Πατώντας τον διακόπτη ECO στο mHEV Captur ρίχνεις την κατανάλωση ακόμη και στα 6,0 λτ./100 χλμ., στερείς όμως την αμεσότητα στην απόκριση του 7-τάχυτο αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (EDC).
Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Renault Captur και Skoda Kamiq
Κινητήρας: Στα ίδια η κατανάλωση, πιο γρήγορο το Kamiq με τα +10 άλογα
Τα δύο B-SUV έχουν διαφορετική τεχνολογία κίνησης και απόδοση συστήματος, με το Skoda Kamiq να βγαίνει νικητής στις επιμέρους μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center. Παρότι δεν έχει ήπια υβριδική τεχνολογία όπως το Renault Captur, «καίει» το ίδιο, 7,2-7,3 λτ./100 χλμ.. Στην συγκρατημένη κατανάλωση του 1.500άρη TSI ACT συμβάλλει το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων το οποίο δουλεύει άριστα γιατί (δεν καταλαβαίνεις πότε απ-ενεργοποιείται). Το Captur, από την πλευρά του, ευνοείται στις εντός πόλης μετακινήσεις, όπου το 12-βολτο κύκλωμα και η μικρή μπαταρία των 0,13 kWh συνεπικουρούν τον 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρα των 140 ίππων τον οποίο χρησιμοποιεί και η Mercedes. Όσον αφορά τις επιδόσεις, τα +10 άλογα του Skoda Kamiq κάνουν και πάλι τη διαφορά. Εκτός των 150 PS το SUVάκι των Τσέχων αξιοποιεί όπως πρέπει το DSG αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων, έχοντας αρκετά καλές ενδιάμεσες τιμές (60-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ.).
Χώροι: Με συρόμενα καθίσματα και super πορτ-μπαγκάζ το Captur, νο1 σε πόδια το Kamiq
Πρωτιές σε συγκεκριμένες παραμέτρους χωρητικότητας διαπιστώσαμε μετρώντας τα δύο μοντέλα. Για παράδειγμα, το Renault Captur με τα στάνταρ συρόμενα πίσω καθίσματα μπορεί να φτάσει χώρο αποσκευών στα 536 λτ. (422 λτ. η minimum χωρητικότητα). Αντίστοιχα, κορυφαία τιμή της κατηγορίας είναι τα 18,8 εκ. στον «αέρα» για τα πόδια των πίσω επιβατών του Skoda Kamiq.
Συγκριτικά με το mHEV Captur, το καθαρά βενζινοκίνητο Skoda Kamiq του 1.500άρη TSI είναι κατά τι πιο θορυβώδες (70 dB στα 100 χλμ./ώρα).
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα)
5,5
5,5
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
7,2
7,3
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
873
909
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα)
1,33
1,36
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα)
1,37
1,39
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.)
15,5
18,8
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.)
3,5
7,8
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
422-536
400
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
22
14,5
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
73,5
65
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
102
105
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
102
105
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
206
202
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)