Στην 4η θέση βρίσκουμε το Toyota C-HR με 725 πωλήσεις στο πρώτο 5μηνο του έτους. Με αυτό συμπληρώνεται η παρουσία των τριών μοντέλων της ιαπωνικής μάρκας, επιβεβαιώνοντας πως η Toyota έχει το «know how» των best-seller. Το Toyota C-HR είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα στην καθημερινότητά αλλά δεν περνάει απαρατήρητο, άλλωστε, χάρη στην τολμηρή και σπορτίφ σχεδίασή του, με την κεκλιμένη πίσω οροφή και τις περίτεχνες ακμές να προσδίδουν δυναμισμό και νεανικότητα στο ιαπωνικό μοντέλο. H εξαιρετική ποιότητα των μαλακών υλικών και premium διακοσμητικά στοιχεία ενισχύουν τα αβαντάζ του αυτοκινήτου που κυκλοφορεί με οθόνη αφής 8 ιντσών από την βασική έκδοση. Ο χώρος αποσκευών δεν είναι μεγάλος για την κατηγορία του στα 377 λτ.
Φυσικά, το σημείο αναφοράς του Toyota C-HR δεν είναι άλλο από την μειωμένη κατανάλωση χάρη στην «καθαρή» υβριδική τεχνολογία του. Στην βασική έκδοση των 122 ίππων από 25.140 ευρώ, το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό C-SUV καταναλώνει γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης, νούμερο εξαιρετικό αν λάβουμε υπόψη τις διαστάσεις του μοντέλου. Το C-HR προσφέρεται και σε υβριδική έκδοση με 184 άλογα έχοντας ως βάση ένα 2λιτρο μοτέρ με τις τιμές να ξεκινούν από 30.530 ευρώ.
Ο βασικός εξοπλισμός του C-HR περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων, 8άρα οθόνη αφής με δυνατότητα σύνδεσης του smartphone με Apple CarPlay/Android Auto, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, προβολείς LED, Adaptive Cruise Control κ.ά..