To VW Tiguan είναι καλύτερο τόσο στις κρίσιμες ρεπρίζ, όσο και στο 0-100 χλμ./ώρα.
Οι αναλυτικές μετρήσεις για τα Volkswagen Tiguan και Volvo Xc40 σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center
82.661 Επισκέψεις στο άρθρο (27/11/2023)
Πόσο «καίει», σε πόσα δλ. προσπερνά, πόση φασαρία κάνει, πόσα χωράει, στα πόσα μέτρα φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Μάρκα/Μοντέλο | Volkswagen Tiguan | Volvo Xc40 | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | eHYBRID 1.4 245 PS 245ps | RECHARGE PHEV T5 Twin Engine 262 PS 262ps | ||||
Εγγύηση (χρόνια) | 2 | 5 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | R-LINE | PLUS DARK | ||||
Τιμή | ||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | PIRELLI | CONTINENTAL | ||||
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 255/45 R19 | 235/50 R19 | ||||
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | ||||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,12 | 7,9 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,3 | 40,1 | ||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 15,39 | 15,9 | ||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 148,7 | 143,8 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 3,28 | 3,9 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 4,3 | 5 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 63,4 | 66 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 67,5 | 68,3 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 3,5 | 3,8 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 6,5 | 10,1 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7 | 7,8 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 692 | 475 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,39 | 1,42 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,48 | 1,44 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 18,8 | 14,2 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 2,6 | 4,8 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα) | 476 | 460 | ||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.) | ||||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.) | 68,5 | |||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.) | 109 | |||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.) | 109 | |||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.) | 940/1125 | |||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα) | 485 | |||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.) | 202 | |||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.) | 114 |
Σελίδα 1 | Πώς το Volvo XC40 χάνει από το VW Tiguan με 6-2; |
Σελίδα 2 | Εξοπλισμός - Εσωτερικό - Στο δρόμο |
Σελίδα 3 | Οι αναλυτικές μετρήσεις για τα Volkswagen Tiguan και Volvo Xc40 σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center |
Σελίδα 4 | Συγκριτικό Volkswagen Tiguan Vs Volvo Xc40: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |