Αυτό που θα εκτιμήσεις στο βασικό Bayon είναι το γραμμικό τρόπο που λειτουργεί, την ελαστικότητά του και τον τρόπο που συνεργάζεται με το 5τάχυτο κιβώτιο
Η βασική έκδοση του Bayon όπως αναφέραμε προηγούμενως κρύβει κάτω από το καπό έναν ατμοσφαιρικό 1.200άρη κινητήρα με μέγιστη ισχύ 79 ίππων και ροπή 115 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη ψηλά στις 4.200 σ.α.λ., γεγονός που δεν ευνοεί τις ρεπρίζ και τις επιδόσεις. Βέβαια, να είμαστε ειλικρινείς, κάποιος δεν πρέπει να προσδοκεί σπορ επιδόσεις από ένα τέτοιο κινητήρα 79 ίππων, αλλά κυρίως θέλει να κάνει τις καθημερινές διαδρομές με άνεση. ¶ρα, ναι, δεν θα προσπερνάς με ευκολία, όμως οι κοντές 3 πρώτες σχέσεις ευνοούν ώστε να κινείσαι απροβλημάτιστα και με άνεση μέσα στην πόλη. Το δε κιβώτιο έχει θετικό επιλογέα και αραιές τις τελευταίες σχέσεις για χαμηλή κατανάλωση. Συγκεκριμένα, στον αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση του Hyundai Bayon 1,2 είναι στα 5,1 λτ./100 χλμ., ενώ η μέση τιμή της κυμαίνεται στα 7,8 λτ./100 χλμ., ελαφρώς βελτιωμένη σε σχέση με τα 8,1 λτ./100 χλμ. που είχε το βασικό σύνολο του προ-ανανέωσης μοντέλου.
Η βασική έκδοση του Bayon όπως αναφέραμε στην αρχή κάτω από το καπό του κρύβει έναν ατμοσφαιρικό 1.200άρη κινητήρα με μέγιστη ισχύ 79 ίππων και ροπή 115 Nm.