ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

Η γερμανική φίρμα για πρώτη φορά διαθέτει στην αγορά αυτοκίνητα που εξοπλίζονται με plug-in υβριδικό σύστημα που «συνεργάζεται» με κινητήρα πετρελαίου και η αρχή έγινε με τα μοντέλα C-Class και E-Class.

Mercedes-Benz και υβριδική τεχνολογία

57.450 Επισκέψεις στο άρθρο

Η σχέση της γερμανικής φίρμας με την υβριδική τεχνολογία ξεκίνησε το 2009, όταν για πρώτη φορά τοποθετήθηκε ένας ηλεκτροκινητήρας απευθείας πάνω στον κινητήρα εσωτερικής καύσης της Mercedes-Benz S-Class. Ο ρόλος του ήταν να μετατρέπει σε μηχανικό έργο την ανάκτηση ενέργειας από το σύστημα πέδησης. Η ισχύς του ήταν μόλις 27 ίπποι (20 kW) και εξόπλιζε την βενζινοκίνητη S 400. Η δεύτερη γενιά υβριδικών συστημάτων αποτελούνταν από έναν κινητήρα ίδιας ισχύος, αλλά τοποθετημένο στη μετάδοση. Συνδυάστηκε τόσο με κινητήρες βενζίνης (S 400 Hybrid), όσο και με κινητήρες πετρελαίου (S 500 Hybrid).

Το πρώτο «plug-in» υβριδικό σύστημα κυκλοφόρησε από την Mercedes-Benz το 2014 και τοποθετήθηκε στην S 500 Plug-in Hybrid. Με απλά λόγια, ο όρος «plug-in» παραπέμπει σε ένα υβριδικό σύστημα που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να φορτίσει τις μπαταρίες από εξωτερική πηγή, ώστε να μπορεί να κινηθεί για κάποια απόσταση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Αυτό το σύστημα, λοιπόν, επέτρεψε αμιγώς ηλεκτρική μετακίνηση μέχρι 33 χιλιόμετρα και η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα έφτανε στους 114 ίππους (85 kW). Και κάπως έτσι φτάσαμε στο 2018 και στην τρίτη γενιά υβριδικών συστημάτων της Mercedes-Benz με ένα στοιχείο που προκαλεί έκπληξη, την πετρελαιοκίνηση!

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL