2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ισορροπημένη οδηγική αίσθηση έχει το Volkwagen T-Roc, όντας αποτελεσματικό και άνετο συγχρόνως.
Οι αναλυτικές μετρήσεις για τα Toyota Yaris Cross και Volkswagen T-roc σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center
83.386 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2023)
Πόσο «καίει», σε πόσα δλ. προσπερνά, πόση φασαρία κάνει, πόσα χωράει, στα πόσα μέτρα φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Μάρκα/Μοντέλο | Toyota Yaris Cross | Volkswagen T-Roc | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD | 1.0 TSI 110 PS | ||||
Εγγύηση (χρόνια) | 6 | 2 | ||||
Έκδοση εξοπλισμού | Active | Life | ||||
Τιμή | ||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | Goodyear | Falken | ||||
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 215/80 R18 | 215/55 R17 | ||||
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 73 | 71,5 | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,73 | 10,9 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,8 | 36,9 | ||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 18,1 | 17,7 | ||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 123,8 | 127,8 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 6,21 | 7,7 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,4 | 10,9 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 67,3 | 67,7 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 70,4 | 68,7 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 4,5 | 9,2 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 6,7 | 5,8 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,3 | 7,1 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 537 | 862 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,3 | 1,37 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,34 | 1,42 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 5,5 | 11,4 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 4 | 6 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο) Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα) | 397 | 445 | ||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό) Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.) | 19 | 22 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.) | 75 | 72,5 | ||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.) | 101,5 | |||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.) | 124 | |||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.) | 865 | 790 | ||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζ Εσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα) | 560 | 620 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.) | 197 | 202 | ||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.) | 106 | 119 |
Σελίδα 1 | Γερμανο-ιαπωνικός πόλεμος: Γιατί το Toyota Yaris Cross κερδίζει κατά κράτος το VW T-Roc; |
Σελίδα 2 | Κινητήρας-Εσωτερικό-Χώροι-Οδική συμπεριφορά |
Σελίδα 3 | Οι αναλυτικές μετρήσεις για τα Toyota Yaris Cross και Volkswagen T-roc σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center |
Σελίδα 4 | Συγκριτικό Toyota Yaris Cross Vs Volkswagen T-roc: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |