Κορυφαία / Πρόσφατα σχόλια / 23 Σχόλια
|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Αποτελέσματα σύγκρισης
τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...
Αν έχετε απορίες για οποιαδήποτε χαρακτηριστικά που ακολουθούν, πηγαίνετε τον κέρσορα επάνω του και διαβάστε την περιγραφή του. Μοντέλα που δεν έχουν δοκιμαστεί από το auto τρίτη δεν εμφανίζονται.
Σύγκριση | |
---|---|
Μάρκα | |
Μοντέλο | |
Κατηγορία μοντέλου | |
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year |
|
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα |
|
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) |
|
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS) |
|
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) |
|
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο |
|
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων |
|
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση |
|
Μέτρηση κατανάλωσης σε συνθήκες πόληςΠραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) |
|
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΠραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) |
|
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
|
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) |
|
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) |
|
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΧώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) |
|
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) |
|
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | |
Οδική συμπεριφορά | |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.) |
|
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) |
|
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
|
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια) |
|
Έκδοση εξοπλισμού | |
Αίσθηση πολυτέλειας | |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή |
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται χειροκίνηταAir Condition |
|
---|---|
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται αυτόματα από τον κλιματισμόΚλιματισμός |
|
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός | |
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω | |
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες | |
Θερμαινόμενοι καθρέπτες | |
Κεντρικό κλείδωμα | |
Ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο, μόλις πλησιάσεις, χωρίς να να πατήσεις κάποιο κουμπί στο κλειδίKeyless entry |
|
Προβολείς ομίχλης | |
Αισθητήρες παρκαρίσματος | |
Κάμερα που ενεργοποιείται αυτόματα όταν βάζεις όπισθεν Κάμερα οπισθοπορείας |
|
Κάμερες σε όλες τις πλευρές του αυτοκινήτου (μπροστά, πίσω και καθρέπτες) που διευκολύνουν στο παρκάρισμαΚάμερες 360 μοιρών |
|
Υαλοκαθαριστήρας πίσω | |
Όταν βρέχει ή πέσει νερό στο παρμπρίζ, οι υαλοκαθαριστήρες δουλεύουν αυτόματαΑισθητήρας βροχής |
|
LED φώτα με πιο λευκό φωτισμό, βλέπεις καλύτερα τη νύκτα. Xenon με μικρή μπλε απόχρωση. Και τα δύο καλύτερα από τα κλασικά φώτα αλογόνου (κίτρινα)Φώτα xenon / LED / Αλογόνου |
|
Τα φώτα ανάβουν μόνα τους όταν νυχτώνει ή μπαίνεις σε τούνελ κλπ.Αuto Lights (αυτόματα φώτα) |
|
Η μεγάλη σκάλα των φώτων σβήνει όταν έρχεται από το απέναντι ρεύμα άλλο όχημα. Ενεργοποιείται πάλι μόνη της. Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα) |
|
Οι προβολείς ομίχλης ανάβουν αυτόματα όταν στρίβεις το τιμόνι ώστε να φέγγουν σημεία που δεν βλέπουν τα μεγάλα φώτα.Προβολείς με λειτουργία corner assist |
|
Τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος και ύψος. Βοηθάει στο να βρεις την ιδανική θέση οδήγησης.Ρυθμιζόμενο τιμόνι |
|
Με μπουτόν στο τιμόνι ελέγχεις το ηχοσύστημα, το trip computer ή άλλες παραμέτρους του αυτοκινήτουΤιμόνι πολλαπλών λειτουργιών |
|
Χρειάζεται λιγότερη δύναμη κάθε φορά που στρίβειςΥποβοήθηση τιμονιού |
|
Κρατάει σταθερή την ταχύτητα του οχήματος στον αυτοκινητόδρομο και δεν χρειάζεται να πατάς το γκάζι.Cruise Control |
|
Μηχανικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού | |
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού | |
Θερμαινόμενα καθίσματα | |
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα | |
Σπορ καθίσματα | |
Δερμάτινες επενδύσεις | |
Συνήθως αλουμινίουΖάντες ελαφρού κράματος |
|
Διάσταση Ελαστικών | |
Κανονική ή μικρότερη ρεζέρβα ανάγκης ή κιτ επισκευής ελαστικού (αφρό που φουσκώνεις με αέρα και κλείνουν μικρές τρύπες αλλά όχι σκίσιμο ελαστικού)Ρεζέρβα |
|
Ηλιοροφή | |
Η κεντρική οθονη από την οποία ελέγχεις μουσική, τηλέφωνο, κλιματισμό κλπ.Infotainment (Οθόνη σε ίντσες) |
|
Κρυφός φωτισμός σε πόρτες και ταμπλό που ενισχύει την αίσθηση πολυτέλειας και βοηθάει κατά τη νυκερινή οδήγησηAmbient φωτισμός καμπίνας |
|
Εργοστασιακό σύστημα πλοήγησηςNavigation |
|
Άλλες παροχές |
Φρενάρει τροχούς και κινητήρα όταν διαγνώσει ότι αποκλίνεις επικίνδυνα από την πορεία σου. ESP |
|
---|---|
Αερόσακοι σύνολο | |
Αερόσακος οδηγού | |
Αερόσακος συνοδηγού | |
Αερόσακοι πλευρικοί | |
Αερόσακος κεφαλής | |
Αερόσακοι γονάτων | |
Ανάμεσα σε οδηγό-συνοδηγό, για να μην συγκρουστούν μεταξύ τουςΑερόσακος κεντρικός |
|
Δεν επιτρέπει σπινάρισμα των τροχών. Συνδυάζεται με το ESPΣύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Αντισπίν) |
|
Απαραίτητο, ώστε τα παιδικά καθίσματα να κουμπώνουν γερά και σε περίπτωση σύγκρουσης το παιδικό κάθισμα δεν μετακινείται. Βάσεις Isofix για παιδικό κάθισμα |
|
Συναγερμός | |
Βοηθάει να ανέβεις ή κατέβεις δρόμο με έντονη κλίση. Π.χ. δεν τσουλάει προς τα πίσω το αυτοκίνητο στην ανηφόρα.Hill Assist |
|
Προειδοποιεί ηχητικά και οπτικά αν παρεκλίνεις από τη λωρίδα κυκλοφορίας σουΣύστημα Lane assist |
|
Φρενάρει αυτόματα το όχημα αν πας να τρακάρεις με αυτοκίνητο, δικυκλο ή και πεζό.Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος |
|
Ειδοποιεί όταν κάποιο όχημα πλησιάσει σε σημείο που δεν έχεις ορατότητα ("τυφλό" σημείο)Προειδοποίηση τυφλού σημείου |
|
Διαβάζει και σου δείχνει στον πίνακα οργάνων, τα όρια ταχύτηταςΣύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ. |
|
Αναγνωρίζει από την οδήγηση, πότε ο οδηγός είναι κουρασμένος και προτείνει μια σύντομη στάση για ξεκούρασηΠροειδοποίηση κόπωσης οδηγού |
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | |
---|---|
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | |
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
|
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | |
0-400 μέτρα (δλ.) | |
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | |
Θόρυβος στα 100 (db) | |
Θόρυβος στα 120 (db) | |
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) |
|
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) |
|
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | |
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | |
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | |
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα) |
|
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.) |
|
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.) |
|
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.) |
|
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.) |
|
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.) |
|
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα) |
|
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.) |
|
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.) |
Κατανάλωση-ρύποι | |
---|---|
Ενεργητική Ασφάλεια-Φρένα | |
Παθητική Ασφάλεια | |
Value For Money | |
Αξιοπιστία- Συχνότητα βλαβών | |
Κινητήρας-επιδόσεις | |
Εικόνα-Ποιότητα-Τεχνολογία | |
Ανεση-Χώροι-Πρακτικότητα | |
Μεταπωλητική Αξία | |
Τελική Βαθμολογία | |
Οδική Συμπεριφορά | |
Αισθηση πολυτέλειας |
Μήκος (μέτρα) | |
---|---|
Πλάτος (μέτρα) | |
Ύψος (μέτρα) | |
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) |
|
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) |
|
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) |
Κυβικά εκατοστά | |
---|---|
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) |
|
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | |
Ροπή (Nm) | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | |
Όσο μικρότερο το νούμερο αυτό, τόσο καλύτερες οι επιδόσεις του αυτοκινήτουΑναλογία κιλών/ίππο |
|
Ειδική Ισχύς PS/λίτρο | |
Κύλινδροι | |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | |
Διάταξη εκκεντροφόρων | |
Τροφοδοσία |
Ανάρτηση εμπρός | |
---|---|
Ανάρτηση πίσω |
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU |
|
---|---|
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) |
Για μια πλήρη περιστροφή του αυτοκινήτου με τέρμα το τιμόνι. Μικρότερο νούμερο για πιο εύκολο παρκάρισμα και ελιγμούςΕυκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής) |
|
---|---|
Το βάρος τρέιλερ-χωρίς φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ χωρίς φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ) |
|
Το βάρος τρέιλερ-με φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ με φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ) |
|
Δείχνει την ικανότητα του αυτοκινήτου να προσεγγίσει ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο προφυλακτήραςΓωνία προσέγγισης (μοίρες) |
|
Η γωνία ράμπας δείχνει τη δυνατότητα του αυτοκινήτου να περάσει ένα σημείο χωρίς να βρει η κοιλιά του αυτοκινήτουΓωνία ράμπας (μοίρες) |
|
Αντίστοιχα για ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο πίσω προφυλακτήρας. Αν κατεβαίνεις ή ανεβαίνεις με την όπισθεν.Γωνία φυγής (μοίρες) |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr
Συγγνώμη διπλα ψαλιδια δεν εχει πισω? Τι γραφετε εσεις?
Ολοι ασχετοι εδω μεσα μαζευτηκαν μπειτε σε ενα αμαξι παρατηρηστε το καντε ενα τσετ ντραιβ και μετα μιληστε άσχετοι
Αυτό το μοντέλο μόνο οι Toyota maniacs μπορεί να το πάρουν. Είναι ακόμη ένα φιάσκο της εντελώς εκτός τόπου και χρόνου πολιτικής της.
Einai kagkouriko ap to plai kai pisw alla auto den mas noiazei, peri oreksews koloku8opita... Auto pou einai pragmatika kako einai oti ftiaxnetai sthn tourkia kai ta 8emata aksiopistias pou 8a exei einai to mono sigouro -pera kai apo thn fthniarikh ais8hsh pou sou dinei. Ta toyota htan aksiopista palia otan htan apla ftiagmena kai made in japan. Twra oxi kai den einai tuxaies oi dekades anaklhseis pou exoun ka8hmerina.
Το πήρε φίλος ωραίο μόνο για οδηγός ή συνοδηγός κατανάλωση μέσα στην Αθήνα αντε γεια 8, 5lt και πάνω άνετα κατα τ άλλα τιμή 23500 ωραίο.
Ειναι ιδέα μου, ή H Τoyota αντιγράφει τη Ηonda? ;p
Προσωπικά μου είναι πανάσχημο,ακριβό,και δεν προσφέρει τίποτα στην συγκεκριμένη κατηγορία που υπάρχουν άλλα πιο άνετα με χώρους κτλ,πιστεύω ότι είναι λάθος της ΤΟΥΟΤΑ και μπορεί και εμπορική αποτυχία της,ο καιρός θα δείξει.
Το έχω δει από κοντά, πολύ φοβάμαι ότι θα έχει την τύχη του urbancruiser, αν εξαιρέσεις την εξωτερική του εμφάνιση, που κι αυτό είναι κάτι υποκειμενικό, τα υπόλοιπα είναι είναι η επιτομή του μετρίου. Κι εκείνη η οθόνη που βγαίνει έτσι απαράδεκτα από το ταμπλό... δλδ αν το αφήσεις για καμιά 10ριά ώρες στον ήλιο, τι να περιμένεις μετά;
Και εσύ Κωστάκη για τιμωρία θα κάτσεις στο πίσω κάθισμα!!!
συμπληρωνω: εκτος αν εννοούσατε οθόνη "όχι αφης" αλλά με πλήκτρα.
απο περιεργεια, θελω να δω μια φωτογραφια του χωρις την οθόνη , δηλ. βασικης εκδοσης.
ΚΕΡΑΥΝΕ μπερδεύεις λάθος κατηγορίες αυτοκινήτων! Το ΝΧ300h Παίζει στο μέγεθος του RAV4 και λιγο παραπανω, ενώ το CHR να το δεις στο UXconcept που θα εμφανιστεί τέλος της χρονιάς και θα μοιάζουν παρα πολυ!
Αν δεν είχε την ιδιαίτερη εξωτερική εμφάνιση και την καλή (για Toyota) εσωτερική συναρμογή θα μιλάγαμε για το μεγαλύτερο fail της χρονιάς. Κινητήρας στην καλύτερη οριακός, χώροι απαράδεκτοι και πάτημα τίποτα το φοβερό. Έχεις ένα sport αυτοκίνητο που δεν πάει, ένα SUV μόνο για άσφαλτο, αυτοκίνητο πόλης που καίει πολύ με κακή ορατότητα, γιατί να το πάρεις? Μόνο για την εξωτερική του εμφάνιση.
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΕΩΡΩ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Η ΤΟΥΟΤΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. Ο 1.2 TURBO ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΑΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝ ΑΥΤΟ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΦΟΡΤΙΟ, ΕΝΩ ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ. ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝ ΠΙΕΣΤΕΙ, ΕΝΩ Η ΡΟΠΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ. ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο 1.4 DIESEL ME TOΥΣ 90 ΙΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ Ο 1.6 DIESEL ΜΕ ΤΟΥΣ 112 ΙΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ AVENSIS, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ.
Αυτα τα "Κατηγορία - Εκτός δρόμου" που βάζετε για αυτά τα αμάξια, σας κάνουν να δείχνετε τόσο άσχετοι........... Τι φασόλια έχετε στο κεφάλι σας κ όλα τα λέτε ΕΚτός δρόμου??
ειπα γνωμη γιατι πηγα και το ειδα το αυτοκινητο.δεν εχω πρόβλημα με τα κλειστοφοβικα.αυτο που δεν μπορω να καταλαβω είναι ότι είναι ένα οικογενειακο αυτοκινητο.αν ηθελα τέτοιους χωρους θα επαιρνα ένα σπορ αυτοκινητο.
μα καλα γιατι κανεις δεν λεει πως ειναι ενα κακο σχεδιαστικο αντιγραφο του lexus nx300h ??? ειναι πολλα τα λεφτα αρη,προτιμω qashqai η juke !!
Από πάνω μέχρι κάτω και από εμπρός μέχρι πίσω είναι Toyota.Από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφο.Τα περί κλειστοφοβικού, ΑΣΗΜΑΝΤΑ, μιας και το target του ΔΕΝ θα ασχοληθεί με αυτά...:-)
Όσοι το κρίνετε αρνητικά χωρις να το έχετε δει απο κοντά απλα σας λεω να πάτε να το δείτε! Όσο για τα: " - Κλειστοφοβικές και «σκοτεινές» πίσω θέσεις, χλιαρές επιδόσεις, μέτριος χώρος αποσκευών, απουσία ζαντών αλουμινίου στη βασική έκδοση " αρνητικά του autotriti, δε βρήκατε τίποτε αλλο να μη γελάμε όσοι το είδαμε ήδη απο κοντά;;;
Εχω δει βιντεο-δοκιμη απο αγγλικο καναλι και φαινεται καλο.Τα πισω παραθυρα κατεβαινουν ελαχιστα κατω απο τη μεση και ειναι ηδη μικρα,το μονο πραγμα που ριχνει το αυτοκινητο.
Μπορεί να είναι καλό αλλά?? 1.2cc με κατανάλωση 7+ και τιμή 20500 !!!!!Με 3000-4000€ λιγότερα υπάρχουν πολύ αξιόλογα diesel με μηδενικά τέλη και σχεδόν μισή κατανάλωση!!!!Περί ορέξεως και Τσέπης κολοκυθόπιτα!!!!!!!!!!
Autotriti οι πισω θεσεις δεν ειναι μονο κλειστοφοβικες αλλα το κυριοτερο μικρες.δεν ειναι χωροι για ατοκινητο με τετοιο μηκος.
Σε μαυρο χρωμα με τον 1.2 λιτρων τουρμπο κινητηρα θα ηταν η επιλογη μου στην εκδοση c-center. Ειναι πανεμορφο πρωτοποριακο και κορυφαιο σε ποιοτητα,με μοναδικη μετρια ισως εικονα αυτη των οπισθιων θεσεων που λογω της οροφης νιωθεις λιγο περιορισμενα. Βεβαια το σχεδιο επιταση την καμπυλη στην ουρα και το αποδεχεσαι για την οπτικη συνεχεια του αυτοκινητου. Ο κινητηρας του ειναι πολυ καλος για εντος και εκτος της πολης διαδρομες και οικονομικος. Αν και οχι φτηνο δεν το λες και πανακριβο,παιρνεις ομως πακετο σαν ανταμοιβη την ασφαλεια της toyota μαζι με την αναγνωρισμενη αξιοπιστια της και την ηρεμια σου για πολλα χρονια απροβληματιστης λειτουργιας. Γενικα το θεωρω οτι καλυτερο στην κατηγορια του και κουκλι!!