ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Είστε έτοιμοι εκτός από την αγορά υβριδικού να αλλάξετε και τις συνήθειές σας στον τρόπο οδήγησης;

Υβριδικό & βαρύ πόδι δεν πάνε μαζί

7.151 Επισκέψεις στο άρθρο (4/8/2020)

Τα υβριδικά, πράγματι καίνε πολύ λιγότερο, αλλά με τη σωστή οδήγηση. Εσύ είσαι διατεθειμένος εκτός από αυτοκίνητο να αλλάξεις και συνήθειες στην οδήγηση;

Η υβριδική τεχνολογία έχει εξελιχθεί για έναν και μόνο λόγο. Ώστε να πετύχει τη μικρότερη δυνατή επιβάρυνση του περιβάλλοντος από τη χρήση ενός αυτοκινήτου. Και η επιβάρυνση αυτή προέρχεται από τους ρύπους που ελευθερώνονται από την εξάτμιση.

Δε θέλει και πολύ φαντασία για να καταλάβει κανείς πως όσο λιγότερο καύσιμο καταναλώνεται, τόσο λιγότεροι θα είναι και οι ρύποι. Aρα από το περιβάλλον περνάμε στην οικονομία καυσίμου, και αυτή αξιολογείται με διάφορους τρόπους, ένας από αυτούς και η μείωση του κόστους χρήσης του αυτοκινήτου.

Όμως δεν αρκεί ένα υβριδικό αυτοκίνητο από μόνο του για να επιτευχθεί οικονομία. Κράτα για παράδειγμα το γκάζι σανίδα  για μια μεγάλη διαδρομή και η κατανάλωση θα εκτοξευθεί στα ύψη. Στα ίδια επίπεδα μάλλον όπως κάθε άλλου αυτοκινήτου αντίστοιχων επιδόσεων.

Γιατί όταν απαιτούνται επιδόσεις, το υβριδικό λειτουργεί με πλήρως συμβατικό τρόπο, εφόσον η ενέργεια από τις μπαταρίες έχει τελειώσει. Που σημαίνει πως απλά στέλνει περισσότερο καύσιμο στον βενζινοκινητήρα. Όλα τα άλλα συστήματα που υπάρχουν για να μειωθεί η κατανάλωση απλά δε λειτουργούν.

Αν λοιπόν κάθε φορά που φεύγεις από το φανάρι θες να τους αφήσεις όλους πίσω, ή στην εθνική θες να προσπερνάς συνεχόμενα από αριστερά, σύντομα θα δεις πως το υβριδικό που αγόρασες όχι μόνο δε σου κάνει οικονομία στο καύσιμο, αλλά σου στοίχισε και παραπάνω στην αγορά. Και δεν δίνει και τις επιδόσεις που προφανώς ζητάς.

Για να δώσει τα «νούμερα» κατανάλωσης που διαφημίζει, το υβριδικό πρέπει να οδηγείται απαλά. Λίγο γκάζι, λίγο φρένο, μεγάλες αποστάσεις από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα, ώστε να προλαβαίνεις να ανεβάζεις και κατεβάζεις ρυθμό και να έχεις όσο πιο σταθερή ταχύτητα γίνεται. Ναι, ακόμη και στην οδήγηση στην πόλη.

Και φυσικά να εκμεταλλεύεσαι τον ηλεκτροκινητήρα όσο το δυνατό περισσότερο. Αν σου επιτρέπει να κινείσαι μέχρι κάποια ταχύτητα μόνο ηλεκτρικά, καλό είναι να μένεις κάτω από αυτό το όριο για μηδενική κατανάλωση. Μια ψαγμένη επίσης πληροφορία που ίσως δεν γνωρίζετε: Αν επιταχύνετε από στάση, αφήσετε γκάζι και ξαναπατήσετε ελαφρά, τότε θα δείτε πως θα μπει μόνο ο ηλεκτροκινητήρας, άρα θα επιτύχετε ακόμη καλύτερη κατανάλωση. Θέλει τρόπο. Μήπως λοιπόν είναι κρίμα να παρακάμπτεις αυτό που ψώνισες και να καις πολύ βενζίνη οδηγώντας επιθετικά;

Τι λέτε επομένως; Αρκεί η αγορά ενός υβριδικού, ή πρέπει να μπείτε σε συνολικά διαφορετική λογική μετακίνησης και οδήγησης; Εσείς θα εγκαταλείπατε τις συνήθειές σας για να πετύχετε χαμηλότερη κατανάλωση; Και τελικά χρειάζεται να πάτε σε υβριδικό ή μήπως και τώρα μπορείτε να μειώσετε το κόστος κίνησης απλά αλλάζοντας συνήθειες;

Autotriti.gr
WEATHER CONTROL 005 EVO