ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσείς τι λέτε; Είναι ανάγκη να θυσιαστεί λίγο η Skoda για να σωθεί η VW;

VW εναντίον Skoda. Εσείς με ποιόν είστε;

8.402 Επισκέψεις στο άρθρο (13/10/2017)

Η VW ξεσπάει στη Skoda και η ενδοοικογενειακή μάχη παίρνει διαστάσεις πολέμου. Τι το προκάλεσε; Εσείς ποιανού το μέρος θα πάρετε;

Η VW ξεσπάει στη Skoda και η ενδοοικογενειακή μάχη παίρνει διαστάσεις πολέμου. Όταν όμως έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε δύο μάρκες με κοινές τεχνολογίες, όταν η μία αποσπά σταθερά καλύτερες κριτικές και έχει χαμηλότερες τιμές, μήπως η VW έχει δίκιο να ανησυχεί; Εσείς, με ποιόν είστε;

Το πρακτορείο Reuters μπήκε στον κόπο να αναλύσει τις διαφορές που έχουν προκύψει ανάμεσα στις δύο μάρκες του ομίλου, αφού πλέον στη διαμάχη παίρνουν μέρος και οι δύο χώρες, Γερμανία και Τσεχία.

Με την VW γονατισμένη από το σκάνδαλο που της στοιχίζει μέχρι στιγμής 20 δισεκατομμύρια ευρώ, μειωμένες πωλήσεις και για πρώτη φορά εργοστάσια που κάθονται χωρίς να παράγουν στη μία από τις τρεις βάρδιες, οι Γερμανοί ανησυχούν.

Την ίδια στιγμή η Skoda περνάει την καλύτερη εποχή της, έχει μια ολοκαίνουργια γκάμα, η ποιότητα είναι συχνά μπροστά από αυτή της VW ενώ ειδικά με το Kodiaq και το Karoq κλέβει και τις εντυπώσεις. Για την VW αυτό είναι πρόβλημα.

Βλέπεις ένα Kodiaq στοιχίζει στην Skoda περίπου 1500 ευρώ λιγότερα από ότι ένα Tiguan στην VW. Κι ας είναι μεγαλύτερο, κι ας είναι σε πολλά καλύτερο. Και παρότι μοιράζονται τα περισσότερα μηχανικά μέρη και τις τεχνολογίες τους.

Ο λόγος, μεταξύ άλλων, είναι απλός. Οι εργάτες στα εργοστάσια της Skoda πληρώνονται σχεδόν 10 ευρώ την ώρα, ενώ στη Γερμανία πάνω από σαράντα. Και αυτοί οι εργάτες στη Γερμανία τώρα κάθονται.

Με τις δύο μάρκες να είναι σε αγώνα δρόμου για το ποιος θα λανσάρει πρώτος το ηλεκτρικό SUV με αυτονομία 500 χιλιομέτρων μέχρι το 2020, ο ανταγωνισμός είναι ακόμη πιο έντονος, και με 50 αυτοκίνητα να «πατάνε» πάνω σε αυτή τη τεχνολογία μέχρι το 2025, ο νικητής θα είναι πραγματικά μεγάλος.

Δεν είναι λοιπόν περίεργο που η VW θέλει να γεμίσει τις γραμμές παραγωγής της στη Γερμανία με μοντέλα της Skoda, ως ότου επανέλθει η ίδια, κι ας σημαίνει αυτό ακριβότερα Skoda και τουλάχιστον 2.000 χαμένες θέσεις εργασίας στην Τσεχία. Φυσικά οι Τσέχοι φωνάζουν, με τον πρωθυπουργό της χώρας Μποχουσλάβ Σομπότκα να έχει προβεί σε σχετικές δηλώσεις.

Εσείς όμως τι λέτε; Είναι ανάγκη να θυσιαστεί λίγο η Skoda για να σωθεί η VW; Ή μήπως κακώς η VW πλήττει την Skoda με αυτόν τον τρόπο; Και τελικά αλλάζει ο τρόπος που βλέπετε τις δύο μάρκες; Και πιο σημαντικά, θα πληρώνατε το «καπέλο» για να αγοράσετε ένα Skoda αν ανέβαιναν οι τιμές; Τι λέτε;

FORD
CONTI VS NEXEN