Μάχη ρόδα με ρόδα στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης. Ποιο θα κερδίσει; Ποιο θα επιλέγατε;
Τρία μίνι με επιδόσεις!
39.810 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2016)
Η εξέλιξη της κατηγορίας των μίνι μας φέρνει συνεχώς νέα μοντέλα, τα οποία μπορούν να καταφέρουν πολλά περισσότερα από ό,τι το όνομα «μίνι» αφήνει να εννοηθεί.
+ Σχεδίαση, ποιότητα, εργονομία, πρακτικότητα, χώροι, άνεση και ποιότητα κύλισης
- Κατανάλωση υπό πίεση, εξοπλισμός αρχικής έκδοσης
Η εξέλιξη της κατηγορίας των μίνι μας φέρνει συνεχώς νέα μοντέλα, τα οποία μπορούν να καταφέρουν πολλά περισσότερα από ό,τι το όνομα «μίνι» αφήνει να εννοηθεί. Τα αυτοκίνητα αυτά, χωρίς να χάνουν την αστική τους καταγωγή, δεν λένε «όχι» και σε ένα κοντινό ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο, φροντίζοντας πάντα να μεταφέρουν με ασφάλεια τους επιβάτες τους στον προορισμό τους.
Για αυτό το λόγο και στη γκάμα τους μπορεί να βρει κανείς εκδόσεις με κινητήρες περισσότερων αλόγων από ό,τι συνήθως, οι οποίοι, λόγω και του χαμηλού βάρους των αυτοκινήτων, είναι σε θέση να προσφέρουν πολύ καλή απόδοση και επιδόσεις, υποστηρίζοντας με άνεση την εκτός πόλης εξόρμηση. Εμείς, συγκρίνουμε τρία από αυτά τα μοντέλα, το Citroen C1 1,2 Puretech των 82 ίππων, το Fiat Panda 0,9 TwinAir με 85 άλογα και το Hyundai i10 1,2 με 87 ίππους.
κατοχος ι10 1χρονο τωρα.το αμαξακι απολυτα ευχαριστημενος σε ολα.η hyundai ανεβηκε επιπεδο φοβερη ποιοτητα κατασκευης παντου.το πηρα 10500 στη μεσαια εκδοση.για τη κατηγορια του εχει μεγαλους χωρους και πολυ καλη συμπεριφορα στο δρομο παντου.τσιμπαει λιγο παραπανω βενζινη αλλα με το cruise control το φερνεισ στα κανονικα επιπεδα γυρω στα 6 λιτρα/100χλμ
Δεν εδινα 12.000 για αυτα τα τετρατροχα παπακια με τιποτα!!
κατοχος ι10 1χρονο τωρα.το αμαξακι απολυτα ευχαριστημενος σε ολα.η hyundai ανεβηκε επιπεδο φοβερη ποιοτητα κατασκευης παντου.το πηρα 10500 στη μεσαια εκδοση.για τη κατηγορια του εχει μεγαλους χωρους και πολυ καλη συμπεριφορα στο δρομο παντου.τσιμπαει λιγο παραπανω βενζινη αλλα με το cruise control το φερνεισ στα κανονικα επιπεδα γυρω στα 6 λιτρα/100χλμ