3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πώς τα πάνε στον πραγματικό κόσμο τα δημοφιλή μικρά;
Top 5 μικρά σε κατανάλωση
53.974 Επισκέψεις στο άρθρο
Τα ζωνάρια έσφιξαν και όλοι θέλουν πλέον να περιορίσουν στο ελάχιστο το κόστος του καυσίμου στις μετακινήσεις τους. Τα μικρά μοντέλα ανέκαθεν είχαν για άσσο στο μανίκι τους την χαμηλή κατανάλωση. Ποιοι είναι όμως οι πρωταθλητές της μικρής κατηγορίας σε πραγματικές συνθήκες;
Ανέκαθεν τα μικρά μοντέλα προέτασσαν την χαμηλή κατανάλωση ως ένα από τα βασικά ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα. Οι compact διαστάσεις τους και κατΆ επέκταση το συγκρατημένο βάρος, τους δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν μικρούς σε κυβισμό κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου, οι οποίο πλέον έχουν εξελιχθεί στο έπακρο συνδυάζοντας την υψηλή απόδοση με τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση. Έτσι οι κατασκευαστές τάζουν λαγούς με πετραχήλια σχετικά με την μέση κατανάλωση των μικρών τους μοντέλων, που ξεκινάει από τα 3,0 λτ./100 χλμ. για το diesel (Peugeot 208 1,6 BlueHDi 100 & DS3 με τον ίδιο κινητήρα) και από τα 4,2 λτ./100 χλμ. για την βενζίνη (SEAT Ibiza 1,0 TSI ECO 95 PS). Μιλάμε για μοντέλα με χειροκίνητο κιβώτιο και πάντα για εργοστασιακή κατανάλωση.
Πόσο καύσιμο κλέβουν οι κατασκευαστές στις εργαστηριακές μετρήσεις τους;
Εργοστασιακή κατανάλωση και άλλα χαϊδέματα στ αυτιά
Οι ανακοινώσεις των κατασκευαστών για τις καταναλώσεις, όπως έχει αποδειχθεί, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα τις καθημερινότητας. Αυτό το ξέρουν πλέον και οι πέτρες και στην ουσία όλα τα μοντέλα άλλα λένε (οι κατασκευαστές τους) και άλλα καίνε (στην πραγματικότητα). Μάλιστα ο ίδιος ο ACEA (Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου) έφτασε σε σημείο να ανακοινώσει πως οι εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης χρησιμεύουν απλά ως μέτρο σύγκρισης.
Το Auto Τρίτη ρίχνει φως στην πραγματική κατανάλωση των μικρών
Εμείς, εδώ και πολλά χρόνια πραγματοποιούμε μετρήσεις κατανάλωσης σε κάθε δοκιμαζόμενο αυτοκίνητο, ενώ πρόσφατα προσαρμόσαμε αυτές τις μετρήσεις, ώστε να ανταποκρίνονται περισσότερο στην πραγματικότητα.
Στις σελίδες που ακολουθούν θα δείτε ποια είναι σύμφωνα με τις τιμές των κατασκευαστών τα πιο οικονομικά μικρά αυτοκίνητα, αλλά και ποια μικρά αυτοκίνητα έχουμε εμείς μετρήσει και αποδείχθηκαν τα πιο οικονομικά με χειροκίνητο κιβώτιο, σε βενζίνη ή diesel.
Mas pernane akoma gia afelis ke ilithious i kataskevastes..panta afto kanane. ergazome sto horo tou aftokinitou apo to 1978, malon den ihan genithi i perisoteri apo esas. eho ergasti os to 1993 stin Germania, doulepsa stin Toyota, Audi, BMW, Mercedes. Ime tyheros, doulepsa ke oles tis ypolipes markes ektos liges (exotikes) eho apopsi gnomi, ke embiria. Apo ton 10.1993 doulepsa stin Mercedes Benz Ellas - Kifisia os Technikos symvoulos ke pragmatognomonas, eos ton Martio tou 2013. Stin Sholimou( Düsseldorf, Aachen, Krefelt) kaname dokimes katanalosis.. Kanena aftokinito den tirouse tin "endiktiki "katanalosi tou kataskevasti. I na xehasoume ta skandala pou tote (dekaetia80) kiolas aforousan tin VW me tin katanalosi ke ta ypervolika hiliometra pou edihnan ke metrousan ta kontertous. tote den ipirhe Internet ke diktiosi, opote prolavenan i kataskevastes na exagorasoun ton dimosiografo ke to periodikotou, horis na anixi miti. Ke tora sto themamas, aftokinita me 3 ke 4 litra katanalosi tha eprepe na yparhoun prin 20 hronia ohi tora, alla den afinan kapii na exelihthoun i tehnologies aftes. Ke an pragmatika kene simera kapia mikra ntenekedakia,(giati aftokinita den mboroume na ta poume afta) ine amfivolo. As mpoume 2-3 atoma mesa me tis tsantoulesmas (GPS, METRIMENES APOSTASIS) ke as pame mia wolta, stin ypethro stin poli, an den kapsoun 30-40 % parapano ego tha kapso to prihiomou.. Lambis Tsartakidis Zyrichi Elvetias.