Το νέο Hyundai i20 N δεν έρχεται ως άλλο ένα μικρό GTi αυτοκίνητο… Έρχεται για να κοντράρει στα ίσια το κορυφαίο μοντέλο στον τομέα αυτό, το Ford Fiesta ST. Με τι όπλα όμως κατεβαίνει στην μάχη αυτή;
Η Hyundai μπαίνει για πρώτη φορά σε μια πολύ σημαντική κατηγορία, αυτή των μικρών GTi με το νέο i20 N. Όπως έχει κάνει επιτυχημένα με το i30 N στα μικρομεσαία, δεν επιθυμεί απλώς να δηλώσει την παρουσία της σε «ειδικές» κατηγορίες, αλλά να κάνει αίσθηση. Έτσι, ξεκάθαρος στόχος της είναι το κορυφαίο μοντέλο της κατηγορίας, το Ford Fiesta ST. Ένα αυτοκίνητο που σε όλες του τις γενιές αποτέλεσε ορόσημο για τα μικρά GTi σε οδηγικό επίπεδο, έχοντας μείνει πλέον μόνο του να «υπερασπιστεί» το fun to drive στοιχείο σε αυτή την «λίγκα». Το i20 N λοιπόν έρχεται να σπάσει την «μοναξιά» του Fiesta ST και για να το κάνει αυτό «κουβαλάει» πολλά όπλα στην φαρέτρα του. Ας δούμε όμως πως διαμορφώνεται η επικείμενη κόντρα τους με βάση τα στοιχεία που έχουμε έως τώρα.
Το νέο Hyundai i20 N έχει όλα τα στοιχεία που πρέπει για να διαφοροποιηθεί από τα «απλά» i20 και να εκφράσει την πιο «άγρια» υπόστασή του
Σε αισθητικό επίπεδο, το νέο Hyundai i20 N έχει όλα τα στοιχεία που πρέπει για να διαφοροποιηθεί από τα «απλά» i20 και να εκφράσει την πιο «άγρια» υπόστασή του. Βασικά σημεία διαφοροποίησης, είναι οι αλουμινένιες ζάντες των 18 ιντσών, η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος της οροφής, η πρόσθετη εισαγωγή αέρα στον μπροστινό προφυλακτήρα κάτω από την ξεχωριστή μάσκα που φέρει το λογότυπο Ν, τα ανασχεδιασμένα φώτα και προφυλακτήρες, οι ποδιές στα μασπιέ και φυσικά το unique Performance Blue χρώμα των φωτογραφιών.
Το ST είναι με διαφορά το πιο δυναμικό Fiesta, με απλές αλλά δυναμικές γραμμές και πιο... πικάντικες λεπτομέρειες!
Το τελευταίο αποτελεί κοινό στοιχείο και στο Fiesta ST που και εκείνο διαθέτει το παραδοσιακό σκούρο μπλε χρώμα με την ίδια ονομασία το οποίο επιλέξαμε και φωτογραφικά για να κάνετε τις συγκρίσεις σας, όμως ένα σημαντικό στοιχείο διαφοράς όπως θα δείτε, είναι πως το Fiesta ST είναι διαθέσιμο και σε τρίθυρο αμάξωμα έναντι του αποκλειστικά 5θυρου i20 N. Από εκεί και έπειτα, το ST είναι με διαφορά το πιο δυναμικό Fiesta, χωρίς ωστόσο να υιοθετεί κραυγαλέες λεπτομέρειες για να το πετύχει αυτό. Οι γραμμές παραμένουν απλές αλλά δυναμικές, ενώ η διαμόρφωση της εμπρός μάσκας με νέες και πολύ μεγάλες οπές, τα επιθετικά φώτα, οι ιδιαίτεροι προβολείς ομίχλης και ο «αγριεμένος» αισθητικά πίσω προφυλακτήρας με διπλή απόληξη της εξάτμισης, δίνουν το στίγμα του κορυφαίου Fiesta.
Στο εσωτερικό του i20 N η εικόνα είναι ιδιαίτερα σπορτίφ και ξεχωριστή, διατηρώντας τα υπόλοιπα στοιχεία των απλών i20 αναλλοίωτα.
Εσωτερικό: Σπορ και στο εσωτερικό τους, περισσότερες διαφορές στο i20 N H εικόνα στο εσωτερικό και των δύο αυτοκινήτων χαρακτηρίζεται από τις σπορτίφ λεπτομέρειες που έχουν ενσωματωθεί, ωστόσο αυτές είναι πιο έντονες στην περίπτωση του νέου Hyundai i20 N. O σπορ διάκοσμος διαμορφώνεται από τον νέο πίνακα οργάνων, το όμορφο τριάκτινο τιμόνι που ενσωματώνει τα μπουτόν για την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης, τα αλουμινένια πεντάλ, τον σπορ αισθητικής επιλογέα και φυσικά τα απαραίτητα μπάκετ καθίσματα που δημιουργούν μια σπορ θέση οδήγησης. Την όμορφη εικόνα αναβαθμίζουν και οι μπλε λεπτομέρειες φινιρίσματος σε κάποια σημεία, ενώ χωροταξικά δε διαφέρει από τα απλά i20 προσφέροντας καλύτερα επίπεδα χώρων σε σχέση με το Fiesta ST.
Το εσωτερικό του Fiesta ST έχει αρκετές σπορτίφ πινελιές που του χαρίζουν τον κατάλληλο σπορ τόνο, ενώ συνολικά είναι ποιοτικό και με καλό φινίρισμα.
Στο εσωτερικό του Fiesta μπορεί να έχουμε μια πιο συγκρατημένη ατμόσφαιρα, όμως και σε αυτό υπάρχουν τα απαραίτητα σπορ στοιχεία που το διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα. Tη βασική διαφορά την κάνουν τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, το flat bottom τιμόνι και τα αλουμινένια πεντάλ με τον εξαιρετικό σε κούμπωμα επιλογέα. Κατά τα λοιπά ο διάκοσμος είναι και σε αυτό high-tech και ποιοτικός ενώ οι χώροι του δεν μεταβάλλονται σε σχέση με τα υπόλοιπα Fiesta παραμένοντας καλοί.