Σύμφωνα με όσα αναφέρουν τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, υπεύθυνο για αυτή την καθυστέρηση είναι στο σύστημα κίνησης του hypercar της Mercedes, το οποίο όπως έχει γίνει γνωστό θα έρθει απΆ ευθείας από τη F1 και πρόκειται για ένα υβριδικό σύνολο 1.054 ίππων, αποτελούμενο από ένα V6 κινητήρα μόλις 1,6 λίτρων που υποστηρίζεται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες.
Συγκεκριμένα το πρόβλημα επικεντρώνεται στις εκπομπές ρύπων, καθώς δεν παύει να μιλάμε για κινητήρες που χρησιμοποιούνται στη F1 όπου τα στάνταρ είναι διαφορετικά. Το πρώτο που πρέπει να συμβεί είναι να κατέβει το ρελαντί του κινητήρα και να σταθεροποιηθεί στις 1.200 σ.α.λ. προκειμένου να υπάρχουν και σταθερές εκπομπές ρύπων, ενώ ένα δεύτερο που πρέπει να ρυθμιστεί είναι οι μέγιστες στροφές που από το όριο των 14.000 σ.α.λ. πρέπει να μειωθούν στις 11.000 σ.α.λ.
Μάλιστα για το συγκεκριμένο θέμα ρωτήθηκε και απάντησε ο επικεφαλής της Mercedes-AMG, Tobias Moers, ο οποίος αφού επιβεβαίωσε πως πρέπει να διευθετηθούν τα παραπάνω ζητήματα, έδειξε να μην ανησυχεί καθόλου για την επίπτωση που θα έχει η καθυστέρηση στη ζήτηση του μοντέλου.
Μάλιστα υπογράμμισε πως οι πελάτες που ήδη έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για την One είναι διατεθειμένοι να δώσουν πίστωση χρόνου στους μηχανικούς της Mercedes προκειμένου να βεβαιωθούν ότι το αυτοκίνητο θα λειτουργεί όπως πρέπει όταν θα το πάρουν στα χέρια τους.