Η κορυφαία υβριδική έκδοση της Toyota Corolla με τα 184 άλογα εντυπωσιάζει με την ομοιογένεια, την ευκολία χρήσης και την ευελιξία της.
Στο δρόμο: Εξίσου αποτελεσματικά
63.819 Επισκέψεις στο άρθρο (22/8/2020)
Η δίλιτρη υβριδική Corolla κρύβει κάτω από το καπό της 184 ίππους, ωστόσο η ονομαστική ισχύς της δεν την κάνει απαραίτητα μία πρόταση με GTi χαρακτήρα. Αυτό είναι ξεκάθαρο από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσει κανείς πίσω από το εξαιρετικό κατά τα άλλα σε αμεσότητα και ακρίβεια τιμόνι της. Και αν αυτό μαζί με τα διπλά ψαλίδια της πίσω ανάρτησης και την πλατφόρμα TNGA-C που βασίζεται, θα μπορούσαν εύκολα να διαμορφώσουν ένα τέτοιου χαρακτήρα μοντέλο, εκ του αποτελέσματος φαίνεται πως η Toyota δεν το θέλησε. Και δικαίως. Γιατί εδώ έχεις ένα ακόμα πιο ευχάριστο και αποτελεσματικό στην γρήγορη οδήγηση αυτοκίνητο, ενώ την ίδια ώρα δεν θυσιάζεις τίποτα από την ευκολία στη χρήση και την ευελιξία. Αντίθετα απολαμβάνεις επιδόσεις και οικονομία σε ζηλευτή αναλογία και εντυπωσιάζεσαι κάθε φορά που περνάς από κάποια ανωμαλία του δρόμου με την απορροφητικότητα της και την ηχομόνωσή της. Οι υπαρκτές κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και η παραδοσιακή ασάφεια που προκαλεί στο σύνολο το υβριδικό σύστημα κίνησης και το κιβώτιο, έρχονται να σου θυμίσουν πως δεν πρόκειται για εστιασμένη σπορ κατασκευή παρά την ύπαρξη και Sport λειτουργίας (έχει και Εco).
Οι πρώτες εντυπωσιακές ομολογουμένως διαπιστώσεις για το Golf, αφορούν στην premium ποιότητα κύλισης και στα εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου. Χωρίς να χάνει τη σφικτή, στιβαρή αίσθηση που βγάζει η ανάρτηση και το MQB πλαίσιό του, το νέο Golf περνά όχι απλώς απροβλημάτιστα πάνω από λακκούβες, αλλά βελούδινα. Το τιμόνι βαραίνει πολύ ισορροπημένα όσο αυξάνεται η ταχύτητα, είναι πολύ σίγουρο στον αυτοκινητόδρομο και σε δρόμο με στροφές είναι σούπερ αποτελεσματικό, χωρίς ποτέ να γίνεται το ακραία σπορτίφ. Σε γενικές γραμμές η συμπεριφορά του Golf φορά χαρακτηρίζεται από μια δυσεύρετη ισορροπία. Σε πρώτο πλάνο είναι η ουδετερότητα, ακόμα και σε στιγμές που οι συνθήκες του δρόμου και η πίεση που ασκείς, σε προδιαθέτουν ότι θα υπάρξει κάποια πιο απότομη αντίδραση. Η ανάρτηση δεν είναι πολύ σφικτή ωστόσο όλες οι ταλαντώσεις και οι κλίσεις ελέγχονται εξαιρετικά και βοηθούν το Golf να διατηρείται όσο το δυνατόν πιο ευθυγραμμισμένο προς όλους τους άξονες. Στο προκείμενο πάντως, μας άρεσε πολύ η ευελιξία του Golf και η σπιρτάδα του σε σβέλτες αλλαγές κατευθύνσεων. Πολύ καλές οι εντυπώσεις και από το σύστημα των φρένων.