12 Ιουνίου 2018 ραντεβού στο περίπτερο! Σε αυτό το καυτό τεύχος, η συντακτική ομάδα του Auto Τρίτη έχει ετοιμάσει αποκλειστικά για εσάς :
ΤΕΣΤ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ (Elk Test) 13 οικογενειακών SUV (+ videos)
Δοκιμάσαμε 13 από τα δημοφιλέστερα οικογενειακά SUV μοντέλα της αγοράς.
Ποια είναι η απολύτως μέγιστη ταχύτητα που το κάθε μοντέλο αποφεύγει τον κίνδυνο με ασφάλεια;
Πως αλλάζει η οδική συμπεριφορά του κάθε μοντέλου ακόμη και με 1 χλμ./ώρα παραπάνω;
Πως αισθάνονται οι επιβάτες στο πίσω κάθισμα;
Πόσο καλό είναι τιμόνι, ESP και ανάρτηση; Τα 3 στοιχεία του αυτοκινήτου που καθορίζουν τη συμπεριφορά του στο τεστ του ταράνδου;
Αποκλειστικά βίντεο οπού μπορείτε να δείτε με τα μάτια σας τη δοκιμασία του κάθε μοντέλου, σκανάροντας τα QR Codes.
Τα μοντέλα που συμμετέχουν:
Audi Q3, BMW Χ1, Ford Kuga, Mercedes GLA, Mitsubishi Eclipse Cross, Nissan Qashqai, Opel Grandland X, Peugeot 3008, Renault Kadjar, Skoda Karoq,Toyota C-HR, Volkswagen Tiguan, Volvo XC40
ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΑ: VW GOLF του 2019
Έτσι θα είναι το εσωτερικό του επόμενου VW Golf! Η οθόνη στην κονσόλα είναι τόσο μεγάλη που θυμίζει τηλεόραση, ενώ το σύστημα infotainment είναι τόσο έξυπνο που του μιλάς και αυτό απαντά!
ΟΔΗΓΟΥΜΕ
Ταξιδεύουμε μέχρι την Σλοβενία για να οδηγήσουμε τη νέα BMW M5 και την ανανεωμένη i8 Spider. Πόση απόλαυση βγάζουν;
Επιπλέον, ΜΑΖΙ με το τεύχος και ένα Ε X T R A ENΘΕΤΟ αφιερωμένο στα Αξεσουάρ & την Βελτίωση Αυτοκινήτου
Οι top experts της αγοράς προτείνουν τρόπους για να βελτιώσετε την εμφάνιση και την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σας. Αυτήν την εβδομάδα μάθετε τα πάντα για τις εξατμίσεις, τις αεροτομές και πώς να βελτιώσετε την απόδοση του κινητήρα,
Και ο Διαγωνισμός του μήνα : Κ Ε Ρ Δ Ι Σ Τ Ε τα νέα σας Ελαστικά
Λάβετε μέρος στον νέο διαγωνισμό του AutoΤρίτη και κερδίστε μια τετράδα ελαστικών για το αυτοκίνητό σας!
Δες LIVE, λεπτό προς λεπτό, το Test Αποφυγής Κινδύνου σε 13 οικογενειακά SUV!
Δεν έχω διαβάσει ολόκληρο το άρθρο και συγχωρήστε με αν έχουν απαντηθεί τα ερωτήματα.
Βασικά για το x1, αλλά το ερώτημα ισχύει για όλα τα μοντέλα. Υπάρχει διαφορά αν το κανεις με αυτόματο η μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων;
Επίσης, τι ακριβώς κανεις; Δηλαδή ‘πιανεισ’ τα χλμ, φθάνεις στις κορινες και.. στρίβεις; Φρενάρεις; Τι ακριβώς;
Απάντηση: Η διαδικασία γίνεται μόνο με τιμόνι, χωρίς φρένο. Τα χλμ./ώρα που έχει το αυτοκίνητο στο πέρασμα της πρώτης κορίνας είναι και η ταχύτητα της δοκιμής. Ο τύπος του κιβωτίου δεν επηρεάζει το αποτέλεσμα.
Δεν έχω διαβάσει ολόκληρο το άρθρο και συγχωρήστε με αν έχουν απαντηθεί τα ερωτήματα. Βασικά για το x1, αλλά το ερώτημα ισχύει για όλα τα μοντέλα. Υπάρχει διαφορά αν το κανεις με αυτόματο η μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων; Επίσης, τι ακριβώς κανεις; Δηλαδή ‘πιανεισ’ τα χλμ, φθάνεις στις κορινες και.. στρίβεις; Φρενάρεις; Τι ακριβώς;
Απάντηση: Η διαδικασία γίνεται μόνο με τιμόνι, χωρίς φρένο. Τα χλμ./ώρα που έχει το αυτοκίνητο στο πέρασμα της πρώτης κορίνας είναι και η ταχύτητα της δοκιμής. Ο τύπος του κιβωτίου δεν επηρεάζει το αποτέλεσμα.