Η σχέση της γερμανικής φίρμας με την υβριδική τεχνολογία ξεκίνησε το 2009, όταν για πρώτη φορά τοποθετήθηκε ένας ηλεκτροκινητήρας απευθείας πάνω στον κινητήρα εσωτερικής καύσης της Mercedes-Benz S-Class. Ο ρόλος του ήταν να μετατρέπει σε μηχανικό έργο την ανάκτηση ενέργειας από το σύστημα πέδησης.
Η υβριδική μονάδα τρίτης γενιάς
57.451 Επισκέψεις στο άρθρο
Η «καρδιά» του υβριδικού συστήματος τρίτης γενιάς της Mercedes-Benz είναι ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 120 ίππων, που υπολογίζεται ότι θα μπορεί να κινεί το αμάξωμα με ταχύτητα που αγγίζει τα 140 χλμ/ώρα χωρίς εμπλοκή του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί να αποθηκεύσει ενέργεια 13,5 kWh, κάτι που μεταφράζεται σε 50 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής μετακίνησης έπειτα από πλήρη φόρτιση. Ο νέος φορτιστής διπλασίασε τον ρυθμό φόρτισης από τα 3,6 στα 7,2 kW, με αποτέλεσμα η διαδικασία να ολοκληρώνεται σε δύο ώρες όταν γίνεται σε ειδικό ρευματοδότη (wallbox) και σε περίπου εφτά ώρες σε συμβατική πρίζα.