Τεχνικά χαρακτηριστικά Peugeot 2008 Hybrid 136 e-DCS6 Κινητήρας* Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199 Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12 Τροφοδοσία Αμεσoς ψεκασμός, turbo + MHEV 48V Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 136/5.500 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 230/1.750 Start/Stop Ναι Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.372 Eπιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,3 60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,1 80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 6,4 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 206 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Μέση εργοστασιακή* 4,9 Μέση δοκιμής 7,2 Ρεζερβουάρ (λτ.)* 44 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 110 *εργοστασιακά στοιχεία Εξοπλισμός - τιμή Peugeot 2008 Hybrid 136 e-DCS6 ESP * Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος * Αερόσακοι 6 Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */* Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */* Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */* Air Condition * Ψηφιακός πίνακας οργάνων/Οθόνη αφής */έγχρωμη 10" Cruise control * (adaptive) Ζάντες αλουμινίου * (17 ιντσών) Προβολείς ομίχλης * Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια Έκδοση Active (Allure από 30.800 ευρώ) Τιμή από (ευρώ) Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Peugeot 2008 Hybrid 136 e-DCS6 Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι 302 χλστ. Πίσω φρένα Δίσκοι 249 χλστ. 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,7 Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.540/1.540 Στροφές τιμονιού 2,7 Κύκλος στροφής (μ.) 10,4 Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 66,5/68,1 Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/60 R17 Μάρκα ελαστικών δοκιμής Continental EcoContact 6 Διαστάσεις (χλστ.)* Peugeot 2008 Κεφάλι οδηγού 108 Κεφάλι πίσω 52 Πλάτος εμπρός 1.379 Πλάτος πίσω 1.352 Πόδια πίσω 155 Χώρος αποσκευών (λτ.) 434 ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.304x1.815x1.550 Μεταξόνιο 2.605 < Προηγούμενη σελίδαΣελίδα 1Δοκιμή: Peugeot 2008 Hybrid με 136 PS - Mild hybrid αντί για dieselΣελίδα 2Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο και 25% πιο οικονομικό στην πόλη από το συμβατικό μοτέρ των 130 ίππωνΣελίδα 3Στο δρόμο: Ευχάριστο και άνετο στην οδήγησηΣελίδα 4Η γνώμη μας Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά