ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο

 Σχολιάστε 
9.677 Επισκέψεις στο άρθρο (17/12/2024)
Στο δρόμο
2 Φωτογραφίες »

Το M125 είναι ιδιαίτερα φιλόξενο και ευρύχωρο. Η εργονομία της θέσης οδήγησης παραπέμπει έντονα σε GT scooter με τα χέρια να έρχονται στο σωστό ύψος, ενώ χάρη στην μεγάλη απόσταση μεταξύ σέλας και ποδιάς, ακόμα και μεγάλου αναστήματος αναβάτες έχουν άπλετο χώρο για το πόδια τους. Αν διανύεις πολλά χιλιόμετρα καθημερινά, μπορείς να απλώνεις τα πόδια σου στις κεκλιμένες πλατφόρμες για πιο ξεκούραστες μετακινήσεις. Όσοι λατρεύουν τα gadgets όσο ο υπογράφων, θα ενθουσιαστούν από την πληθώρα κουμπιών στο τιμόνι και την ατμόσφαιρα που δημιουργεί το βράδυ ο κόκκινος φωτισμός τους. Βάζοντας σε λειτουργία τον κινητήρα η απουσία κραδασμών αποτελεί ευχάριστη έκπληξη. Η ρύθμιση της μετάδοσης επιβάλει οι στροφές να ανέβουν αρκετά για να ξεκινήσει το scooter να κινείται, αλλά από εκεί και πέρα σου επιτρέπει να ρυθμίζεις με ακρίβεια την ταχύτητά σου μέσα στην κίνηση χωρίς απότομες αντιδράσεις.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το αυξημένο βάρος επηρεάζει τις επιδόσεις καθώς απαιτούνται 14,9 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 80 χιλιόμετρα από στάση, αυτό όμως δεν έχει καμία σημασία, καθώς τα απόλυτα νούμερα λίγο ενδιαφέρουν τον αγοραστή ενός scooter 125 κυβικών και στην πράξη κινείται αξιοπρεπέστατα με την τελική να αγγίζει τα 110 χλμ. / ώρα.     
Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, η χαμηλή απόσταση της σέλας από το έδαφος και το σωστά κατανεμημένο βάρος, θα σε βοηθήσουν να απεγκλωβιστείς από την πυκνή κίνηση και κάνουν απλή υπόθεση τους ελιγμούς και το παρκάρισμα. Οι αναρτήσεις καταφέρνουν να ισορροπούν ιδανικά μεταξύ άνεσης και στιβαρότητας, αφού απορροφούν τις κακοτεχνίες του δρόμου χωρίς να διαμαρτύρονται και σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο, προσφέρουν υψηλή ποιότητα κύλισης χωρίς πλεύσει και ασάφειες. Οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται άμεσα με ελάχιστη πίεση στο τιμόνι και το σύνολο είναι αρκετά ομοιογενές εμπνέοντας εμπιστοσύνη.
Πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησαν και τα φρένα που έχουν διαφορετικό χαρακτήρα σε κάθε τροχό. Το εμπρός είναι προοδευτικό και χρειάζεται πίεση προκειμένου να δείξει τις ικανότητές του, ενώ το πίσω έχει πιο έντονο αρχικό δάγκωμα και μεγαλύτερη αμεσότητα στο τρόπο που δουλεύει. Πέρα όμως από την αίσθηση, στην πράξη είναι αποτελεσματικά και αυτό επιβεβαιώνεται από το VBOX που έδειξε 31,2 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 80 χλμ. / ώρα, ενώ αποδείχθηκαν ανθεκτικά στα συνεχόμενα δυνατά φρεναρίσματα και συνεπή στις επιδόσεις τους. Το ABS, που όπως είπαμε είναι ένα από τα ατού του Μ125, επεμβαίνει διακριτικά χωρίς έντονη ανάβραση στις μανέτες και είναι απαραίτητο στους γυαλισμένους και κακής ποιότητας δρόμους της πόλης.

Σελίδα 1Δοκιμή: Zontes M125
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά - Επιδόσεις
KIA
ETHNIKH ASFALISTIKH FYSIKES KAT.