Τι έχει το Nissan Qashqai και πουλάει μόνο του όσο τα πρώτα πέντε σε πωλήσεις SUV μαζί; Ποιο είναι το μυστικό του;
Το μυστικό του Qashqai
13.251 Επισκέψεις στο άρθρο (13/5/2015)
Αν ήθελε κανείς να περιγράψει την ηγετική θέση που έχει η Nissan σήμερα, θα αρκούσε να δει τις πωλήσεις που κάνει το Qashqai, αφού πουλάει σε ένα μήνα όσο τα πρώτα πέντε μοντέλα του ανταγωνισμού μαζί. Πως το καταφέρνει;
Τι έδωσε στο Qashqai το άγγιγμα του Μίδα; Πώς γίνεται να πουλάει 204 κομμάτια σε ένα μήνα που ο πλησιέστερος ανταγωνιστής του πουλάει 48; To Qashqai φυσικά δεν ξεπέρασε μόνο το Suzuki SX4, αλλά οι πωλήσεις του φτάνουν για να προσθέσει κανείς σε αυτές του Suzuki αυτές του Audi Q3 (48), του MΙΝΙ Counntryman (42), της BMW X1 και του Dacia Duster (26) μαζί.Το Qashqai μόνο του έχει πουλήσει από την αρχή του έτους όσα SUV έχουν πουλήσει στην Ελλάδα οι όμιλοι BMW (με MΙΝΙ) και VW (με Audi, Skoda και Porsche) μαζί. Και μιλάμε για ένα μόνο μοντέλο. To μόνο άλλο μοντέλο που έχει σαρώσει με την ίδια επιτυχία τον ανταγωνισμό είναι το Toyota Yaris που έχει πουλήσει μόνο του όσα σχεδόν τα επόμενα δύο πιο εμπορικά μοντέλα μαζί (Polo και Corsa).Θα έλεγε κανείς πως με τη δεύτερη γενιά του το Qashqai θα έχανε λίγο από αυτό που το έκανε τόσο ξεχωριστό όσο ήταν στην αρχή. Θα έλεγε κανείς, επίσης, πως ο ανταγωνισμός θα είχε κλείσει την ψαλίδα με μοντέλα που το κοιτούν στα μάτια και έτσι μέρος των πωλήσεων θα χανόταν προς αλλού. Θα έλεγε κανείς, επίσης, πως έχοντας απέναντί του μοντέλα από διαφορετικές κατηγορίες να αποσπούν το αγοραστικό του κοινό, και με τόσα νέα μοντέλα σε SUV αλλά και μικρομεσαία, το Qashqai θα έχανε λίγο από τους αριθμούς που είχαμε δει στην πρώτη γενιά.Τέλος θα περίμενε κανείς πως με την Nissan να διαθέτει όχι μόνο ένα ακόμη μικρότερο SUV που σίγουρα θα κέρδιζε μερίδα του κοινού της μάρκας, το Juke, αλλά και ένα κανονικότατο και πολύ καλό μικρομεσαίο, το Pulsar, ένα μέρος των πωλήσεων θα πήγαινε στον εσωτερικό ανταγωνισμό.Όμως το Qasqhai σαρώνει την αγορά στο πέρασμά του, κι όχι μόνο στην Ελλάδα. Το ερώτημα λοιπόν παραμένει. Τι έχει και τα καταφέρνει; Εσείς γιατί το προτιμήσατε; Γιατί το ξαναπήρατε μετά την πρώτη γενιά και τελικά ποιο μοντέλο του ανταγωνισμού βρίσκετε πιο κοντά του; Τι λέτε;
Ειμαι κατοχος του εν λογω αυτοκινητου εδω και 5 μηνες.το αγορασα για τους εξης λογους:
Καταρχην μου αρεσε το design του σχεδιαστικα και η τιμη ειναι ασυναγωνιστη.το πακετο εξοπλισμου με καλυπται απολυτα σε συναρτηση με την τιμη.
Ρωτωντας και ψαχνωντας εμπιστευτηκα την αξιοπιστια του. Δεν πληρωνω τελη κυκλοφοριας εχοντας την 1.5 diesel εκδοση.ε επισης με ενθαρρυναν οι πωλησεις στο κομματι στο οτι ειναι δοκιμασμενο και θα ακουγοντουσαν τυχον συνηθεις βλαβες.ποιο φτηνα σερβις και συντηρηση απο το προηγουμενο αυτοκινητο το οποιο ειχα.... Χρειαζονται και αλλα?
Ομορφο, οικονομικο, λιγα κυβικα, Ιαπωνεζικο δλδ αξιοπιστο, φθηνο και το καλυτερο σωστες διαστασεις για τον μεσο Ελληνα ουτε πολυ μεγαλο ουτε πολυ μικρο. Θελει και ερωτημα? Ολοι μας λιγο πολυ θα το αγοραζαμε
θα συμφωνησω με τον Σταθη οτι λεει ακριβως ισχυουν ... παμε παρακατω τωρα , το αμαξι δεν ειναι γιαπωνεζικο , μονο τα λογοτυπα ειναι , κινητηρας και ολα τα συναφη ειναι απο renault , η διαστασεις του θυμιζουν βαρκα στο γιαλο , οσοι το εχουν αγορασει νομιζουν οτι ο δρομος ειναι δικος τους!
Το αυτοκινητο ειναι πολυ ομορφο, (και οχι μονο για μεγαλες ηλικιες), ανετο, χωραει χαλαρα μια οικογενεια-μεγαλος χωρος αποσκευων (430), οικονομικοτατος κινητηρας (4-5.5lt/100km μεχρι 120-130km/h), χωρις τελη (1,5 diesel)-κινει σβελτα το αμαξι (110hp-26 ροπη), ανετοτατα ταξιδια χαρη στην αναρτηση (αμορτισέρ διπλού εμβόλου) και τα καθίσματα.
Το μοντέλο του ανταγωνισμού που βρίσκετε πιο κοντά του πιστευω ειναι το Suzuki SX4 το οποίο δεν επελεξα γιατι καταρχας δε μου αρεσε (πολυ μικροτερο απο το QQ), για τους χωρους και τα τελη.
Τα αλλα μοντελα TOYOTA RAV4, Opel Mokka, Honda CR-V, Audi Q3, MΙΝΙ Counntryman, BMW X1, πολυ ακριβα για αυτα που προσφερουν+κυβικα ορισμενα+τελη. Το Dacia Duster δε μου αρεσε καθολου το εσωτερικο.
Καταρχήν ως κάτοχο και του νέου QQ και του νέου (αν και προ f/l) Yaris (αμφότερα σε πετρέλαιο) δεν εξετάζετε την πιθανότητα να με πάρετε για συντάκτη;;
Το QQ είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Εχει καλό πακέτο και είναι οικονομικό στη χρήση!
Σε σχέση με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό παίζει μάλλον χωρίς αντίπαλο. Τα νέα Vitara και HRV καθώς και το ομόσταβλο Kadjar ίσως δοκιμάσουν την επιτυχία του, οπότε θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μικρή μείωση της τιμής του γιατί τώρα λόγω έλλειψης ανταγωνισμού είναι τσιμπημένο ειδικά για την ποιότητα κατασκευής και τη συναρμογή του, ενώ έχει υποστεί και 2 αυξήσεις τιμής από πέρυσι τον Οκτώβριο!
Η μάρκα, που στο Ελληνα ειναι ιδιαίτερα αγαπητή. Και επίσης το οτι δεν σπάει δεν χαλάει!!!
αλλά κατα την άποψη μου η μάρκα, γιατί αν υποθέσουμε οτι ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο να το πάρεις και να βάλεις σήμα Mitsubishi επάνω πιστεύω ότι θα κάνεις τις μισές πωλήσεις. Δεν είμαι κάτοχος του!!!
Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, πολύ σταθερό στην οδήγηση, οικονομικό στην κατηγορία που παίζει. Γενικά κατά την άποψη μου ένα από τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην αγορά.
Θεωρώ πως η τιμη του ειναι αυτο που κανει το κοινο να το αγορασει. Επειδη ημουν στη διαδικασια να αγορασω αμαξι της συγκεκριμενης κατηγοριας και τα ειχα ψαξει γενικοτερα ειναι ενα αμαξι γενικα στο μεσο ορο λογω του οτι η ποιοτητα των υλικων στην καμπινα ειναι κακιστη-τα πλαςτικα του μετα απο καποιο διαστημα θα τριζουν ολοκληρα καθως κι οτι αν ειχε καποιο αλλο σημα πχ skoda ή renault θα ειχε το 1/3 των πωλησεω που κανει με την πιο αισιοδοξη προβλεψη. Γι ατο μεγεθος μπορω να πω οτι ειναι τοσο οσο πρεπει να ειναι. Για τον εξοπλισμο δε μπορω να πω οτι με τρελανε. Γενικα το τυρακι για να το αγορασεις θεωρω πως ειναι το ονομα νισαν και η τιμη. Για την Ιστορια κατεληξα να αγορασω το Audi Q3 (150hp-1400cc) βενζινη
Έχει το σωστό μέγεθος για μια τυπική οικογένεια, τη σωστή (μάλλον ουδέτερη) εμφάνιση, είναι καλοφτιαγμένο, είναι NISSAN, έχει ικανοποιητική γκάμα καλών κινητήρων (ειδικά σε ντίζελ), υπάρχει σε τετρακίνητο, και κυρίως προσφέρει εικόνα και αίσθηση SUV με ψηλή θέση οδήγησης και αρκετή απόσταση από το έδαφος για να πάει ουσιαστικά παντού.
Και σε λογική τιμή.
Ας με συγχωρήσουν οι φίλοι του Qashqai αλλά δεν θα το αγόραζα ποτέ, αποκλειστικά και μόνο λόγω της εμφάνισης του, που μου δίνει την εντύπωση (προσωπικά πάντα) ότι είναι για ανθρώπους μεγάλης ηλικίας. Στη θέση του θα αγόραζα το πολύ πιό νεανικό Juke.
Αναβαθμισμένη ποιότητα, καλός εξοπλισμός, άπαιχτο moteur(γαλλικό γαρ...αλλά μέχρι και η mercedes το φοράει...) το 1,5, μοντέρνο συγκριτικά Σχήμα. Σε αυτή την τιμή δεν παίρνεις τίποτα καλύτερο...περιμένω απο μέρα σε μέρα το δικό μου...
Το q3 πληροφοριακα φτιαχνεται ισπανια καθως και τα υλικα ειναι υποδεεστερης ποιοτητας ενω σερβις ανταλλακτικα καλυτερα μην το συζητησουμε.ημουν κατοχος 2 audi και οποτε γνωριζω, οσο αφορα την vw ο θεος βοηθος αλλα τι να κανουμε ειναι γερμανος ρε φιλε που λεγανε και οι μπαρμπαδες στα καφενεια που εκει που πινανε ουζακι και κανα μεζε ξετυλιγανε και τις απειρες γνωσεις πανω στα αυτοκινητα με το κλεισε....παρε γερμανο με κλειστα ματια...
Ειμαι κατοχος του εν λογω αυτοκινητου εδω και 5 μηνες.το αγορασα για τους εξης λογους: Καταρχην μου αρεσε το design του σχεδιαστικα και η τιμη ειναι ασυναγωνιστη.το πακετο εξοπλισμου με καλυπται απολυτα σε συναρτηση με την τιμη. Ρωτωντας και ψαχνωντας εμπιστευτηκα την αξιοπιστια του. Δεν πληρωνω τελη κυκλοφοριας εχοντας την 1.5 diesel εκδοση.ε επισης με ενθαρρυναν οι πωλησεις στο κομματι στο οτι ειναι δοκιμασμενο και θα ακουγοντουσαν τυχον συνηθεις βλαβες.ποιο φτηνα σερβις και συντηρηση απο το προηγουμενο αυτοκινητο το οποιο ειχα.... Χρειαζονται και αλλα?
Ομορφο, οικονομικο, λιγα κυβικα, Ιαπωνεζικο δλδ αξιοπιστο, φθηνο και το καλυτερο σωστες διαστασεις για τον μεσο Ελληνα ουτε πολυ μεγαλο ουτε πολυ μικρο. Θελει και ερωτημα? Ολοι μας λιγο πολυ θα το αγοραζαμε
θα συμφωνησω με τον Σταθη οτι λεει ακριβως ισχυουν ... παμε παρακατω τωρα , το αμαξι δεν ειναι γιαπωνεζικο , μονο τα λογοτυπα ειναι , κινητηρας και ολα τα συναφη ειναι απο renault , η διαστασεις του θυμιζουν βαρκα στο γιαλο , οσοι το εχουν αγορασει νομιζουν οτι ο δρομος ειναι δικος τους!
Το αυτοκινητο ειναι πολυ ομορφο, (και οχι μονο για μεγαλες ηλικιες), ανετο, χωραει χαλαρα μια οικογενεια-μεγαλος χωρος αποσκευων (430), οικονομικοτατος κινητηρας (4-5.5lt/100km μεχρι 120-130km/h), χωρις τελη (1,5 diesel)-κινει σβελτα το αμαξι (110hp-26 ροπη), ανετοτατα ταξιδια χαρη στην αναρτηση (αμορτισέρ διπλού εμβόλου) και τα καθίσματα. Το μοντέλο του ανταγωνισμού που βρίσκετε πιο κοντά του πιστευω ειναι το Suzuki SX4 το οποίο δεν επελεξα γιατι καταρχας δε μου αρεσε (πολυ μικροτερο απο το QQ), για τους χωρους και τα τελη. Τα αλλα μοντελα TOYOTA RAV4, Opel Mokka, Honda CR-V, Audi Q3, MΙΝΙ Counntryman, BMW X1, πολυ ακριβα για αυτα που προσφερουν+κυβικα ορισμενα+τελη. Το Dacia Duster δε μου αρεσε καθολου το εσωτερικο.
H τιμή στην οποία προσφέρεται η βασική έκδοση είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικη, και αν το δει κανείς προσεχτικά στην ουσία δεν έχει αντίπαλο.
Απλά είναι το φθηνότερο. Τίποτα το ιδιαίτερο πάντως.
Καταρχήν ως κάτοχο και του νέου QQ και του νέου (αν και προ f/l) Yaris (αμφότερα σε πετρέλαιο) δεν εξετάζετε την πιθανότητα να με πάρετε για συντάκτη;; Το QQ είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Εχει καλό πακέτο και είναι οικονομικό στη χρήση! Σε σχέση με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό παίζει μάλλον χωρίς αντίπαλο. Τα νέα Vitara και HRV καθώς και το ομόσταβλο Kadjar ίσως δοκιμάσουν την επιτυχία του, οπότε θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μικρή μείωση της τιμής του γιατί τώρα λόγω έλλειψης ανταγωνισμού είναι τσιμπημένο ειδικά για την ποιότητα κατασκευής και τη συναρμογή του, ενώ έχει υποστεί και 2 αυξήσεις τιμής από πέρυσι τον Οκτώβριο!
Η μάρκα, που στο Ελληνα ειναι ιδιαίτερα αγαπητή. Και επίσης το οτι δεν σπάει δεν χαλάει!!! αλλά κατα την άποψη μου η μάρκα, γιατί αν υποθέσουμε οτι ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο να το πάρεις και να βάλεις σήμα Mitsubishi επάνω πιστεύω ότι θα κάνεις τις μισές πωλήσεις. Δεν είμαι κάτοχος του!!!
Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, πολύ σταθερό στην οδήγηση, οικονομικό στην κατηγορία που παίζει. Γενικά κατά την άποψη μου ένα από τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην αγορά.
Θεωρώ πως η τιμη του ειναι αυτο που κανει το κοινο να το αγορασει. Επειδη ημουν στη διαδικασια να αγορασω αμαξι της συγκεκριμενης κατηγοριας και τα ειχα ψαξει γενικοτερα ειναι ενα αμαξι γενικα στο μεσο ορο λογω του οτι η ποιοτητα των υλικων στην καμπινα ειναι κακιστη-τα πλαςτικα του μετα απο καποιο διαστημα θα τριζουν ολοκληρα καθως κι οτι αν ειχε καποιο αλλο σημα πχ skoda ή renault θα ειχε το 1/3 των πωλησεω που κανει με την πιο αισιοδοξη προβλεψη. Γι ατο μεγεθος μπορω να πω οτι ειναι τοσο οσο πρεπει να ειναι. Για τον εξοπλισμο δε μπορω να πω οτι με τρελανε. Γενικα το τυρακι για να το αγορασεις θεωρω πως ειναι το ονομα νισαν και η τιμη. Για την Ιστορια κατεληξα να αγορασω το Audi Q3 (150hp-1400cc) βενζινη
Έχει το σωστό μέγεθος για μια τυπική οικογένεια, τη σωστή (μάλλον ουδέτερη) εμφάνιση, είναι καλοφτιαγμένο, είναι NISSAN, έχει ικανοποιητική γκάμα καλών κινητήρων (ειδικά σε ντίζελ), υπάρχει σε τετρακίνητο, και κυρίως προσφέρει εικόνα και αίσθηση SUV με ψηλή θέση οδήγησης και αρκετή απόσταση από το έδαφος για να πάει ουσιαστικά παντού. Και σε λογική τιμή.
Ας με συγχωρήσουν οι φίλοι του Qashqai αλλά δεν θα το αγόραζα ποτέ, αποκλειστικά και μόνο λόγω της εμφάνισης του, που μου δίνει την εντύπωση (προσωπικά πάντα) ότι είναι για ανθρώπους μεγάλης ηλικίας. Στη θέση του θα αγόραζα το πολύ πιό νεανικό Juke.
Αναβαθμισμένη ποιότητα, καλός εξοπλισμός, άπαιχτο moteur(γαλλικό γαρ...αλλά μέχρι και η mercedes το φοράει...) το 1,5, μοντέρνο συγκριτικά Σχήμα. Σε αυτή την τιμή δεν παίρνεις τίποτα καλύτερο...περιμένω απο μέρα σε μέρα το δικό μου...
Το q3 πληροφοριακα φτιαχνεται ισπανια καθως και τα υλικα ειναι υποδεεστερης ποιοτητας ενω σερβις ανταλλακτικα καλυτερα μην το συζητησουμε.ημουν κατοχος 2 audi και οποτε γνωριζω, οσο αφορα την vw ο θεος βοηθος αλλα τι να κανουμε ειναι γερμανος ρε φιλε που λεγανε και οι μπαρμπαδες στα καφενεια που εκει που πινανε ουζακι και κανα μεζε ξετυλιγανε και τις απειρες γνωσεις πανω στα αυτοκινητα με το κλεισε....παρε γερμανο με κλειστα ματια...