το πρόβλημα με τα Hyundai δεν είναι αισθητικό, αλλά οτι τα πλαστικά τους πραγματικά δεν είναι 'ποιοτικά' και φθείρονται, οι διακόπτες δεν είναι 'αθάνατοι' και τα στερεοφωνικά είναι μέτρια σε απόδοση (βάλε ένα i20 δίπλα σε ένα πχ Fiesta, νύχτα με τη μέρα το στερεοφωνικό) - κρίμα για ένα κατά τα άλλα πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο. Κρατάω φυσικά επιφύλαξη μέχρι να το δούμε δια ζώσης αλλά από τις φωτό δεν με εξιτάρει προσωπικα... όλα βέβαια εν τέλει είναι θέμα τιμής (και κυρίως σε σχέση με το νέο Yaris που είναι ο άμεσος αντίπαλος).
Πολύ χάλια η φωτό ή πολύ χάλια το εσωτερικό...