Ποιο από τα Focus, Giulietta και Civic είναι το πιο ευχάριστο πετρελαιοκίνητο, οδηγικά;
Diesel και sport
36.570 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2015)
Οι diesel κινητήρες έχουν συνδέσει το όνομά τους περισσότερο με την οικονομία καυσίμου, παρά με τις επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση. Όχι πάντα!
Στο άκουσμα της λέξης diesel το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο νου είναι η χαμηλή κατανάλωση και όχι οι επιδόσεις. Καλώς ή κακώς, το πετρέλαιο έχει γίνει συνώνυμο της οικονομίας καυσίμου. Και σε μία εποχή που τα κόστη μετακίνησης έχουν αυξηθεί, δικαίως έχει γίνει μόδα.
Σε ένα αυτοκίνητο, όμως, δεν κοιτάς μόνο την κατανάλωση και την βελόνα του ρεζερβουάρ. Υπάρχουν, ευτυχώς, ακόμη αυτοί οι οδηγοί που στο επίκεντρο έχουν την οδηγική απόλαυση, είτε αυτή ορίζεται μέσα από τις επιδόσεις, είτε από την συνολική συμπεριφορά του οχήματος στο δρόμο.
Παρακάτω, λοιπόν, συγκρίνουμε, τρία μοντέλα που συνδυάζουν τους δύο παραπάνω κόσμους: αφενός την οικονομία κίνησης, αφετέρου την σπορ οδική συμπεριφορά.
Πρόκειται για την Alfa Romeo Giulietta 1,6 JTDM-2 με μόλις 105 ίππους, αλλά με 320 Nm ροπής που υπερ-καλύπτουν το όποιο κενό ισχύος, το Ford Focus με την οδηγοκεντρική -σε όλες τις εκδόσεις του άλλωστε- οδική συμπεριφορά, και τέλος το Honda Civic με τα 120 άλογα και την σπορτίφ εμφάνιση. Ας τα δούμε πιο αναλυτικά.
απο ντιζελ δε ξερω αλλα για δοκιμαστε στην φουλ επιταχυνση να περνατε κατευθειαν απο 1η 3η ,με αυτη τη ροπη τα 0-100 θαναι κατω απο 10" χαλαρα.Εχω δει ρεπριζ "λαικου" C4 σε ανηφορικη διαδρομη και μου εφυγε ο τακος.
Και τα τρία είναι τρένα στο δρόμο και έχουν καλές επιδόσεις.... Ομως... Το Honda εχει σαν ατού την αξιοπιστία... Το Focus έχει την ομορφιά, την αξιοπιστία αλλά και το value for money... Η Alfa είναι απλά έρωτας... Πολλοί λένε ότι τον έρωτα τον πληρώνεις όμως ακριβά... Προσωπική μου άποψη είναι ότι το Focus συγκεντρώνει όλα τα στοιχεία, είναι η "χρυσή τομή" σ ότι μπορεί να ζητήσει ένας "ανήσυχος" οικογενειάρχης. Ολα αυτά τα λέω έχοντας οδηγήσει παλαιότερα το Civic 1,6 το οποίο ήταν σπορ οικογενειακό αλλά "σκυλί", την Alfa 33 1,8cc η οποία ήταν "δαίμονας" που όμως έκαιγε ΠΟΛΥ λάδι... και για πολλά χρόνια το Mondeo 1,8cc το οποίο δε το αλλάζω με τίποτα....
Ενα θελω να πω πως την Giulietta δεν την ταξιδευεις αλλα Σε ταξιδευει...
απο ντιζελ δε ξερω αλλα για δοκιμαστε στην φουλ επιταχυνση να περνατε κατευθειαν απο 1η 3η ,με αυτη τη ροπη τα 0-100 θαναι κατω απο 10" χαλαρα.Εχω δει ρεπριζ "λαικου" C4 σε ανηφορικη διαδρομη και μου εφυγε ο τακος.
Και τα τρία είναι τρένα στο δρόμο και έχουν καλές επιδόσεις.... Ομως... Το Honda εχει σαν ατού την αξιοπιστία... Το Focus έχει την ομορφιά, την αξιοπιστία αλλά και το value for money... Η Alfa είναι απλά έρωτας... Πολλοί λένε ότι τον έρωτα τον πληρώνεις όμως ακριβά... Προσωπική μου άποψη είναι ότι το Focus συγκεντρώνει όλα τα στοιχεία, είναι η "χρυσή τομή" σ ότι μπορεί να ζητήσει ένας "ανήσυχος" οικογενειάρχης. Ολα αυτά τα λέω έχοντας οδηγήσει παλαιότερα το Civic 1,6 το οποίο ήταν σπορ οικογενειακό αλλά "σκυλί", την Alfa 33 1,8cc η οποία ήταν "δαίμονας" που όμως έκαιγε ΠΟΛΥ λάδι... και για πολλά χρόνια το Mondeo 1,8cc το οποίο δε το αλλάζω με τίποτα....
φορντ φοκους παιδια αλλο επιπεδο δν συγκρινεται με τιποτα!!
dimitris nai mono pou to honda einai kalitero.
Η Giulietta εινια ενα επιπεδο πανω απο αυτα τα αμαξακια.. και οχι μονο η Diesel εκδοση αλλα και οι υπολοιπες.. αμα ψαξτε λιγο θα το καταλαβεται