Με οδηγοκεντρικό χαρακτήρα έρχεται το νέο Yaris να τα «βάλει» με τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Στο δρόμο: Αναμένεται ικανό αλλά έχει δύσκολη αποστολή
87.434 Επισκέψεις στο άρθρο
To νέο Τoyota Yaris βασίζεται στη νέα πλατφόρμα TNGA-GA-B, η οποία συμπληρώνει προς τα κάτω την οικογένεια TNGA (Toyota New Global Architecture) μετά από τις μεγαλύτερες GA-C (Prius, C-HR & Corolla) και GA-K (RAV4). Αυτή αναμένεται να δώσει στο νέο Yaris και πιο oδηγοκεντρικό χαρακτήρα σε σύγκριση με το παρελθόν σε συνδυασμό με την ρύθμιση της ανάρτησης (σ.σ. με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω) και τις λύσεις που έχουν υιοθετηθεί αλλά και το χαμηλό κέντρο βάρους του, στοιχεία που υπόσχονται μια ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά γενικότερα.
Mέχρι να το δοκιμάσουμε ωστόσο, θυμίζουμε πως ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα «σκληρός» σε αυτόν τον τομέα, με «σημαιοφόρο» το Ford Fiesta που είναι το καλύτερο μικρό σε οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά αλλά και τα δύο γαλλικά Peugeot 208 και Renault Clio που ξεχωρίζουν για την ομοιογένειά τους, συνδυάζοντας εξαιρετικά την άνεση με την δυναμική συμπεριφορά.
Μπροστά είναι σαν ροφός, στη μέση σαν αυγό και πίσω χάλι μαύρο. Εβαλαν τα δυνατά τους πάλι οι Ιάπωνες σχεδιαστές! Εχει τον πιο μικρό χώρο αποσκευών στην κατηγορία του. Το στήσιμό του πρέπει να είναι καλό όπως και ο νέος ατμοσφαιρικός 1.5 με διπλό ψεκασμό μάλιστα. Χωρίς τούρμπο. Τον αγοράζεις κι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Να δούμε τα υπόλοιπα χιλιαράκια τούρμπο πώς θα είναι στα 200.000 χιλιόμετρα. Το τελευταίο μείον η τσιμπημένη τιμή του. Τα πιο ωραία πάντως είναι τα Clio και 208.
Σχεδιαστικά είναι ενδιαφέρον όπως και όλη η νέα σειρά ΤΟΥΟΤΑ. Ενα θεματάκι είναι η απότομη ανύψωση στην πίσω πόρτα το οποίο σημαίνει οτι οι πίσω επιβάτες ίσως νιώθουν κλειστοφοβικά, αλλά εμπλός στα κάλη... Εσωτερικά ο σχεδιασμός δεν είναι κάτι εξαιρετικό αλλά είναι σύγχρονος, εντάξει, ΤΟΥΟΤΑ είναι, πάλι καλά... Οι τιμές φαίνονται λογικές αλλά στην πράξη καμιά φορά υπάρχουν εκλπήξεις. Εάν (λογικά) έχει και αξιοπρεπείς χώρους όπως το προηγούμενο μοντέλο, δεν έχει κανένα μείον. Προφανώς πχ τα 208 είναι πιο όμορφο και το Fiesta είναι πιο ευχάριστο στην οδήγηση αλλά παίρνεις ένα αξιοπρέπες συνολικά πακέτο με αξιοπιστία και εγγύηση με (σχεδόν) τα ίδια χρήματα. Το νέο i20 που αναμένεται θα είναι πρακτικά ο πιο σκληρός αντίπαλος (φυσιολογικά λίγο μεγαλύτερο με εγγύηση και με καλύτερους χώρους) αλλά όμως εάν θέλεις υβριδικό η ΤΟΥΟΤΑ είναι μονόδρομος , είναι η μόνη δοκιμασμένη και η τιμή είναι καλό value for money (από την κατανάλωση γλυτώνεις σχεδόν 2 λίτρα στα 100 τουλάχιστον, δηλ. μέσο όρο 500 ευρώ κάθε χρόνο). Διατηρώ μια επιφύλαξη για την ποιότητα του εσωτερικού (υλικά, αίσθηση, κλπ), οι δημοσιογράφοι όλο διαφημίζουν την ποιότητα ΤΟΥΟΤΑ αλλά όποτε μπήκα σε ΤΟΥΟΤΑ απογοητεύτηκα. Προσωπικά είναι το πρώτο Yaris που σκέφτομαι να κοιτάξω, αν αυτό λέει κάτι...
11χρόνια εγγύηση οι μπαταρίες του υβριδικού, 6 τα μηχανικά μέρη,10 χρόνια υποστήριξη δωρεάν το MyT πρόγραμμα που τα έχει όλα,12 χρόνια αντισκωριακή προστασία ,3 χρόνια το χρώμα,3 χρόνια πλήρης οδική βοήθεια δωρεάν, και εννοείται κορυφαία τιμή μεταπώλησης σαν μεταχειρισμένο λόγω ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟΥΟΤΑ...!!!
Και πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμίως η Τογιότα με 12+ μύρρια αυτοκίνητα...!!
Ούτε ντήλερ είμαι,ούτε μέτοχος...!!!
Θα σας απογοητευσω με τα υβριδικα αλλα εαν δεν εισαι ταξιτζης της Αθηνας αποσβεση δυσκολα θα κανεις. Ενα prius του 2009 που εκανε καινουργιο 27000 πιανει σημερα γυρω στα 7700, οσο ενα συμβατικο του 2009 και μαλιστα τουρμπο (που υποτιθεται οτι ειναι αναξιοπιστα) που κοστιζε 20000. Για να κερδισεις απο το υβριδικο πρεπει πρωτα να εχεις αποσβεσει τα 7000 που εχασες στην τιμη μεταπωλησης. Με 10-15000 χιλιομετρα το χρονο ποσα χρονια θελεις για να βγαλεις 7000 απο τα καυσιμα ;
Και το πλεονέκτημα στην κατανάλωση δεν ισχύει. Υπάρχει το clio lpg και τα polo tgi και ibiza tgi που το κερδίζουν στα χρήματα που δίνεις τελικά στο βενζινάδικο. Και για αυτούς που κάνουν χιλιόμετρα εκτός υπάρχει και πετρέλαιο. Επίσης κοστίζει το υβριδικό πολύ παραπάνω στην αγορά και έχει χαμηλή τιμή μεταπώλησης ως μεταχειρισμένο επειδή ο επόμενος φοβάται ότι θα σκάσει χιλιάρικα για μπαταρίες υβριδικού συστήματος.
Αν δεν σας ενδιαφέρει (κακώς) που στην κατηγορία δεν υπάρχει μοντέλο με ανεξάρτητες πίσω αναρτήσεις ..τότε με 13400 ευρώ βασική έκδοση.. το νέο Κορσα 1.2 βραβευμενος κινητήρας πεζω 100 δυναμη είναι το πιο όμορφο κ πιο φτηνό..με ικανοποιητικό εξοπλισμό..Αν σκεφτούμε πως το διδιμο αδελφακι του το πεζω 208 κοστίζει 3000 ευρώ περισσοτερο
Από τη μέση και πίσω είναι χάλια μαύρα.....
Μπροστά είναι σαν ροφός, στη μέση σαν αυγό και πίσω χάλι μαύρο. Εβαλαν τα δυνατά τους πάλι οι Ιάπωνες σχεδιαστές! Εχει τον πιο μικρό χώρο αποσκευών στην κατηγορία του. Το στήσιμό του πρέπει να είναι καλό όπως και ο νέος ατμοσφαιρικός 1.5 με διπλό ψεκασμό μάλιστα. Χωρίς τούρμπο. Τον αγοράζεις κι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Να δούμε τα υπόλοιπα χιλιαράκια τούρμπο πώς θα είναι στα 200.000 χιλιόμετρα. Το τελευταίο μείον η τσιμπημένη τιμή του. Τα πιο ωραία πάντως είναι τα Clio και 208.
Σχεδιαστικά είναι ενδιαφέρον όπως και όλη η νέα σειρά ΤΟΥΟΤΑ. Ενα θεματάκι είναι η απότομη ανύψωση στην πίσω πόρτα το οποίο σημαίνει οτι οι πίσω επιβάτες ίσως νιώθουν κλειστοφοβικά, αλλά εμπλός στα κάλη... Εσωτερικά ο σχεδιασμός δεν είναι κάτι εξαιρετικό αλλά είναι σύγχρονος, εντάξει, ΤΟΥΟΤΑ είναι, πάλι καλά... Οι τιμές φαίνονται λογικές αλλά στην πράξη καμιά φορά υπάρχουν εκλπήξεις. Εάν (λογικά) έχει και αξιοπρεπείς χώρους όπως το προηγούμενο μοντέλο, δεν έχει κανένα μείον. Προφανώς πχ τα 208 είναι πιο όμορφο και το Fiesta είναι πιο ευχάριστο στην οδήγηση αλλά παίρνεις ένα αξιοπρέπες συνολικά πακέτο με αξιοπιστία και εγγύηση με (σχεδόν) τα ίδια χρήματα. Το νέο i20 που αναμένεται θα είναι πρακτικά ο πιο σκληρός αντίπαλος (φυσιολογικά λίγο μεγαλύτερο με εγγύηση και με καλύτερους χώρους) αλλά όμως εάν θέλεις υβριδικό η ΤΟΥΟΤΑ είναι μονόδρομος , είναι η μόνη δοκιμασμένη και η τιμή είναι καλό value for money (από την κατανάλωση γλυτώνεις σχεδόν 2 λίτρα στα 100 τουλάχιστον, δηλ. μέσο όρο 500 ευρώ κάθε χρόνο). Διατηρώ μια επιφύλαξη για την ποιότητα του εσωτερικού (υλικά, αίσθηση, κλπ), οι δημοσιογράφοι όλο διαφημίζουν την ποιότητα ΤΟΥΟΤΑ αλλά όποτε μπήκα σε ΤΟΥΟΤΑ απογοητεύτηκα. Προσωπικά είναι το πρώτο Yaris που σκέφτομαι να κοιτάξω, αν αυτό λέει κάτι...
11χρόνια εγγύηση οι μπαταρίες του υβριδικού, 6 τα μηχανικά μέρη,10 χρόνια υποστήριξη δωρεάν το MyT πρόγραμμα που τα έχει όλα,12 χρόνια αντισκωριακή προστασία ,3 χρόνια το χρώμα,3 χρόνια πλήρης οδική βοήθεια δωρεάν, και εννοείται κορυφαία τιμή μεταπώλησης σαν μεταχειρισμένο λόγω ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟΥΟΤΑ...!!! Και πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμίως η Τογιότα με 12+ μύρρια αυτοκίνητα...!! Ούτε ντήλερ είμαι,ούτε μέτοχος...!!!
Καλύτερα και ομορφότερα τα 208 και C3!! Οι Γάλλοι πάντα μπροστά σε όλους τους τομείς!!
Θα σας απογοητευσω με τα υβριδικα αλλα εαν δεν εισαι ταξιτζης της Αθηνας αποσβεση δυσκολα θα κανεις. Ενα prius του 2009 που εκανε καινουργιο 27000 πιανει σημερα γυρω στα 7700, οσο ενα συμβατικο του 2009 και μαλιστα τουρμπο (που υποτιθεται οτι ειναι αναξιοπιστα) που κοστιζε 20000. Για να κερδισεις απο το υβριδικο πρεπει πρωτα να εχεις αποσβεσει τα 7000 που εχασες στην τιμη μεταπωλησης. Με 10-15000 χιλιομετρα το χρονο ποσα χρονια θελεις για να βγαλεις 7000 απο τα καυσιμα ;
Και το πλεονέκτημα στην κατανάλωση δεν ισχύει. Υπάρχει το clio lpg και τα polo tgi και ibiza tgi που το κερδίζουν στα χρήματα που δίνεις τελικά στο βενζινάδικο. Και για αυτούς που κάνουν χιλιόμετρα εκτός υπάρχει και πετρέλαιο. Επίσης κοστίζει το υβριδικό πολύ παραπάνω στην αγορά και έχει χαμηλή τιμή μεταπώλησης ως μεταχειρισμένο επειδή ο επόμενος φοβάται ότι θα σκάσει χιλιάρικα για μπαταρίες υβριδικού συστήματος.
Η σειρά μου: Ford fiesta Peugeot 208 Renault clio Vw polo Toyota yaris new.
Αν δεν σας ενδιαφέρει (κακώς) που στην κατηγορία δεν υπάρχει μοντέλο με ανεξάρτητες πίσω αναρτήσεις ..τότε με 13400 ευρώ βασική έκδοση.. το νέο Κορσα 1.2 βραβευμενος κινητήρας πεζω 100 δυναμη είναι το πιο όμορφο κ πιο φτηνό..με ικανοποιητικό εξοπλισμό..Αν σκεφτούμε πως το διδιμο αδελφακι του το πεζω 208 κοστίζει 3000 ευρώ περισσοτερο
Για μένα κορυφή είναι τα Γερμανικά και μάλιστα Volkswagen