Μετά από πολλά χρόνια αναμονής και ατελείωτων φημών, η Toyota παρουσίασε την πέμπτης γενιάς Supra στις αρχές του 2019. Η Supra που βρίσκεται αυτή την στιγμή στις αγορές διαφοροποιήθηκε πλήρως σε ό,τι αφορά το ντιζάιν σε σχέση με την «αδελφή» BMW Z4, με την οποία εξελίχθηκαν από κοινού από Ιάπωνες και Βαυαρούς μηχανικούς και σχεδιαστές και έλαβε μοντέρνο αλλά και σπορ εσωτερικό διάκοσμο.
Η πέμπτης γενιάς Supra προσφέρεται με δύο επιλογές στα μοτέρ, έναν τουρμπάτο 4κύλινδρο 2λιτρο κινητήρα με 258 ίππους και ένα 6κύλινδρο σε σειρά twin-scroll υπερτροφοδοτούμενο σύνολο χωρητικότητας 3,0 λίτρων απόδοσης 340 ίππων και 500 Nm ροπής που συνεργάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ή με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Με το αυτόματο κιβώτιο, η Supra μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα και να φτάνει μέγιστη τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Το μοντέλο εξοπλίζεται με active διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, με την Toyota να υπόσχεται τέλεια κατανομή βάρους 50:50 και η ακαμψία του σασί κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα.