Το νέο Toyota Yaris είναι όμορφο σχεδιαστικά με το 5θυρο αμάξωμά του να εκφράζει έντονο δυναμισμό.
Σχεδίαση: Απέναντι σε Citroen C3, Nissan Micra & Peugeot 208
87.436 Επισκέψεις στο άρθρο
Στη μάχη της εμφάνισης το 4ης γενιάς Toyota Yaris έχει να κοντραριστεί με 3 εκ των πιο καλαίσθητων αυτήν τη στιγμή αυτοκινήτων της κατηγορίας. Απέναντί του βρίσκονται συγκεκριμένα το νέο Peugeot 208 με την εντυπωσιακή εμφάνιση, το κομψό Citroen C3 και το δυναμικό Nissan Micra.
Tο νέο Yaris έχει άκρως δυναμική σχεδίαση με μυώδες προφίλ. Ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα, το νευρώδες καπό, το τράβηγμα των μπροστινών κολώνων προς τα πίσω και το μακρύτερο καπό. Το πίσω μέρος είναι ακόμη πιο χαρακτηριστικό λόγω της χαμηλής γραμμής της οροφής και του ενιαίου πάνελ των φώτων που του χαρίζουν πλάτος, στοιχείο που συναντάμε όλο και πιο συχνά σήμερα στα μικρά μοντέλα.
Στο σύνολο λοιπόν το νέο Yaris έχει τα φόντα να κοντραριστεί και μέσω της εμφάνισης με τα πιο «όμορφα» μικρά. Ένα εξ αυτών είναι το Peugeot 208 που εκφράζει τη νέα premium σχεδιαστική γλώσσα της Peugeot συνδυάζοντας αρμονικά την εκλεπτυσμένη του αισθητική με τον έντονο δυναμισμό. Αρκετά δυναμικό και ένα από τα πιο ξεχωριστά μοντέλα της κατηγορίας είναι βέβαια και το Nissan Micra που στηρίζει την εμφάνισή του στις έντονες ακμές του αμαξώματός του. Πιο κομψό αλλά και ξεχωριστό είναι τέλος το νέο Citroen C3 με πιο συμβατικές αλλά όμορφες γραμμές και εντυπωσιακές λεπτομέρειες όπως τα ξεχωριστά φωτιστικά σώματα και τα airbumps (προαιρετικά).
Μπροστά είναι σαν ροφός, στη μέση σαν αυγό και πίσω χάλι μαύρο. Εβαλαν τα δυνατά τους πάλι οι Ιάπωνες σχεδιαστές! Εχει τον πιο μικρό χώρο αποσκευών στην κατηγορία του. Το στήσιμό του πρέπει να είναι καλό όπως και ο νέος ατμοσφαιρικός 1.5 με διπλό ψεκασμό μάλιστα. Χωρίς τούρμπο. Τον αγοράζεις κι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Να δούμε τα υπόλοιπα χιλιαράκια τούρμπο πώς θα είναι στα 200.000 χιλιόμετρα. Το τελευταίο μείον η τσιμπημένη τιμή του. Τα πιο ωραία πάντως είναι τα Clio και 208.
Σχεδιαστικά είναι ενδιαφέρον όπως και όλη η νέα σειρά ΤΟΥΟΤΑ. Ενα θεματάκι είναι η απότομη ανύψωση στην πίσω πόρτα το οποίο σημαίνει οτι οι πίσω επιβάτες ίσως νιώθουν κλειστοφοβικά, αλλά εμπλός στα κάλη... Εσωτερικά ο σχεδιασμός δεν είναι κάτι εξαιρετικό αλλά είναι σύγχρονος, εντάξει, ΤΟΥΟΤΑ είναι, πάλι καλά... Οι τιμές φαίνονται λογικές αλλά στην πράξη καμιά φορά υπάρχουν εκλπήξεις. Εάν (λογικά) έχει και αξιοπρεπείς χώρους όπως το προηγούμενο μοντέλο, δεν έχει κανένα μείον. Προφανώς πχ τα 208 είναι πιο όμορφο και το Fiesta είναι πιο ευχάριστο στην οδήγηση αλλά παίρνεις ένα αξιοπρέπες συνολικά πακέτο με αξιοπιστία και εγγύηση με (σχεδόν) τα ίδια χρήματα. Το νέο i20 που αναμένεται θα είναι πρακτικά ο πιο σκληρός αντίπαλος (φυσιολογικά λίγο μεγαλύτερο με εγγύηση και με καλύτερους χώρους) αλλά όμως εάν θέλεις υβριδικό η ΤΟΥΟΤΑ είναι μονόδρομος , είναι η μόνη δοκιμασμένη και η τιμή είναι καλό value for money (από την κατανάλωση γλυτώνεις σχεδόν 2 λίτρα στα 100 τουλάχιστον, δηλ. μέσο όρο 500 ευρώ κάθε χρόνο). Διατηρώ μια επιφύλαξη για την ποιότητα του εσωτερικού (υλικά, αίσθηση, κλπ), οι δημοσιογράφοι όλο διαφημίζουν την ποιότητα ΤΟΥΟΤΑ αλλά όποτε μπήκα σε ΤΟΥΟΤΑ απογοητεύτηκα. Προσωπικά είναι το πρώτο Yaris που σκέφτομαι να κοιτάξω, αν αυτό λέει κάτι...
11χρόνια εγγύηση οι μπαταρίες του υβριδικού, 6 τα μηχανικά μέρη,10 χρόνια υποστήριξη δωρεάν το MyT πρόγραμμα που τα έχει όλα,12 χρόνια αντισκωριακή προστασία ,3 χρόνια το χρώμα,3 χρόνια πλήρης οδική βοήθεια δωρεάν, και εννοείται κορυφαία τιμή μεταπώλησης σαν μεταχειρισμένο λόγω ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟΥΟΤΑ...!!!
Και πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμίως η Τογιότα με 12+ μύρρια αυτοκίνητα...!!
Ούτε ντήλερ είμαι,ούτε μέτοχος...!!!
Θα σας απογοητευσω με τα υβριδικα αλλα εαν δεν εισαι ταξιτζης της Αθηνας αποσβεση δυσκολα θα κανεις. Ενα prius του 2009 που εκανε καινουργιο 27000 πιανει σημερα γυρω στα 7700, οσο ενα συμβατικο του 2009 και μαλιστα τουρμπο (που υποτιθεται οτι ειναι αναξιοπιστα) που κοστιζε 20000. Για να κερδισεις απο το υβριδικο πρεπει πρωτα να εχεις αποσβεσει τα 7000 που εχασες στην τιμη μεταπωλησης. Με 10-15000 χιλιομετρα το χρονο ποσα χρονια θελεις για να βγαλεις 7000 απο τα καυσιμα ;
Και το πλεονέκτημα στην κατανάλωση δεν ισχύει. Υπάρχει το clio lpg και τα polo tgi και ibiza tgi που το κερδίζουν στα χρήματα που δίνεις τελικά στο βενζινάδικο. Και για αυτούς που κάνουν χιλιόμετρα εκτός υπάρχει και πετρέλαιο. Επίσης κοστίζει το υβριδικό πολύ παραπάνω στην αγορά και έχει χαμηλή τιμή μεταπώλησης ως μεταχειρισμένο επειδή ο επόμενος φοβάται ότι θα σκάσει χιλιάρικα για μπαταρίες υβριδικού συστήματος.
Αν δεν σας ενδιαφέρει (κακώς) που στην κατηγορία δεν υπάρχει μοντέλο με ανεξάρτητες πίσω αναρτήσεις ..τότε με 13400 ευρώ βασική έκδοση.. το νέο Κορσα 1.2 βραβευμενος κινητήρας πεζω 100 δυναμη είναι το πιο όμορφο κ πιο φτηνό..με ικανοποιητικό εξοπλισμό..Αν σκεφτούμε πως το διδιμο αδελφακι του το πεζω 208 κοστίζει 3000 ευρώ περισσοτερο
Από τη μέση και πίσω είναι χάλια μαύρα.....
Μπροστά είναι σαν ροφός, στη μέση σαν αυγό και πίσω χάλι μαύρο. Εβαλαν τα δυνατά τους πάλι οι Ιάπωνες σχεδιαστές! Εχει τον πιο μικρό χώρο αποσκευών στην κατηγορία του. Το στήσιμό του πρέπει να είναι καλό όπως και ο νέος ατμοσφαιρικός 1.5 με διπλό ψεκασμό μάλιστα. Χωρίς τούρμπο. Τον αγοράζεις κι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Να δούμε τα υπόλοιπα χιλιαράκια τούρμπο πώς θα είναι στα 200.000 χιλιόμετρα. Το τελευταίο μείον η τσιμπημένη τιμή του. Τα πιο ωραία πάντως είναι τα Clio και 208.
Σχεδιαστικά είναι ενδιαφέρον όπως και όλη η νέα σειρά ΤΟΥΟΤΑ. Ενα θεματάκι είναι η απότομη ανύψωση στην πίσω πόρτα το οποίο σημαίνει οτι οι πίσω επιβάτες ίσως νιώθουν κλειστοφοβικά, αλλά εμπλός στα κάλη... Εσωτερικά ο σχεδιασμός δεν είναι κάτι εξαιρετικό αλλά είναι σύγχρονος, εντάξει, ΤΟΥΟΤΑ είναι, πάλι καλά... Οι τιμές φαίνονται λογικές αλλά στην πράξη καμιά φορά υπάρχουν εκλπήξεις. Εάν (λογικά) έχει και αξιοπρεπείς χώρους όπως το προηγούμενο μοντέλο, δεν έχει κανένα μείον. Προφανώς πχ τα 208 είναι πιο όμορφο και το Fiesta είναι πιο ευχάριστο στην οδήγηση αλλά παίρνεις ένα αξιοπρέπες συνολικά πακέτο με αξιοπιστία και εγγύηση με (σχεδόν) τα ίδια χρήματα. Το νέο i20 που αναμένεται θα είναι πρακτικά ο πιο σκληρός αντίπαλος (φυσιολογικά λίγο μεγαλύτερο με εγγύηση και με καλύτερους χώρους) αλλά όμως εάν θέλεις υβριδικό η ΤΟΥΟΤΑ είναι μονόδρομος , είναι η μόνη δοκιμασμένη και η τιμή είναι καλό value for money (από την κατανάλωση γλυτώνεις σχεδόν 2 λίτρα στα 100 τουλάχιστον, δηλ. μέσο όρο 500 ευρώ κάθε χρόνο). Διατηρώ μια επιφύλαξη για την ποιότητα του εσωτερικού (υλικά, αίσθηση, κλπ), οι δημοσιογράφοι όλο διαφημίζουν την ποιότητα ΤΟΥΟΤΑ αλλά όποτε μπήκα σε ΤΟΥΟΤΑ απογοητεύτηκα. Προσωπικά είναι το πρώτο Yaris που σκέφτομαι να κοιτάξω, αν αυτό λέει κάτι...
11χρόνια εγγύηση οι μπαταρίες του υβριδικού, 6 τα μηχανικά μέρη,10 χρόνια υποστήριξη δωρεάν το MyT πρόγραμμα που τα έχει όλα,12 χρόνια αντισκωριακή προστασία ,3 χρόνια το χρώμα,3 χρόνια πλήρης οδική βοήθεια δωρεάν, και εννοείται κορυφαία τιμή μεταπώλησης σαν μεταχειρισμένο λόγω ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟΥΟΤΑ...!!! Και πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμίως η Τογιότα με 12+ μύρρια αυτοκίνητα...!! Ούτε ντήλερ είμαι,ούτε μέτοχος...!!!
Καλύτερα και ομορφότερα τα 208 και C3!! Οι Γάλλοι πάντα μπροστά σε όλους τους τομείς!!
Θα σας απογοητευσω με τα υβριδικα αλλα εαν δεν εισαι ταξιτζης της Αθηνας αποσβεση δυσκολα θα κανεις. Ενα prius του 2009 που εκανε καινουργιο 27000 πιανει σημερα γυρω στα 7700, οσο ενα συμβατικο του 2009 και μαλιστα τουρμπο (που υποτιθεται οτι ειναι αναξιοπιστα) που κοστιζε 20000. Για να κερδισεις απο το υβριδικο πρεπει πρωτα να εχεις αποσβεσει τα 7000 που εχασες στην τιμη μεταπωλησης. Με 10-15000 χιλιομετρα το χρονο ποσα χρονια θελεις για να βγαλεις 7000 απο τα καυσιμα ;
Και το πλεονέκτημα στην κατανάλωση δεν ισχύει. Υπάρχει το clio lpg και τα polo tgi και ibiza tgi που το κερδίζουν στα χρήματα που δίνεις τελικά στο βενζινάδικο. Και για αυτούς που κάνουν χιλιόμετρα εκτός υπάρχει και πετρέλαιο. Επίσης κοστίζει το υβριδικό πολύ παραπάνω στην αγορά και έχει χαμηλή τιμή μεταπώλησης ως μεταχειρισμένο επειδή ο επόμενος φοβάται ότι θα σκάσει χιλιάρικα για μπαταρίες υβριδικού συστήματος.
Η σειρά μου: Ford fiesta Peugeot 208 Renault clio Vw polo Toyota yaris new.
Αν δεν σας ενδιαφέρει (κακώς) που στην κατηγορία δεν υπάρχει μοντέλο με ανεξάρτητες πίσω αναρτήσεις ..τότε με 13400 ευρώ βασική έκδοση.. το νέο Κορσα 1.2 βραβευμενος κινητήρας πεζω 100 δυναμη είναι το πιο όμορφο κ πιο φτηνό..με ικανοποιητικό εξοπλισμό..Αν σκεφτούμε πως το διδιμο αδελφακι του το πεζω 208 κοστίζει 3000 ευρώ περισσοτερο
Για μένα κορυφή είναι τα Γερμανικά και μάλιστα Volkswagen