
Ρύποι, plug-in υβριδικά & οχήματα εσωτερικής καύσης, στο στόχαστρο.
Από φέτος αυστηρότεροι οι κανονισμοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Μη συμμόρφωση θα οδηγεί σε πρόστιμα και αρνητική φήμη.
Οι εταιρείες αντιδρούν με αναβάθμιση στόλου, εγκατάσταση φορτιστών, εκπαίδευση.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Με βάση τις ανακοινώσεις, από το 2025 και μετά, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ανακοινώσει πως θα εφαρμόσει αυστηρότερους κανονισμούς για τους ρυπογόνους εταιρικούς στόλους οχημάτων, με στόχο τη μείωση των εκπομπών CO₂ και άλλων ρύπων, καθώς και την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας.
Οι εταιρείες και οι fleet managers (υπεύθυνοι στόλου) καλούνται να προσαρμοστούν σε αυτές τις αλλαγές για να αποφύγουν πρόστιμα αλλά και για να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητατων εταιρειών και των προϊόντων τους.
Η μετάβαση σε «πράσινα» οχήματα, η επένδυση σε υποδομές φόρτισης και η αξιοποίηση φορολογικών κινήτρων είναι οι βασικοί τρόποι αντιμετώπισης της πρόκλησης.
Ρύποι, plug-in υβριδικά &οχήματα εσωτερικής καύσης, στο στόχαστρο
Από το 2025, οι εταιρείες με μεγάλους στόλους οχημάτων, πρέπει να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων CO₂, σύμφωνα με τα νέα πρότυπα της Ε.Ε. (στόχοι που εντάσσονται στη στρατηγική της Ε.Ε. για την κλιματική ουδετερότητα μέχρι το 2050).Η μη έγκαιρη συμμόρφωση αναμένεται να οδηγεί σε πρόστιμα (αλλά και αρνητική φήμη) με βάση τις αναφορές και δημοσιοποιήσεις στοιχείων.
Οι εταιρικοί στόλοι που διαθέτουν plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV) θα υπόκεινται σε αυστηρότερες διαδικασίες υπολογισμού εκπομπών (κάτι που σημαίνει και πιθανές συνέπειες στη φορολογική τους μεταχείριση - επιβάρυνση). Ενώ, αξίζει να σημειωθεί πως, και οι κανονισμοί για τα οχήματα εσωτερικής καύσης γίνονται επίσης αυστηρότεροι. Συνέχεια του άρθρου >>>