ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο Renault 5 Turbo 3E ήρθε με 540 άλογα

 Σχολιάστε 
2.829 Επισκέψεις στο άρθρο (17/3/2025)
Το νέο Renault 5 Turbo 3E ήρθε με 540 άλογα
10 Φωτογραφίες »

Τιμά το Renault 5 Turbo του 1980.
2 ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε πίσω τροχό για 540 άλογα.
Σπορ εσωτερικό με δύο οθόνες και αγωνιστικό χειρόφρενο.
Παραγωγή μόλις 1.980 αυτοκινήτων.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Τιμά το Renault 5 Turbo του 1980

Η Renault αποκάλυψε το σκληροπυρηνικό 5 Turbo 3E. Το νέο ισχυρό μοντέλο της γαλλικής φίρμας έχει αντλήσει την έμπνευσή του από το Renault 5 Turbo του 1980 και όταν θα φτάσει στις αγορές το 2027, υπόσχεται να έχει τον τίτλο του πιο ισχυρού και προηγμένου αυτοκινήτου δρόμου της μάρκας.

2 ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε πίσω τροχό για 540 άλογα

Το 5 Turbo 3E βασίζεται στο νέο ηλεκτρικό Renault 5, αλλά διαθέτει μία προσαρμοσμένη πλατφόρμα, διαφορετικής σχεδίασης αμάξωμα και διαφορετικό σύστημα κίνησης. Ξεκινώντας από το τελευταίο, το 5 Turbo 3E έρχεται εξοπλισμένο με δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους στο πίσω μέρος, έναν για κάθε τροχό, προσφέροντας συνδυαστικά 540 άλογα και 4.800 Nm ροπής. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 270 χλμ./ώρα.

Κάτω από το πάτωμα υπάρχει μια μπαταρία 70 kWh που προσφέρει έως και 400 χιλιόμετρα αυτονομία, η οποία χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα 800V μπορεί να φορτιστεί με ταχύτητα έως 350 kW. Οι Γάλλοι λένε πως η φόρτιση 15 έως 80 τοις εκατό διαρκεί μόλις 15 λεπτά.

Αεροδυναμικό αμάξωμα με βάρος 1.450 κιλά

Εξωτερικά, το Renault 5 Turbo 3E έχει μήκος 4,08 μέτρα, πλάτος 2,03 μέτρα, ύψος 1,38 μέτρα, μεταξόνιο 2,57 μέτρα και απόσταση από το έδαφος μόλις 118 χιλιοστών. Οι τροχοί 20 ιντσών είναι τυλιγμένοι σε ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, ενώ βλέπουμε πως οι ζάντες έχουν αεροδυναμικά καπάκια για να συμβάλουν την αύξηση της αυτονομίας. Τα αεροδυναμικά εξαρτήματα μπροστά, στο πλάι αλλά και πίσω είναι πολλά, ενώ βλέπουμε πως το μοντέλο φέρει LED φωτιστικά σώματα και διχρωμία.

Η Renault αναφέρει πως για τις ανάγκες του 5 Turbo 3E αποφάσισε να φτιάξει ένα διαφορετικό αμάξωμα από αυτό του Renault 5, με δύο πόρτες αντί για τέσσερις και κάνοντας εκτενή χρήση ινών άνθρακα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το βάρος του μοντέλου να ορίζεται στα 1.450 κιλά.

Σπορ εσωτερικό με δύο οθόνες και αγωνιστικό χειρόφρενο

Στο εσωτερικό, το Renault 5 Turbo 3E διαθέτει δύο μπάκετ καθίσματα από ανθρακονήματα με ζώνες έξι σημείων, ένα roll cage, ένα μοχλό χειρόφρενου τύπου ράλλυ, ένα πολυλειτουργικό τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος που προέρχεται από το Alpine A290 και δύο οθόνες στο ταμπλό. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο 10,25 ιντσών, ενώ η οθόνη αφής για το infotainment 10,1 ιντσών. Το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενσωματώνει τη σουίτα εφαρμογών της Google, αλλά τα γραφικά είναι μοναδικά και εμπνευσμένα από το ταμπλό του αρχικού Renault 5 Turbo του 1980.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
EVANS EPILOGI