ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας - Οδική συμπεριφορά

(19/1/2025)
Η Toyota ανακοινώνει για το C-HR μέση κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. και έχει πραγματική κατανάλωση (από τις μετρήσεις του Test Center) στην πόλη μόλις 3,5 λτ./100 χλμ.
4 Φωτογραφίες »

Η Toyota ανακοινώνει για το C-HR μέση κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. και έχει πραγματική κατανάλωση (από τις μετρήσεις του Test Center) στην πόλη μόλις 3,5 λτ./100 χλμ.

Κινητήρες: Υβριδική υπεροχή του C-HR


Στην X1, o βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V, χωρίς δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης
4 Φωτογραφίες »

Στην X1, o βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V, χωρίς δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης

Τα δύο μοντέλα βασίζονται σε βενζινοκινητήρες με εφαρμογή υβριδικής τεχνολογίας. Στην περίπτωση της X1, o βενζινοκινητήρας είναι 3κύλινδρος υπετροφοδοτούμενος και συνδυάζεται με ένα 48V ήπια υβριδικό σύστημα και ένα ηλεκτροκινητήρα 19 ίππων και 55 Nm ροπής, ενσωματωμένο στη μετάδοση χωρίς δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης. Αντιθέτως το C-HR, που συνδυάζει το βενζινοκινητήρα 4 κυλίνδρων, με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 113 ίππων, έχει διευρυμένη ηλεκτρική λειτουργία, με την πλειοψηφία των αστικών μετακινήσεων να γίνεται μόνο με ρεύμα, για αυτό άλλωστε και έχει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση.  
Συνδυαστικά το σύνολο του C-HR υπερτερεί σε ιπποδύναμη με 198 ίππους έναντι 170 της X1, γι αυτό και έχει καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα (7,7 έναντι 8,3 δλ.), ωστόσο το σύνολο της X1 υπερτερεί σε ροπή με 280 Nm έναντι 190 του C-HR. 

Στο δρόμο: Ευχάριστα με τον τρόπο τους

Πρόκειται για δύο μοντέλα που θα ικανοποιήσουν συνολικά με το οδηγικό τους χαρακτήρα, χάρη στο αποτελεσματικό αλλά και ευχάριστο προφίλ τους. Η X1 ακολουθεί την οδηγοκεντρική προσέγγιση της μάρκας, χάρη στην αμεσότητα και στην αίσθηση που προφέρει το σύστημα διεύθυνσης. Σε συνδυασμό με το «τόσο-όσο» σφιχτό set-up της ανάρτησης, ώστε να μην επιβαρύνει την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, έχει ένα ολοκληρωμένο προφίλ. Από την πλευρά του και το C-HR έχει αρκετά δυναμικά στοιχεία, με τα διπλά ψαλίδια της πίσω ανάρτησης να χαρίζουν ιδιαίτερη ακρίβεια στους χειρισμούς και στη διαχείριση των μετατοπίσεων του βάρους. Το τιμόνι του είναι γρήγορο και τα περιθώρια της πρόσφυσης αρκετά μεγάλα με μοναδικό περιορισμό το κιβώτιο που δεν έχει την αμεσότητα ενός διπλοσύμπλεκτου. Είναι επίσης αρκετά άνετο στην καθημερινότητα και ξεκούραστο, χάρη στην μεγάλη ευελιξία και την αθόρυβη λειτουργία του (σε πολύ μεγάλα διαστήματα) εντός πόλης.

Σελίδα 1Υβριδικό Toyota C-HR με 200 άλογα ή mild hybrid BMW X1 με 170;
Σελίδα 2Σχεδίαση - εσωτερικό
Σελίδα 3Κινητήρας - Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
4green