Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Υπό μελέτη τα μέτρα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης

1.551 Επισκέψεις στο άρθρο (30/9/2019)

Δωρεάν στάθμευση, απαλλαγή από διόδια και άμεσα οικονομικά οφέλη των ιδιοκτητών στην αγορά ενέργειας θέλει να προσφέρει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας σε όσους αγοράσουν ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.


Το πλάνο για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας θα αποτυπωθεί στο αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ) που θα υποβληθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ως το τέλος του χρόνου με τους στόχους να είναι για άλλη μια φορά φιλόδοξοι αλλά πιο ρεαλιστικοί σε σχέση με το υπάρχον ΕΣΕΚ που προέβλεπε το 2030 να κυκλοφορούν στην Ελλάδα 600.000 ηλεκτροκίνητα ΙΧ. Αυτός ο στόχος είναι κατά μεγάλο ποσοστό ανέφικτός, σύμφωνα με τη γενική γραμματέα του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Αλεξάνδρα Σδούκου, αφού πέρυσι πουλήθηκαν μόλις 315 τέτοια οχήματα, και στο σύνολο του ελληνικού στόλου, τα ηλεκτροκίνητα αποτελούν μόνο το 0,23% των υπό κυκλοφορία αυτοκινήτων.

Για να αυξήσει τον αριθμό των ηλεκτρικών οχημάτων στους ελληνικούς δρόμους η κυβέρνηση θέλει να αντιμετωπίσει τα τρία μεγαλύτερα εμπόδια που συναντούν οι πολίτες: την υψηλή τιμή αγοράς και την έλλειψη θεσμικού πλαισίου και υποδομών φόρτισης. Συγκεκριμένα, το Περιβάλλοντος και Ενέργειας εξετάζει να προσφέρεται στα ηλεκτρικά δωρεάν στάθμευση, διέλευση χωρίς κάποιο αντίτιμο στα διόδια, εκπτώσεις στα τέλη ταξινόμησης και κυκλοφορίας αλλά και οφέλη των ιδιοκτητών από την συμμετοχή τους στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας.

Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προσβλέπει στο να δημιουργηθούν νέες αγορές και ευκαιρίες για επιχειρήσεις και καταναλωτές στον τομέα της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας. Παραδείγματος χάρη:

1) Ένας οδηγός που έχει συμβόλαιο με την «Α» εταιρεία προμήθειας ρεύματος θα μπορεί να αγοράζει ενέργεια, εφόσον χρειάζεται, από φορτιστή της «Β»
2) Η χρέωση του οδηγού θα μπορεί να γίνεται για την ενέργεια που αγόρασε ή/και για το χρόνο που χρησιμοποίησε τον φορτιστή.
3) Οι χρεώσεις θα είναι διαφορετικές στη διάρκεια του 24ώρου ώστε να δίνονται κίνητρα φόρτισης των μπαταριών σε ώρες μη αιχμής.
4) Οι κάτοχοι των αυτοκινήτων θα μπορούν να πωλούν ρεύμα στο δίκτυο κατά τις ώρες αιχμής, αποφορτίζοντας τις μπαταρίες τους και εξασφαλίζοντας πρόσθετο οικονομικό όφελος.
5) Η φόρτιση των αυτοκινήτων θα μπορεί να γίνεται αποκλειστικά με ενέργεια που θα παράγεται από ανανεώσιμες πηγές, με την αγορά των λεγόμενων πράσινων πιστοποιητικών.

πηγή: newsit.gr

KIA
NISSAN