Tο επιβλητικό αμάξωμα της BMW X1 αντανακλά τον premium χαρακτήρα της, χωρίς να «μετριάσει» τη συνολική δυναμική του. Δεν έχει τη τόλμη του C-HR, αλλά ακολουθεί πιο κλασσικές γραμμές
Σχεδιαστικά το C-HR έχει κουπέ αισθητική με τολμηρές λεπτομέρειες, αλλά και έντονες ακμές, αποπνέοντας ένα επιθετικό και τολμηρό προφίλ. Το ιαπωνικό SUV «βγάζει μάτι» με τον φουτουριστικό του σχεδιασμό, ειδικά στο μπροστά μέρος με την πολύ μεγάλη γρίλια και τα extreme λεπτά φώτα, αλλά και πίσω με την οριζόντια φωτιζόμενη μπάρα που πιάνει όλο τα πλάτος της καμπίνας. Από την άλλη το επιβλητικό αμάξωμα της BMW X1 αντανακλά τον premium χαρακτήρα της, χωρίς να «μετριάσει» τη συνολική δυναμική του. Δεν έχει τη τόλμη του C-HR, αλλά ακολουθεί πιο κλασσικές γραμμές, με κύριο χαρακτηριστικό τη μεγάλη και τετραγωνισμένη μάσκα «νεφρών»..
Εσωτερικό: Υψηλής ποιότητας και ψηφιακής αρτιότητας
Στο εσωτερικό των δύο μοντέλων κυριαρχεί μια οδηγοκεντρική προσέγγιση, με τα δύο μοντέλα να «χτίζουν» τα πάντα γύρω από τον οδηγό, ξεκινώντας από την ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό οθόνη. Αντίστοιχα και στα δύο μοντέλα είναι έκδηλος ο hi-tech χαρακτήρας, καθώς εκτός από την οθόνη του infotainment (12,3 ίντσες του C-HR έναντι 10,7 της X1) θα συναντήσουμε και ψηφιακό πίνακα οργάνων, πάλι μεγαλύτερος του C-HR που είναι 12,3 ίντσες έναντι 10,25 ιντσών της X1. Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, τόσο από άποψη υλικών, όσο και από την μεταξύ τους συναρμολόγηση και το τελικό φινίρισμα. Ένα προβάδισμα θα το δίναμε πάντως στην Χ1, λόγω της συνολικής αίσθησης που αποπνέει το γερμανικό SUV.