Η χρονιά έκλεισε με αύξηση των συνολικών πωλήσεων αλλά και θετική «αύρα» για την χρονιά που μόλις ξεκίνησε. Μέσα στο 2018 πάντως και πάλι η κατηγορία που πρωταγωνίστησε στις πωλήσεις ήταν η κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων η οποία περιλαμβάνει στις τάξεις της αρκετά μοντέλα που κονταροχτυπήθηκαν για άλλη μια φορά. «Bασιλιάς» των πωλήσεων ήταν και πάλι το Toyota Yaris με τις διπλάσιες σχεδόν πωλήσεις από το δεύτερο VW Polo. Η «μάχη» φούντωσε τους τελευταίους μήνες με το Polo να κοντράρεται συνεχώς με το τρίτο δημοφιλέστερο μοντέλο, το Peugeot 208, ενώ με σταθερά ανοδική πορεία, την τετράδα συμπλήρωσε το Opel Corsa. Εμείς συγκρίνουμε τις εκδόσεις που βρίσκονται πιο κοντά σε απόδοση και τιμή αγοράς.
Σχεδίαση: Ξεχωρίζουν τα 208 και Polo σε εμφάνιση
Στο κομμάτι της σχεδίασης, έχουμε να «κάνουμε» με 4 πολύ ελκυστικά μοντέλα τα οποία εκφράζουν το νεανικό τους χαρακτήρα με διαφορετικές αισθητικές «συνταγές».
Ξεκινώντας τη σύγκριση από το δημοφιλέστερο μοντέλο αυτής της κατηγορίας, το Toyota Yaris εκφράζει αυτό το νεανικό και δυναμικό του χαρακτήρα μέσω των έντονων ακμών του αμαξώματός του, χωρίς όμως να διαθέτει κάτι το εξεζητημένο ή έντονα σπορτίφ αισθητικά.
Το VW Polo στην τελευταία του γενιά δεν ξεφεύγει από την γνωστή τακτική της VW, με το χαρακτηριστικό του design να υιοθετεί πιο καθαρές γραμμές και επίπεδες επιφάνειες που του χαρίζουν δυναμισμό χωρίς ωστόσο να αλλοιώνουν το πιο σοβαρό του ύφος.
Από την άλλη το Peugeot 208 που ακολουθεί στην κούρσα των πωλήσεων, έχει πιο κομψό αισθητικό αποτέλεσμα και πιο σπορτίφ στοιχεία που συνδυάζονται αρμονικά με την εκλεπτυσμένη του αισθητική εκφράζοντας έναν πιο premium αέρα, μαζί με το VW Polo.
Το Opel Corsa αν και βρίσκεται περισσότερα χρόνια στην αγορά, δεν είναι αδιάφορο αισθητικά με το ουδέτερο προφίλ του να χαρακτηρίζεται από το μπροστινό του μέρος που ακολουθεί τα σύγχρονα «μοτίβα» της εταιρείας. Παράλληλα μέσω αυτών καθίσταται το πιο αναγνωρίσιμο αισθητικά μοντέλο σε αυτή την κατηγορία πλέον.
Value for money: Δυνατό χαρτί η τιμή του Yaris, πιο ακριβό το δυνατότερο και πλουσιότερο εξοπλιστικά Polo
Όσον αφορά το κόστος των 4 δημοφιλέστερων της αγοράς, το φθηνότερο είναι το Toyota Yaris το οποίο προσφέρεται με έκπτωση στην τιμή των 12.680 ευρώ στην έκδοση Live με τον 1,5 λτ. κινητήρα. Για την σύγκριση επιλέξαμε την έκδοση Active ωστόσο που έρχεται πιο κοντά τόσο σε εξοπλισμό όσο και σε τιμή με τα υπόλοιπα μοντέλα (από 13.970 ευρώ με έκπτωση).
Λίγο πιο ακριβό σε τιμή (από 14.480 ευρώ) είναι το Opel Corsa στην πλούσια έκδοση Innovation με τον νέο υπερτροφοδοτούμενο 1,4 λίτρου κινητήρα των 100 ίππων. Το Peugeot 208 με τον ισχυρό 1,2 PureTech των 110 ίππων κοστίζει από 16.000 ευρώ στην έκδοση Active ενώ το VW Polo, στην πλούσια έκδοση Highline που αποτελεί την μοναδική έκδοση που συνδυάζεται με τον 1.000άρη TSI κινητήρα των 115 ίππων, κοστίζει από 16.300 ευρώ, αλλά υπερισχύει σε επίπεδο εξοπλισμού από τα υπόλοιπα.
Καλύτερη επιλογή το 208! Έχει τον καλύτερο κινητήρα και είναι και το πιο όμορφο κ μέσα κ έξω! Το Yaris από μπροστά είναι κακασχημο και ο κινητήρας του είναι άθλιος και 20 χρόνια πίσω. Το Corsa μέτρια επιλογή και από πισω αδιάφορο. Το Polo καλύτερα μακριά με τόσα σκάνδαλα και βλάβες που μας έχει συνηθίσει η Vw και άσε που από μακριά το μπερδεύεις με golf η με το προηγούμενης γενιάς Polo.. Καθόλου πρωτοτυπια δηλαδή.. Φωτοτυπία θα έλεγα
Το yaris με το εξατάχυτο κιβώτιο και τούς 110 ίππους από την πρώτη έκδοση με 12.600€. Το 208 με 110 ίππους και εξατάχυτο από παραπάνω εκδόσεις και με 15.200€.
Ικανοποιεί το Yaris με την ποιότητα συναρμολόγησης; Σίγουρα μπήκατε μέσα; Το πλαστικό κάτω απτον λεβιέ ταχυτήτων που είναι έτοιμος να ξεκολλήσει τον είδατε; Όλα τα ξένα μέσα μιλάνε για άθλια συναρμογή και εσάς σας ικανοποίησε;
Καλύτερη επιλογή το 208! Έχει τον καλύτερο κινητήρα και είναι και το πιο όμορφο κ μέσα κ έξω! Το Yaris από μπροστά είναι κακασχημο και ο κινητήρας του είναι άθλιος και 20 χρόνια πίσω. Το Corsa μέτρια επιλογή και από πισω αδιάφορο. Το Polo καλύτερα μακριά με τόσα σκάνδαλα και βλάβες που μας έχει συνηθίσει η Vw και άσε που από μακριά το μπερδεύεις με golf η με το προηγούμενης γενιάς Polo.. Καθόλου πρωτοτυπια δηλαδή.. Φωτοτυπία θα έλεγα
Το yaris με το εξατάχυτο κιβώτιο και τούς 110 ίππους από την πρώτη έκδοση με 12.600€. Το 208 με 110 ίππους και εξατάχυτο από παραπάνω εκδόσεις και με 15.200€.
Ικανοποιεί το Yaris με την ποιότητα συναρμολόγησης; Σίγουρα μπήκατε μέσα; Το πλαστικό κάτω απτον λεβιέ ταχυτήτων που είναι έτοιμος να ξεκολλήσει τον είδατε; Όλα τα ξένα μέσα μιλάνε για άθλια συναρμογή και εσάς σας ικανοποίησε;
Renault Clio!!! Με διαφορά το ομορφότερο σχεδιαστικά αυτοκίνητο!!!