Το 48-βόλτο ήπια υβριδικό σύστημα, που γνωρίσαμε πρώτα στο Peugeot 208 (δες πως λειτουργεί), δεν προέκυψε απλά από την προσθήκη του ηλεκτροκινητήρα (29 ίππων και 55 Nm ροπής) στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (Dual Clutch System 6). Ο 1,2 λτ. turbo βενζινοκινητήρας, που παραμένει «κεντρικός πρωταγωνιστής», έχει σημαντικές αναβαθμίσεις, όπως ο νέος κύκλος λειτουργίας σε κύκλο Miller για βέλτιστη θερμοδυναμική απόδοση και το turbo μεταβλητής γεωμετρίας. Συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής. Η μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση φαίνεται στην αστική χρήση, λόγω της βοήθειας του ηλεκτροκινητήρα στο σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης και στο παρκάρισμα.
Oι μετρήσεις μας έδειξαν πως το ήπια υβριδικό 2008 των 136 ίππων καταναλώνει γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ., όταν συμβατικό 2008 των 130 ίππων καίει» γύρω στα 9 λτ./100 χλμ.. (με 10.000 χλμ. το χρόνο και τη βενζίνη στα 2 ευρώ μιλάμε για 500 ευρώ λιγότερα για καύσιμα). Διαφορά υπάρχει και στη μέση κατανάλωση των δύο εκδοχών με το ήπια υβριδικό να είναι στα 7,2 λτ./100 χλμ. και το συμβατικό στα 7,7 λτ./100 χλμ.. Στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα οι δύο εκδόσεις καίνε το ίδιο (5,5 λτ./100 χλμ.), χωρίς όμως να μπορούν να πλησιάσουν την οικονομία που είχαμε δει με το diesel 2008. Εκτός από οικονομικότερο, το ήπια υβριδικό 2008 είναι και πιο σβέλτο χάρη στα 6 παραπάνω άλογα και την βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα στην πιο «γεμάτη» λειτουργία του 1,2 Puretech κινητήρα.
Αυτό αποτυπώθηκε στις μετρήσεις των επιδόσεων με τη διαδικασία της προσπέρασης (ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα) να ολοκληρώνεται σε 5,1 δλ. αντί 5,3 δλ. με το κιβώτιο να είναι εμφανώς πιο γρήγορο και ομαλόες στις εναλλαγές σχέσεων συγκριτικά με το 8άρι συμβατικό αυτόματο της έκδοσης με τα 130 άλογα. Ακόμη πιο αισθητή είναι η βελτίωση στο 80-120 χλμ./ώρα, που μειώθηκε από τα 6,8 στα 6,4 δλ., ενώ η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται στα 9,3 από 9,6 δλ.. Η δε τελική ταχύτητα από τα 203 χλμ./ώρα ανέβηκε στα 206 χλμ./ώρα.
Σίγουρα θα θέλαμε να υπάρχει λειτουργία ελεύθερης κύλισης (όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι να σβήνει ο κινητήρας και να μπαίνει σε «νεκρά» το κιβώτιο), αλλά και λιγότερο αισθητή την εμπλοκή του βενζινοκινητήρα στο «παιχνίδι» της κίνησης.