ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ευχάριστο και άνετο στην οδήγηση

 Σχολιάστε 
(22/12/2024)
Στο δρόμο: Ευχάριστο και άνετο στην οδήγηση
3 Φωτογραφίες »

Παρά την αύξηση του βάρους κατά 100 περίπου κιλά σε σχέση με το συμβατικό 2008 1,2 Puretech 130 EAT8, η ήπια υβριδική εκδοχή συνεχίζει να να έχει σε πρώτο πλάνο τόσο την αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο, όσο και την ποιότητα κύλισης . Το εξαιρετικό πλαίσιο συνδυάζεται με μια καλοκουρδισμένη ανάρτηση, που είναι όσο σφιχτή πρέπει για να προσφέρει προβλέψιμη συμπεριφορά και συγκρατημένη κλίση, αλλά και όσο απορροφητική χρειάζεται για μην κοπανάει όταν περνάς πάνω από κακοτεχνίες. Αρωγός εδώ και η «έξυπνη» διάσταση των στάνταρ ελαστικών, 215/60 R17 που τονίζουν την ποιότητα κύλισης. Στο ταξίδι τα καθίσματα κρατούν ξεκούραστο τον οδηγό, ωστόσο υπάρχει αεροδυναμικός θόρυβος, που γίνεται αισθητός πάνω από τα 120 χλμ/ώρα, χωρίς όμως να γίνεται ανυπόφορος. Στα συν φυσικά και το νέο αυτόματο διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο των 6 σχέσεων, που είναι πιο γρήγορο και πιο πολιτισμένο από το 8άρι με τον μετατροπέα ροπής. Την ευχάριστη οδηγική διάθεση του συνόλου συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο το γρήγορο και καλό σε πληροφόρηση τιμόνι, το δυνατό φρενάρισμα, καθώς και η πλήρης σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης.

Σελίδα 1Δοκιμή: Peugeot 2008 Hybrid με 136 PS - Mild hybrid αντί για diesel
Σελίδα 2Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο και 25% πιο οικονομικό στην πόλη από το συμβατικό μοτέρ των 130 ίππων
Σελίδα 3Στο δρόμο: Ευχάριστο και άνετο στην οδήγηση
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
SEAT