Πολύ πιθανό να δούμε την Koenigsegg να αγωνίζεται στο Le Mans 24 Hours στην κατηγορία των hypercar υποστήριξε πως είναι ο ιδρυτής της εταιρείας Christian von Koenigsegg.
Κατά τη διάρκεια συνέντευξης ο ισχυρός άντρας της σουηδικής εταιρείας αναφερόμενος στους νέους κανονισμούς που ανακοινώθηκαν από την FIA και σε συνδυασμένο με ερώτηση που του έγινε για τον αν σκοπεύει η Koenigsegg να συμμετάσχει σε κάποιο από τα επόμενα Le Mans, είπε ότι υπάρχει ενδιαφέρον αλλά χρειάζεται να αξιολογήσει περαιτέρω τους κανόνες.
«Το πρώτο σύνολο κανονισμών απέκλεισε πραγματικά κάθε πιθανότητα να συμμετέχουμε. Έτσι, βάλαμε τις προσπάθειές μας στον πάγο. Οι νέοι κανονισμοί [που ανακοινώθηκαν την περασμένη εβδομάδα] φαίνονται πολύ πιο εφικτοί, αλλά δεν έχουμε ακόμα χρόνο να τις αξιολογήσουμε πλήρως. Το ενδιαφέρον από την πλευρά μας συνεχίζεται, αλλά προς το παρόν δεν έχουμε καμία ανακοίνωση », ήταν τα ακριβή λόγια του Christian von Koenigsegg.
Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως, τόσο στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο όσο και τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Koenigsegg αποκάλυψε το ενδιαφέρον της για την κατηγορία hypercar των αγώνων αντοχής.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς τόσο τα εξειδικευμένα αγωνιστικά αυτοκίνητα, όσο και τα αγωνιστικά μοντέλα που βασίζονται σε hypercar με άδεια να κυκλοφορούν στο δημόσιο δίκτυο, θα μπορούν να αγωνιστούν με την προϋπόθεση ότι τουλάχιστον 20 μοντέλα παραγωγής θα κατασκευαστούν για μια διετία. Τα οχήματα θα έχουν ελάχιστο βάρος 1100 κιλά και θα παράγουν 750 ίππους. Τα υβριδικά συστήματα θα είναι προαιρετικά και οι ηλεκτρικοί κινητήρες θα έχουν μάξιμουμ ισχύ 270 ίππων. Η εν λόγω κατηγορία θα ξεκινήσει τη σεζόν 2020/2021 και οι Aston Martin, Toyota και Scuderia Cameron Glickenhaus έχουν ήδη εκφράσει ενδιαφέρον.
Εάν η Koenigsegg αποφασίσει να ανταγωνιστεί, θα μπορούσε να το κάνει με το υπερσύγχρονο Jesko, αλλά θα έπρεπε να περιορίσει τον κινητήρα 1600 ίππων σε 750.