Toyota Corolla
Mε νέα και πιο επιθετική σχεδίαση εξωτερικά αλλά και με ένα αναβαθμισμένο εσωτερικό, η Toyota επαναφέρει το όνομα Corolla στη μικρομεσαία κατηγορία, αποκαθιστώντας έτσι την τάξη στο χαρτοφυλάκιο της. Το αυτοκίνητο έχει μήκος στα 4,4 μέτρα ενώ θα διαθέτει και έκδοση στέισον βάγκον πέρα από την κλασική πεντάθυρη. Οι κινητήρες θα είναι ο 1,2 βενζίνης με 116 ίππους καθώς και δύο υβριδικά σύνολα στα 1,8 και 2,0 λίτρα με 122 και 180 ίππους αντίστοιχα.
VW GOLF VIII
Δεν πρόκειται να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Εξωτερικά η σχεδίαση του Golf όγδοης γενιάς θα παραμείνει πολύ κοντά στου σημερινού μοντέλου αλλά οι αλλαγές θα είναι πολύ μεγαλύτερες σε τεχνικό επίπεδο. Η γκάμα των κινητήρων με τα σύνολα του 1,0 και των 1,5 λίτρων θα αποκτήσει υβριδική τεχνολογία και ηλεκτρικές βοήθειες σε κάθε επίπεδο. Αυτό θα φροντίζει για καλύτερες επιδόσεις, χαμηλότερη κατανάλωση και καθαρότερα καυσαέρια. Στο εσωτερικό θα έχουμε μεγάλη στροφή προς την ψηφιακή τεχνολογία, στα πρότυπα της νέας Mercedes A-Class η οποία έχει θέσει τον πήχη στο συγκεκριμένο τομέα.
Skoda Scala
To νέο μικρομεσαίο της Skoda θα λέγεται Scala και θα έχει μήκος στα 4,36 μ. Το μεταξόνιο είναι στα 2,65 μ. και εγγυάται πολύ άνετη καμπίνα, ενώ το πορτ-μπαγκάζ είναι επίσης γενναιόδωρο με χωρητικότητα 467 λίτρων. Μέχρι στιγμής μας αρέσει πολύ το εσωτερικό, με ωραίες επιλογές υλικών και μεγάλη οθόνη στο κέντρο και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Οι κινητήρες είναι γνωστοί, από 1,0 και 1,5 λίτρα, ενώ θα υπάρχει και έκδοση ντίζελ και φυσικού αερίου.
Audi A3
H τέταρτη γενιά του Α3 είναι έτοιμη για λανσάρισμα αλλά όπως είναι λογικό θα συνεχίσει να αποτελεί στενό συγγενή του Golf σε τεχνικά θέματα. Η σχεδίαση εδώ θα αλλάξει σε αρκετά μεγάλο βαθμό και θα γίνει πιο μοντέρνα, επηρεασμένη από τα νέα Q3 και Α1. Επίσης οι σχεδιαστές έχουν στόχο να φτιάξουν και μια πιο άνετη καμπίνα από πλευράς χώρων. Στο εσωτερικό πάντως θα ξεχωρίζει η ενίσχυση των ψηφιακών χαρακτηριστικών και των οθονών. Σημαντικό επίσης είναι ότι το νέο Α3 δε θα έχει πλέον τρίθυρη έκδοση αλλά μόνο την πεντάθυρη Sportback. Oι κινητήρες θα είναι γνώριμοι και θα φτάνουν τους 400 ίππους στην περίπτωση του RS 3.
SEAT Leon
Στα μέσα του 2019 περίπου θα δούμε τη νέα γενιά του Leon η οποία θα εστιάσει κι άλλο στη σπορτίφ εμφάνιση. Σε τεχνικό επίπεδο θα δούμε τα σημερινά μηχανικά σύνολα αλλά επιπλέον και έκδοση με plug-in υβριδική τεχνολογία και ηλεκτρική αυτονομία περίπου 50 χλμ.. Ξέρουμε ότι θα ρωτήσετε για το Cupra Leon το οποίο θα εξελιχτεί από την ξεχωριστή πλέον υποδιεύθυνση της SEAT και θα έχει περί τους 400 ίππους. Από το 2020 η SEAT έχει εξετάσει να βγάλει το Leon και ως ηλεκτρικό.
To UX θελουμε να δούμε που παλι τυχαία το ξεχάσατε ...