ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η εμπρόσθια όψη του πρωτότυπου μοντέλου αποτελεί μια εξέλιξη του design των τωρινών μοντέλων της φίρμας και μας δείχνει τη λογική που θα επικρατήσει στο μέλλον.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η εμπρόσθια όψη του πρωτότυπου μοντέλου αποτελεί μια εξέλιξη του design των τωρινών μοντέλων της φίρμας και μας δείχνει τη λογική που θα επικρατήσει στο μέλλον.

Υβριδικό μικρομεσαίο crossover από την Toyota

5.111 Επισκέψεις στο άρθρο (2/10/2014)

Προϊδεάζοντας για το στιλ των μελλοντικών Toyota, το νέο C-HR Concept στηρίζεται σε νέα πλατφόρμα και φέρει ένα καινούργιο υβριδικό σύστημα, ενώ μας δίνει μια πρόγευση για το μικρομεσαίο crossover που ετοιμάζει η φίρμα.

Η Τoyota παρουσιάζει στο Παρίσι το C-HR Concept, μια σπουδή που αποτελεί πρόγευση του μελλοντικού μικρομεσαίου crossover της. Αποτελεί το επόμενο δείγμα γραφής της «υπόσχεσης» του προέδρου της εταιρείας, κου Akio Toyoda, να κατασκευάζει πιο «συναισθηματικά» οχήματα, με το επερχόμενο μοντέλο να συνδυάζει ένα πλήρως υβριδικό σύστημα, με το δυναμισμό και τις επιδόσεις του GT86.Στηρίζεται σε μια νέα πλατφόρμα και το μήκος του ανέρχεται σε 4.350 χλστ., το πλάτος σε 1.850 χλστ. και το ύψος σε 1.500 χλστ., ενώ το μεταξόνιό του αγγίζει τα 2.640 χλστ. Θα τοποθετηθεί, δηλαδή, στη γκάμα της Toyota κάτω από το RAV4, του οποίου το μήκος είναι στα 4.570 χλστ. Η εταιρεία «υπόσχεται» βελτιωμένα οδηγικά χαρακτηριστικά, χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους και στην αυξημένη δομική ακαμψία.Το C-HR Concept παίρνει κίνηση από ένα νέο υβριδικό σύστημα, το οποίο λέγεται πως θα προσφέρει ακόμα χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης. Περισσότερες πληροφορίες για αυτό δεν υπάρχουν ακόμα, αλλά θεωρείται πιθανό πως θα είναι κοινό με εκείνο του Prius επόμενης γενιάς.Η σπουδή της Toyota παρουσιάζει μια νέα σχεδιαστική προσέγγιση, την οποία η εταιρεία αποκαλεί «στιλ διαμαντιού» και η οποία είναι ορατή κυρίως στο κάτω τμήμα του αμαξώματος. Η εμπρόσθια όψη του πρωτότυπου μοντέλου αποτελεί μια εξέλιξη του design των τωρινών μοντέλων της φίρμας και μας δείχνει τη λογική που θα επικρατήσει στο μέλλον. Οι «μυώδεις» θόλοι των τροχών και το πίσω τμήμα του C-HR Concept προσθέτουν πόντους δυναμισμού, ενώ η σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων κλέβει την παράσταση. 

Στηρίζεται σε μια νέα πλατφόρμα και το μήκος του ανέρχεται σε 4.350 χλστ., το πλάτος σε 1.850 χλστ. και το ύψος σε 1.500 χλστ., ενώ το μεταξόνιό του αγγίζει τα 2.640 χλστ.

Στηρίζεται σε μια νέα πλατφόρμα και το μήκος του ανέρχεται σε 4.350 χλστ., το πλάτος σε 1.850 χλστ. και το ύψος σε 1.500 χλστ., ενώ το μεταξόνιό του αγγίζει τα 2.640 χλστ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER