Η σχέση της γερμανικής φίρμας με την υβριδική τεχνολογία ξεκίνησε το 2009, όταν για πρώτη φορά τοποθετήθηκε ένας ηλεκτροκινητήρας απευθείας πάνω στον κινητήρα εσωτερικής καύσης της Mercedes-Benz S-Class. Ο ρόλος του ήταν να μετατρέπει σε μηχανικό έργο την ανάκτηση ενέργειας από το σύστημα πέδησης.

Η υβριδική μονάδα τρίτης γενιάς

55.622 Επισκέψεις στο άρθρο

Η «καρδιά» του υβριδικού συστήματος τρίτης γενιάς της Mercedes-Benz είναι ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 120 ίππων, που υπολογίζεται ότι θα μπορεί να κινεί το αμάξωμα με ταχύτητα που αγγίζει τα 140 χλμ/ώρα χωρίς εμπλοκή του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί να αποθηκεύσει ενέργεια 13,5 kWh, κάτι που μεταφράζεται σε 50 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής μετακίνησης έπειτα από πλήρη φόρτιση. Ο νέος φορτιστής διπλασίασε τον ρυθμό φόρτισης από τα 3,6 στα 7,2 kW, με αποτέλεσμα η διαδικασία να ολοκληρώνεται σε δύο ώρες όταν γίνεται σε ειδικό ρευματοδότη (wallbox) και σε περίπου εφτά ώρες σε συμβατική πρίζα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

NEO TRAFIC
skoda