Η ιαπωνική εταιρία, βρίσκεται σε φάση εξέλιξης των κινητήρων SkyActiv, με σκοπό να φτάσουν ακόμα και συμπίεση 18:1.
Μελλοντικοί κινητήρες Mazda
1.685 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2016)
Η Mazda βλέπει με άλλο μάτι τους κινητήρες βενζίνης με turbo, με σκοπό να εξελίξει ακόμα περισσότερο τους SkyActiv κινητήρες της χωρίς να ξεχνά τους Wankel.
Το Mazda CX-9 είναι το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας, που θα εφοδιάζεται με τον τετρακύλινδρο 2,5 λτ. turbo γενιάς SkyActiv-G κινητήρα βενζίνης. Ίσως όμως δυσαρεστηθούν οι οπαδοί της, γιατί δεν πρόκειται να προβεί στην μελέτη και κατασκευή μικρότερου κυβισμού κινητήρα κάτω των 2,0 λτ. όπως πολλές εταιρίες συνηθίζουν να κάνουν εδώ και καιρό.
Ο διευθυντής Marketing της Mazda, Alastair Doak, δήλωσε ότι «Αν αρχίσεις να ζητάς ισχύ από έναν turbo κινητήρα, αρχίζεις ταυτόχρονα να καταναλώνεις και περισσότερο καύσιμο. Οι μικρής χωρητικότητας κινητήρες με turbo δεν είναι στις βλέψεις μας».
Μάλιστα ο υπεύθυνος σχεδίασης της Mazda, Masashi Nakayama, συμπλήρωσε τα λόγια του Doak, λέγοντας «Ναι βάλαμε turbo στον 2,5 λτ. του CX-9, αλλά πιστεύουμε ότι μπορούμε να κατασκευάζουμε μικρούς υψηλότερης απόδοσης κινητήρες, χωρίς την χρήση υπερσυμπιεστή».
Ήδη η ιαπωνική εταιρία, βρίσκεται σε φάση εξέλιξης των κινητήρων βενζίνης τύπου SkyActiv, όπου πιστεύουν ότι θα μπορέσουν να φτάσουν ακόμα και σε συμπίεση 18:1, πετυχαίνοντας οικονομία καυσίμου της τάξης του 25 με 30%.
Επίσης το σύστημα i-ELOOP (σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση), πρόκειται να το εξελίξουν σε μεγαλύτερο βαθμό, ίσως με μεγαλύτερες βλέψεις προς τα υβριδικά μοντέλα που πρόκειται να βγουν στο μέλλον.
Και μην ξεχάσουμε το γεγονός ότι στην Εκθεση Αυτοκινήτου του Tokyo το 2015, είχαν παρουσιάσει μια νεότερη εκδοχή του περιστροφικού κινητήρα Wankel, στο RX-Vision concept.
Αρα το μέλλον της Mazda στους κινητήρες κρίνεται ιδιαίτερα δημιουργικό.