ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τέταρτη γενιά (Α80): H Supra γίνεται θρύλος

 Σχολιάστε 
70.872 Επισκέψεις στο άρθρο
Τέταρτη γενιά (Α80): H Supra γίνεται θρύλος
4 Φωτογραφίες »

Η Toyota αποφάσισε πως η Supra, όπως το 2000GT πριν από 25 χρόνια, έπρεπε να κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά σε σχεδίαση και επιδόσεις και να ξεχωρίσει από το ανταγωνισμό της. Έτσι λοιπόν, η μάρκα κατάφερε να συνδυάσει την αξιοπιστία, το καλό φινίρισμα και τις επιδόσεις και να δημιουργήσει ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα της δεκαετίας του 1990.


Η Supra A80 ξεχώρισε επίσης για το ταμπλό, το οποίο θύμιζε μαχητικό αεροσκάφος, ενώ τα μπροστινά καθίσματα ήταν γνωστά για την άνεση που προσέφεραν.
4 Φωτογραφίες »

Η Supra A80 ξεχώρισε επίσης για το ταμπλό, το οποίο θύμιζε μαχητικό αεροσκάφος, ενώ τα μπροστινά καθίσματα ήταν γνωστά για την άνεση που προσέφεραν.


Η τέταρτη γενιά που έκανε ντεμπούτο το 1993 βασιζόταν σε μια μικρότερη έκδοση της πλατφόρμας που χρησιμοποιούσε το Lexus SC coupe, ήταν 125 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του και χρησιμοποιούσε τον ολοκαίνουριο εξακύλινδρο 2JZ κινητήρα με μπλοκ από σίδερο -αντί αλουμινίου- ώστε να μπορέσει να διαχειριστεί καλύτερα μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις. Στην ατμοσφαιρική του έκδοση, το μοτέρ απέδιδε 220 άλογα ενώ με τα δύο turbo, η ισχύς έφτανε τα 320 άλογα και συνδυαζόταν με 6άρι μηχανικό ή αυτόματη μετάδοση 4 σχέσεων με manual mode. Ο τουρμπάτος κινητήρας αγαπήθηκε ιδιαίτερα από τους απανταχού βελτιωτές καθώς χάρη στο μπλοκ του, μπορούσε να αντέξει εξωγήινες ιπποδυνάμεις πολύ πάνω από τα 1.000 άλογα.

Η μεγάλη αεροτομή της Supra έγινε σήμα-κατατεθέν του μοντέλου και ήταν πλήρως λειτουργική, προσφέροντας έξτρα κάθετη δύναμη στις υψηλές ταχύτητες. Η αεροτομή ωστόσο, επειδή ήταν θέμα γούστου, δεν προσφέρθηκε ποτέ στον στάνταρ εξοπλισμό. Η Supra A80 ξεχώρισε επίσης για το ταμπλό, το οποίο θύμιζε μαχητικό αεροσκάφος, ενώ τα μπροστινά καθίσματα ήταν γνωστά για την άνεση που προσέφεραν. Το αυτοκίνητο που δημιουργούσε εφιάλτες στα περισσότερα ευρωπαϊκά supercars της εποχής σταμάτησε να παράγεται το 2002.
 

Σελίδα 1Toyota Supra: Η Celica, ο «άσπαστος» 2JZ και η σύγχρονη 5η γενιά
Σελίδα 2Πρώτη γενιά (A40): Η πρώτη Supra
Σελίδα 3Δεύτερη γενιά (Α60): H Supra βγαίνει στο προσκήνιο
Σελίδα 4Τρίτη γενιά (A70): H ανεξαρτητοποίηση
Σελίδα 5Τέταρτη γενιά (Α80): H Supra γίνεται θρύλος
Σελίδα 6Πέμπτη γενιά (A90): Η μεγάλη επιστροφή
Mercedes
fiat