- Επταθέσιο και έως 1.815 λίτρα χώρο στο πορτμπαγκάζ.
- Τρεις ηλεκτρικές εκδόσεις, ήπια υβριδικό, έρχεται το Plug-in υβριδικό.
- Ξεχωρίζει στην καμπίνα το i-Cockpit με την οθονάρα των 21 ιντσών.
- Οικείο σε σχεδίαση και LED προβολείς.
Επίσημη πρεμιέρα
Το νέο Peugeot E-5008 έκανε επίσημη πρεμιέρα όντας ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV που φιλοξενεί στην καμπίνα του τρεις σειρές καθισμάτων και χώρο για επτά επιβάτες. Από κει και μετά το χωρίς ρύπους γαλλικό SUV προσφέρει αυτονομία έως και 660 χλμ., ενώ θα διατίθεται με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ και ισχύ έως 322 άλογα! Το νέο γαλλικό SUV θα προσφέρεται και ως ήπια υβριδικό, ενώ έρχεται Plug-in υβριδική έκδοση.
Επταθέσιο και έως 1.815 λίτρα χώρο στο πορτμπαγκάζ
Μετά λοιπόν από τα teaser video στα social media της Peugeot, με hashtag #SomethingBigIsComin, δηλαδή «Κάτι μεγάλο έρχεται», τα οποία φωτογράφιζαν το νέο Ε-5008, το γαλλικό SUV έκανε επίσημη πρεμιέρα και μάλιστα φέρνοντας μαζί του σημαντικά νέα. Όπως προαναφέραμε το νέο Peugeot E-5008 θα προσφέρεται στάνταρ με τρεις σειρές καθισμάτων στο εσωτερικό και θέσεις για επτά επιβάτες. Έτσι, η γαλλική μάρκα θα μπορέσει να το διαφοροποιήσει και από το μικρό αδελφό του E-3008. Αμφότερα, βασίζονται στη νέα πλατφόρμα της Stellantis, STLA Medium και όπως το E-3008, έτσι και το E-5008 εκτός από ηλεκτρικό θα προσφέρεται και με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Το νέο E-5008 έρχεται με μεταξόνιο 2,9 μέτρων, δηλαδή αρκετά μεγαλύτερο σε σχέση με αυτόν των 2,74 μέτρων του E-3008. Από κει και πέρα οι υπόλοιπες διαστάσεις του έχουν ως εξής: μήκος 4,79 μ. πλάτος 1,89 μ. και ύψος: 1,69 μ.. Όταν και τα επτά καθίσματα είναι στις θέσεις τους ο χώρος αποσκευών χωρά 259 λίτρα, όταν όμως η τρίτη σειρά καθισμάτων πέσει ο χώρος αυξάνεται στα 748 λίτρα, αν πάλι πέσει και η μεσαία σειρά καθισμάτων, τότε η χωρητικότητα εκτοξεύεται στα 1.815 λίτρα.
Τρεις ηλεκτρικές επιλογές, ήπια υβριδικό, έρχεται το Plug-in υβριδικό
Στο κομμάτι των κινητήρων, όπως και το E-3008, έτσι και το E-5008 ξεκινά με την έκδοση ενός ηλεκτρικού μοτέρ απόδοσης 214 ίππων (345 Nm ροπή) και κίνηση στους μπροστά τροχούς, προσφέροντας 500 χλμ. αυτονομία χάρη σε μπαταρία 73 kWh. Το προαναφερόμενο μοτέρ προσφέρεται και σε έκδοση 231 ίππων (διατηρούνται τα 345 Nm ροπή), αλλά συνδυάζεται με μεγαλύτερη μπαταρία 98 kWh για αυτονομία 660 χλμ. Παρούσα και η τετρακίνητη έκδοση, που προσθέτει ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα για συνολικά 322 ίππους και αυτονομία 500 χλμ. Και τα τρία διαθέτουν ηλεκτρικό σύστημα 400 volt, ενώ μπορούν να φορτίσουν έως 160 kW (DC). Έτσι, με 10 λεπτά φόρτισης προσθέτουν ηλεκτρική ενέργεια για 100 χιλιόμετρα αυτονομίας. Ο ενσωματωμένος φορτιστής είναι 11 kW, αλλά υπάρχει η δυνατότητα να αναβαθμιστεί στα 22 kW για ταχύτερη φόρτιση.
Εκτός από τα αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα, το νέο Peugeot Ε-5008 θα προσφέρεται και ως ήπια υβριδικό, μέσω του 1,2 λίτρων κινητήρα βενζίνης που λειτουργεί συνδυαστικά με σύστημα 48 volt. Η ισχύς του θα είναι στα 136 άλογα. Στην συγκεκριμένη έκδοση προσφέρεται υποχρεωτικά το e-DCS6 εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η μάρκα λέει πως αν και ήπια υβριδικό το 5008 Hybrid 136 e-DCS6 έχει τη δυνατότητα να κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά σε πολύ χαμηλές ταχύτητες.
Παράλληλα η Peugeot ανακοίνωσε πως μέσα στο 2025 θα κυκλοφορήσει και το Plug-in υβριδικό 5008 (195 e-DCS7 PHEV) με 195 ίππους. Θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 125 ίππων με κινητήρα εσωτερικής καύσης 150 ίππων και θα διαθέτει ηλεκτρική αυτονομία 79 χιλιομέτρων.
Ξεχωρίζει στην καμπίνα το i-Cockpit με την οθονάρα των 21 ιντσών
Στο εσωτερικό, εκτός από τα στοιχεία που είπαμε νωρίτερα, το E-5008 ακολουθεί τη νέα τάση της μάρκας. Το i-Cockpit με πανοραμική οθόνη 21 ιντσών διατίθεται στάνταρ τόσο στην εξοπλιστική έκδοση Allure όσο και στην GT, όπως και φωτισμός περιβάλλοντος, ένας ασύρματος φορτιστής τηλεφώνου, το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί και οι προβολείς LED. Τα μοντέλα GT διαφοροποιούν το εξωτερικό μέρος με διχρωμία χάρη στη μαύρη οροφή, την ώρα που λαμβάνουν επιπλέον ζάντες 20 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα με Alcantara, ενώ εντάσσουν στα πολλά συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας το adaptive cruise control.
Συνέχεια του άρθρου >>>