Την επίσημη παρουσίαση του νέου Corolla πραγματοποίησε η Toyota, συστήνοντας το νέο hatchback στο ευρύ κοινό, λίγο πριν αυτό κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης.
Το συγκεκριμένο μοντέλο το οποίο αποτελεί την αμερικανική έκδοση του δικού μας Auris που παρουσιάστηκε πριν από λίγο διάστημα, στηρίζεται και αυτό στην πλατφόρμα Toyota New Global Architecture (TNGA), ενώ σε ότι αφορά τις διαστάσεις του, η φίρμα αναφέρει πως είναι κατά 1,5 ίντσες (38 χλστ) πιο μακρύ, ενώ μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιό του το οποίο μετριέται στις 103,9 ίντσες (2.639 χλστ).
Η εξωτερική εμφάνιση του νέου Toyota Corolla είναι ίδια με αυτή του Auris που είδαμε πριν λίγο διάστημα, ωστόσο τότε δεν είχαμε την τύχη να δούμε το εσωτερικό καθώς η φίρμα δεν έδωσε στη δημοσιότητα επίσημες εικόνες, κάτι που δεν έκανε στην περίπτωση του Corolla. Το εσωτερικό του νέου μοντέλου και κατ επέκταση του Auris σύμφωνα με τη φίρμα έχει πιο ευρύχωρους αποθηκευτικούς χώρους, συμπεριλαμβανομένου ενός στην κεντρική κονσόλα, αρκετά μεγάλου για να φιλοξενήσει ένα smartphone με οθόνη αφής 5,5 ιντσών. Επιπλέον ένα τριάκτινο τιμόνι με ενσωματωμένα μπουτόν έχει πάρει θέση και συνοδεύεται από μια οθόνη 8 ιντσών που φιλοξενεί το σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα το Corolla θα διατεθεί στην αμερικανική αγορά με τον νέο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων που αντικαθιστά την παλιά μονάδα 1,8 λίτρων και θα συνδυαστεί είτε με το ελαφρύτερο εξατάχυτο κιβώτιο, είτε με το νέο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις να σημειωθεί πως η Toyota δεν έδωσε κάποια πληροφορία.
Τέλος να σημειωθεί πως το Corolla Hatchback θα πωλείται στις ΗΠΑ με τη δεύτερη γενιά του Toyota Safety Sense, διαθέτοντας μια ποικιλία συστημάτων ασφαλείας, ενώ μέρος του βασικούς εξοπλισμού είναι η ύπαρξη επτά αερόσακων και ένα ηχοσύστημα με επτά ηχεία.
Προσωπικά έτσι όπως φαίνεται... τα καθίσματα φαίνονται πάρα πολύ καλά, μένει να τα δούμε στην πράξη αν "κουμπώνεις" μέσα τους... οι καθρέπτες έχουν όμορφη σχεδίαση, το τιμόνι επίσης πάρα πολύ όμορφη σχεδίαση, ο λεβιές ταχυτήτων σε σωστό ύψος έτσι όπως φαίνεται... το ταμπλό όχι το πιο όμορφο, η κονσόλα δεν συνεχίζει...
Τουλάχιστον το μετριο toyoτα δεν το πληρωνω αλλες 10 φορές σαν κατι γαλλογερμανικα
Επιτέλους ένα toyota και μάλιστα οικογενειακό που θα έμπαινα στην διαδικασία να ... το χρωστάω για 100 μήνες. Εύγε!
Εντελώς ανέμπνευστο και μετά την έξαρση του chr φαίνεται ότι η toyota επέστρεψε στη γνωστή σχεδιαστική μετριότητα.
Μέτριο...εως πολυ μέτριο. Υπάρχουν πολύ καλύτερες προτάσεις στην αγορά.
Προσωπικά έτσι όπως φαίνεται... τα καθίσματα φαίνονται πάρα πολύ καλά, μένει να τα δούμε στην πράξη αν "κουμπώνεις" μέσα τους... οι καθρέπτες έχουν όμορφη σχεδίαση, το τιμόνι επίσης πάρα πολύ όμορφη σχεδίαση, ο λεβιές ταχυτήτων σε σωστό ύψος έτσι όπως φαίνεται... το ταμπλό όχι το πιο όμορφο, η κονσόλα δεν συνεχίζει...