Η νέα εποχή της Volkswagen θα έχει μπόλικη ηλεκτροκίνηση, μηδενικούς ρύπους αλλά και ένα νέο σήμα. Τι ακριβώς θα δούμε από τους Γερμανούς στην έκθεση της Φρανκφούρτης;
Η Volkswagen αλλάζει εποχή, με την ηλεκτροκίνηση και τους μηδενικούς ρύπους να είναι οι κύριοι στόχοι της. Αυτό φάνηκε ξεκάθαρα από τη νέα σειρά ID, που θα λειτουργεί ως παρακλάδι της φίρμας και θα αποτελείται από τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Μια ακόμα κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση είναι και η αλλαγή του λογότυπού της.
Με στόχο την παρουσίασή του στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον επόμενο μήνα, το νέο λογότυπο είναι εμπνευσμένο από το σλόγκαν «Νέα Volkswagen» που θα συνοδεύσει την φίρμα στην έκθεση και θα το δούμε μαζί με την πρεμιέρα του νέου ID.3, του πρώτου ηλεκτροκίνητου μαζικής παραγωγής της VW.
Το νέο σύμβολο θα διατηρήσει τα γράμματα V και W, σε ένα απλούστερο και πιο ξεκάθαρο σχέδιο από το προηγούμενο 3D σήμα. Σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας, «Η Volkswagen έχει λάβει και εφαρμόσει τολμηρές αποφάσεις σε όλους σχεδόν τους τομείς των δραστηριοτήτων της. Η ολοκληρωμένη επανασχεδίαση του εμπορικού σήματος μας είναι η λογική συνέπεια αυτής της στρατηγικής αλλαγής. Είμαι πολύ περήφανος, καθώς η «Νέα Volkswagen» έχει ένα πιο ισχυρό, φρέσκο και ελκυστικό παρουσιαστικό».
Εκτός από τα νέα της μοντέλα, η αλλαγή του σήματος θα γίνει και στις εγκαταστάσεις της φίρμας σε 171 χώρες, θα ξεκινήσει από την Ευρώπη και θα συνεχίσει σε Κίνα, Βόρεια και Νότια Αμερική και στις υπόλοιπες εγκαταστάσεις της παγκοσμίως, υπολογίζοντας να αντικατασταθούν περίπου 70.000 παλιά λογότυπα.
Τέλος, το νέο σήμα θα κάνει το ντεμπούτο του με το νέο ηλεκτροκίνητο ID.3 στην Φρανκφούρτη, ωστόσο εμπορικά θα το δούμε πρώτη φορά στις αρχές του 2020 με το νέας γενιάς VW Golf.