Κινητήρες: Αντίπαλοί του η εξηλεκτρισμένη γκάμα του Tucson και το υβριδικό C-HR
Το Qashqai για πρώτη φορά στην ιστορία του στηρίζεται αποκλειστικά σε μια πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων με ήπια υβριδικές και plug-in εκδόσεις και αμιγώς υβριδική «αυτοφορτιζόμενη» έκδοση. Αφήνοντας το diesel εκτός γκάμας, το νέο μοντέλο διαθέτει στη βάση της γκάμας του τον γνώριμο τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,3 DiG-T που πλέον συνδυάζεται με ένα 12βολτο ήπια υβριδικό σύστημα και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος 140 ίππων με 240 Nm ροπής και 158 ίππων με 260 Nm ροπής, αντίστοιχα. Αμφότερες μπορούν να συνδυαστούν με το -αναβαθμισμένο για την περίπτωση- 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους δύο τροχούς, ωστόσο η ισχυρότερη έχει και την επιλογή κιβωτίου Xtronic CVT. Στην τελευταία επιλογή το Qashqai προσφέρει και πάλι τετρακίνηση στην γκάμα του. Η δεύτερη επιλογή είναι το «αυτοφορτιζόμενο» Qashqai με το υβριδικό σύστημα e-Power, όπου μια μπαταρία συνεργάζεται με έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. μεταβλητής συμπίεσης και απόδοσης 157 ίππων, που στην ουσία παίζει το ρόλο της γεννήτριας για την μπαταρία. Η ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία μεταφέρεται στον ηλεκτροκινητήρα ισχύος 190 ίππων με 330 Nm ροπής, που είναι και ο μόνος υπεύθυνος για την κίνηση των τροχών του εμπρόσθιου άξονα.
Απέναντί του όσον αφορά στις ήπια υβριδικές εκδόσεις, τα κιβώτια και την τετρακίνηση, άμεσος αντίπαλός του είναι το νέο Tucson το οποίο διαθέτει πολλές επιλογές, αλλά και Plug-In Hybrid εκδόσεις, αλλά και το «κραταιό» στα υβριδικά και πρωτεργάτης αυτών, Toyota C-HR στη συγκεκριμένη κατηγορία.