Η Peugeot πριν από λίγο καιρό είχε γνωστοποιήσει πως θα κατασκεύαζε ένα αμιγώς ηλεκτρικό 308 και η γαλλική μάρκα τήρησε την υπόσχεσή της παρουσιάζοντας σήμερα το ολοκαίνουργιο, Peugeot E-308. Το E-308 βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το μοντέλο που εξοπλίζεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Επομένως μεταφέρει σε μεγάλο βαθμό τη σχεδίαση μέσα και έξω. Ένα νέο σετ τροχών 18 ιντσών έχει αναπτυχθεί με γνώμονα την βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης, για να αποσπάσει λίγο μεγαλύτερη αυτονομία!
Το Peugeot E-308 βασίζεται σε μια μπαταρία νέας γενιάς με ωφέλιμη χωρητικότητα 51 kWh. Λειτουργώντας στα 400 βολτ, η μπαταρία έχει μια νέα χημική σύνθεση με 80 τοις εκατό νικέλιο, 10 τοις εκατό μαγγάνιο και 10 τοις εκατό κοβάλτιο. Πλήρως φορτισμένο, το γαλλικό ηλεκτρικό μπορεί να διανύσει περισσότερα από 400 χιλιόμετρα (WLTP). Με φορτιστή 100 kW η μπαταρία χρειάζεται λιγότερα από 25 λεπτά για να φορτίσει από το 20 στο 80%.
Νέο οδηγικό προφίλ «Brake»
Το μπροστινό μέρος και το κάτω μέρος του αμαξώματος έχουν τροποποιηθεί διακριτικά για καλύτερη αεροδυναμική, ενώ για τον ίδιο λόγο υπάρχουν νέα ελαστικά χαμηλής τριβής. Η Peugeot έχει προσθέσει μια λειτουργία οδήγησης «Brake» που τονίζει την επιβράδυνση όταν ο οδηγός αφήνει το πεντάλ του γκαζιού για να βελτιώσει την ανάκτηση ενέργειας.
Όπως προαναφέραμε, η Peugeot θα πουλά το E-308 σε hatchback και βάγκον. Αμφότερα θα χρησιμοποιούν έναν πρόσφατα αναπτυγμένο ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει 156 άλογα και 260 Nm ροπής. Η Peugeot δεν αναφέρει επιδόσεις, ωστόσο κάνει λόγο πως η κατανάλωση ανέρχεται σε 12.7 kWh/100 χλμ.
Στις αγορές από τα μέσα του 2023
Η Peugeot θα πουλά το E-308 από τα μέσα του επόμενου έτους σε επίπεδα εξοπλισμού Allure και GT. Προς ώρας δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές.
Hatchback και Wagon!
- Στην ίδια πλατφόρμα με το τυπικό μοντέλο.
- Αυτονομία 400+ χλμ. από καινούργια μπαταρία.
- Με νέο ηλεκτρικό μοτέρ και 156 άλογα και κατανάλωση 12.7 kWh/100 χλμ.
- Στις αγορές από τα μέσα του 2023.
Θα το προτιμήσουν οι αγοραστές έναντι των άλλων εκδόσεων;