Η full υβριδική Toyota Coralla των 184 ίππων έχει ζωντάνια και ειδικά μέσα στην πόλη εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση.
Κινητήρες: Βέλτιστη «ισορροπία» από την υβριδική Corolla
63.818 Επισκέψεις στο άρθρο (22/8/2020)
Χάρη στον ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα (108 ίππων) και φυσικά το νέο 2λιτρο βενζίνης, η «καλή» υβριδική Corolla έχει συνδυαστική απόδοση 184 ίππων. Στην πράξη το σύνολο προσφέρει κορυφαία ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και κατανάλωσης, όπως ενδεικτικά δείχνουν τα 8,5 δλ. για το 0-100 και τα 6,9 λτ./100 χλμ. για την πραγματική μέση κατανάλωση. Μάλιστα σε αστικές συνθήκες, όπου το υβριδικό σύστημα έχει και μεγαλύτερο ρόλο με δυνατότητα για αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία σε μικρή απόσταση (οι αυτοφορτιζόμενες μπαταρίες είναι νικελίου υβριδίου μετάλλου, αντί των μικρότερων σε χωρητικότητα ιόντων λιθίου της 1,8 λτ. έκδοσης) με ταχύτητα έως 115 χλμ./ώρα, η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,5 λτ./100 χλμ. Η ζωντάνια του συνόλου ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης, ωστόσο η τελική περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα και το αναβαθμισμένο κιβώτιο αν και σαφώς καλύτερο από το απλό e-CVT δεν δείχνει να μπορεί να ανταποκριθεί σε ξεκάθαρες σπορ αναζητήσεις. Επιπλέον, το βουητό στην απότομη επιτάχυνση δεν έχει εξαλειφτεί.
Ακριβώς αντίθετο είναι το 7άρι, διπλού συμπλέκτη, ημιαυτόματο κιβώτιο DSG7 του Golf που έχει ξεκάθαρα πιο σπορ διαθέσεις και δυνατότητες με εμφατικές εναλλαγές σχέσεων, ειδικά στη λειτουργία Sport. H mild υβριδική έκδοση των 150 ίππων βασίζεται στον γνωστό 1,5 TSI κινητήρα με δυνατότητα απενεργοποίησης δύο κυλίνδρων. Πάνω σε αυτόν προστίθεται ένα δίκτυο 48 Volt (δεν αναιρείται το κλασικό 12βολτο δίκτυο) με μια μονάδα μίζας-γεννήτριας μαζί. Σκοπός είναι να μαζεύεται ενέργεια από το φρενάρισμα, να μπορεί να ο κινητήρας να απεμπλέκεται και να σβήνει εν κινήσει όποτε αυτό είναι εφικτό και ένα κομμάτι της δύναμης από το ηλεκτρικό μοτεράκι να γυρίζει στο θερμικό μοτέρ ως υποστήριξη. Σε τελική ανάλυση η λειτουργία είναι άκρως πολιτισμένη και το εύρος λειτουργίας ευχάριστα πλατύ. Με το άφημα του γκαζιού η ανάκτηση της ενέργειας είναι αισθητή, όχι σαν ηλεκτρικό, αλλά σίγουρα πολύ δυναμικά για mild hybrid. Οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές και το 0-100 εξαιρετικό (8,3 δλ.) ως απόρροια και της ηλεκτρικής βοήθειας η οποία γεμίζει κενά και κρατάει σε λογικά επίπεδα τη μέση κατανάλωση (7,1 λτ./100 χλμ.).