Ο Όμιλος Volkswagen ανακοίνωσε την αναβάθμιση της πλατφόρμας ΜΕΒ, η οποία βασίζει τα ηλεκτρικά του, σε ΜΕΒ+, προσφέροντας μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση!
Η πλατφόρμα Modular Electric Drive System (MEB), υποστηρίζει πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα εντός του Ομίλου Volkswagen. Έτσι ο γερμανικός «κολοσσός» αποφάσισε να την αναβαθμίσει. Ως εκ τούτου τα επόμενα χρόνια η ΜΕΒ θα γίνει ΜΕΒ+, προσφέροντας μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση.
Η VW είπε ότι πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας και για να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες αυτής της πλατφόρμας προκειμένου να τη διατηρήσει ανταγωνιστική. Η πλατφόρμα δίνει στη VW ελευθερία στο σχεδιασμό οχημάτων, την ώρα που η τοποθέτηση των μπαταριών στο κάτω μέρος μεταξύ των αξόνων δημιουργεί περισσότερο χώρο στην καμπίνα.
Έως και 700 χλμ. η αυτονομία
Σύμφωνα με την εταιρεία, η βελτιωμένη πλατφόρμα MEB+ θα προσφέρει έως και 700 χιλιόμετρα αυτονομία και θα μπορεί να φορτίζει στα 175-200 kilowatt. Η βελτίωση θα επιτευχθεί χρησιμοποιώντας τις μπαταρίες νέας γενιάς, ενώ η εταιρεία θα βελτιώσει επίσης και την «ψηφιακή υποδομή» της πλατφόρμας, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία θα μπορούσε να φέρει «σημαντικά άλματα» στις λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης.
Ο αριθμός των οχημάτων με βάση την πλατφόρμα ΜΕΒ θα αυξηθεί επίσης τα επόμενα χρόνια. Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να λανσάρει 10 νέα μοντέλα έως το 2026. Ανάμεσα σε αυτά θα βρίσκεται και ένα το πιο προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο με τιμή που θα ξεκινά από τις 25.000 ευρώ.
Πάνω από 670.000 ηλεκτρικά βασίζονται στην ΜΕΒ
Η πλατφόρμα MEB κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2019 με το ID.3. Τώρα, περισσότερα από 670.000 οχήματα χρησιμοποιούν την αρχιτεκτονική, με 500.000 από αυτά να είναι μοντέλα VW ID. Η Audi, η CUPRA και η Skoda χρησιμοποιούν επίσης την πλατφόρμα.
H MEB γίνεται ΜΕΒ+
- Έως και 700 χλμ. η αυτονομία.
- Πιο γρήγορα θα γίνεται η φόρτιση.
- 10 νέα ηλεκτρικά μέχρι το 2026.
- Πάνω από 670.000 ηλεκτρικά βασίζονται στην ΜΕΒ.
Σκέφτεσαι να πάρεις ηλεκτρικό ή όχι;