ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

W1: Η ισχυρότερη και πιο γρήγορη McLaren της ιστορίας!

 Σχολιάστε 
2.781 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2024)
W1: Η ισχυρότερη και πιο γρήγορη McLaren της ιστορίας!
9 Φωτογραφίες »

- Η νέα ναυαρχίδα της McLaren.
- υβριδική με 1.275 άλογα και 1.340 Nm ροπής.
- 0-100 σε 2,7 δλ. και 0-300 σε 12,8 δλ.
- Στα 2 εκατ. ευρώ το κόστος, μόνο 399 μοντέλα θα κατασκευαστούν.

Η νέα ναυαρχίδα της McLaren

Πρεμιέρα έκανε η νέα McLaren W1, παίρνοντας τον τίτλο του γρηγορότερου και ισχυρότερου αυτοκινήτου για το δρόμο που έχει κατασκευάσει ποτέ η βρετανική μάρκα. Η νέα ναυαρχίδα της McLaren εξοπλίζεται από υβριδικό σύστημα κίνησης, έχει πλήθος αεροδυναμικών στοιχείων στο «σώμα» της και θα παραχθεί σε μόλις 399 μονάδες την ώρα που το κόστος απόκτησης οριοθετείται στα 2 εκατομμύρια ευρώ!

1.275 άλογα και 1.340 Nm ροπής

Η νέα McLaren W1 στρογγυλοκάθεται πλέον στην κορυφή της γκάμα των Βρετανών, παίρνοντας τα ηνία από την P1. Όπως προαναφέραμε είναι η ισχυρότερη και γρηγορότερη δρομική McLaren. Οι τίτλοι αυτοί έγιναν δυνατοί χάρη στο νέο υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποδίδει συνολικά 1.275 άλογα και 1.340 Nm ροπής, ισχύς η οποία κατευθύνεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Αποτελείται από έναν twin-turbo κινητήρα V8 4,0 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μία μικρή μπαταρία 1,384 kWh, η οποία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία για μόλις 2,6 χλμ. Η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας χρησιμοποιούνται επίσης για την όπισθεν και την εκκίνηση του αυτοκινήτου και συνδυάζονται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων. Την ίδια ώρα, το βάρος της W1 ανέρχεται στα 1.399 κιλά.

0-100 σε 2,7 δλ. και 0-300 σε 12,8 δλ.

Όλα τα παραπάνω δίνουν τη δυνατότητα στην W1 να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δλ., το 0-200 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ., και το 0-300 χλμ./ώρα σε 12,8 δλ., πριν φτάσει την κορυφαία ταχύτητα των 350 χλμ./ώρα. H McLaren λέει πως η W1 καλύπτει από στάση τα 400 μέτρα σε περίπου 9,6 δλ., ενώ για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 29 μέτρα και από τα 200 χλμ./ώρα 100 μέτρα. Υπεύθυνες για το φρενάρισμα είναι οι εξαπίστονες και τετραπίστονες δαγκάνες, μπροστά και πίσω, αντίστοιχα, συνδυαστικά με τους καραμικούς carbon δίσκους.    

Με ενεργή αεροτομή και άκρως αεροδυναμική

Όπως είναι φυσικό, εξωτερικά η McLaren W1 είναι άκρως αεροδυναμική, ως αποτέλεσμα των περισσότερων από των 350 ωρών που πέρασε μέσα στην αεροδυναμική σήραγγα. Στο πίσω μέρος η ενεργή αεροτομή, εμπνευσμένη από την F1 GTR του 1997, μειώνει την αντίσταση και αυξάνει την κάθετη δύναμη, ενώ λειτουργεί και ως αερόφρενο όταν ο οδηγός χρειαστεί να φρενάρει πιο δυνατά. Επιπρόσθετα, μπροστά και πίσω υπάρχουν πολλά αεροδυναμικά πτερύγια, συμβάλλοντας και αυτά με τον τρόπο τους προς την βελτίωση της αεροδυναμικής.

Μάλιστα, εάν επιλεγεί από τον οδηγό το προφίλ «Race», τότε η απόσταση της McLaren W1 από το έδαφος μειώνεται ακόμα περισσότερο, χάρη στην ανάρτηση Race Active Chassis Control III της McLaren, το οποίο μπορεί να διαμορφωθεί σε τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις: Comfort, Sport και Race.    

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL