ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
52.371 Επισκέψεις στο άρθρο (28/7/2024)
Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά Peugeot 2008 Hybrid 136 e-DCS6
Κινητήρας*
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Αμεσoς ψεκασμός, turbo + MHEV 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 136/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 230/1.750
Start/Stop Ναι
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.372
Eπιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,3
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,1
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 6,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 206
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
Μέση εργοστασιακή* 4,9
Μέση δοκιμής 7,2
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 44
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 110
*εργοστασιακά στοιχεία
 
Εξοπλισμός - τιμή Peugeot 2008 Hybrid 136 e-DCS6
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Air Condition *
Ψηφιακός πίνακας οργάνων/Οθόνη αφής */έγχρωμη 10"
Cruise control * (adaptive)
Ζάντες αλουμινίου * (17 ιντσών)
Προβολείς ομίχλης *
Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED
Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια
Έκδοση Active (Allure από 30.800 ευρώ)
Τιμή από (ευρώ)  
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Peugeot 2008 Hybrid 136 e-DCS6
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι 302 χλστ.
Πίσω φρένα Δίσκοι 249 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,7
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.540/1.540
Στροφές τιμονιού 2,7
Κύκλος στροφής (μ.) 10,4
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 66,5/68,1
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/60 R17
Μάρκα ελαστικών δοκιμής Continental EcoContact 6
Διαστάσεις (χλστ.)* Peugeot 2008
Κεφάλι οδηγού 108
Κεφάλι πίσω 52
Πλάτος εμπρός 1.379
Πλάτος πίσω 1.352
Πόδια πίσω 155
Χώρος αποσκευών (λτ.) 434
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.304x1.815x1.550
Μεταξόνιο 2.605

Σελίδα 1Δοκιμή: Peugeot 2008 Hybrid με 136 PS - Mild hybrid αντί για diesel
Σελίδα 2Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο και 25% πιο οικονομικό στην πόλη από το συμβατικό μοτέρ των 130 ίππων
Σελίδα 3Στο δρόμο: Ευχάριστο και άνετο στην οδήγηση
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
TASEIS STHN ASFALISH