Tesla Model Y ή Ford Kuga Plug-in με 8 χιλιάρικα λιγότερα στο leasing;

 Σχολιάστε 
32.065 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2024)
Tesla Model Y ή Ford Kuga Plug-in με 8 χιλιάρικα λιγότερα στο leasing;
3 Φωτογραφίες »

- Βγαίνει 8 χιλιάρικα πιο φθηνό με leasing το Kuga στο τέλος της 4ετίας
- To Κuga κάνει το Αθήνα-Ξάνθη (680 χλμ.) χωρίς το άγχος της φόρτισης, το Tesla φτάνει μέχρι Λάρισα (350 χλμ.)
- Τεράστιο το πορτ-μπαγκάζ του Tesla Model Y: Με 854 λτ. χωράει 7-8 βαλίτσες
- Επιταχύνει σαν ηλεκτρικό το Kuga, μικρή η διαφορά από το Tesla

Βγαίνει 8 χιλιάρικα πιο φθηνό με leasing το Kuga στο τέλος της 4ετίας

To Ford Kuga ήταν το best seller Plug-in υβριδικό μοντέλο στην Ευρώπη για ακόμη μια χρονιά, ενώ το Tesla Model Y έκλεισε το περασμένο έτος στην κορυφή των παγκόσμιων πωλήσεων, έστω και εάν το 2024 δεν πηγαίνει το ίδιο καλά γι΄ αυτό από πλευράς πωλήσεων (σ.σ. τον Μάιο έπεσε στην 18η θέση στην Ευρώπη). Σε κάθε περίπτωση, τα δύο SUV συνεχίζουν να βρίσκονται ψηλά στη λίστα των επιλογών για τα στελέχη που θέλουν εταιρικό αυτοκίνητο, καθώς έχουν και το πλεονέκτημα της απαλλαγής από τον εταιρικό φόρο, αφού εκπέμπουν λιγότερα CO2 από το όριο των 50 γρ./χλμ.. Τι γίνεται όμως με το καθένα από αυτά;

Την πιο προσιτή προσφορά για απόκτηση του Kuga Plug-in Hybrid (PHEV) μέσω leasing τη βρίσκουμε στην Ford Lease, αφού με μίσθωμα 324 ευρώ και προκαταβολή 9.000 ευρώ, στο τέλος της τετραετίας, το συνολικό κόστος θα φτάσει τα 24.228 ευρώ (30.043 ευρώ με ΦΠΑ). Σε ό,τι αφορά τη λύση του leasing για το Model Y στην βασική πισωκίνητη έκδοση, η προσφορά της Executive Lease αναλύεται σε 610 ευρώ δόση και 6.900 ευρώ προκαταβολή με το συνολικό κόστος στην 4ετία να φτάνει τα 35.570 ευρώ (44.107 ευρώ). Στην περίπτωση του Model Y, επειδή είναι αμιγώς ηλεκτρικό, οι επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από επιδότηση 6.000 ευρώ, άρα το κόστος κατεβαίνει στα 29.570 ευρώ ή τα 38.107 ευρώ με ΦΠΑ.

To Κuga πάει Αθήνα-Ξάνθη (680 χλμ.) χωρίς το άγχος της φόρτισης, το Tesla φτάνει μέχρι Λάρισα (350 χλμ.)

Το Model Y είναι η προτιμότερη λύση για όποιον θέλει να κάνει πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, στο σταμάτα-ξεκίνα, το Tesla μπορεί να αποκτά τη χαμένη ενέργεια και να κρατά φορτισμένη τη μπαταρία του, την στιγμή που το Κuga μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά για 70 χλμ, πριν πάρει τα ηνία το μοτέρ βενζίνης όπου η μέση κατανάλωση θα κυμανθεί σε πραγματικές συνθήκες στα 2,5-3,5 λτ./100 χλμ.. Στο ταξίδι όμως, καλύτερη επιλογή είναι το Kuga Plug-in αφού μπορεί να βγει εκτός πόλης, χωρίς ο οδηγός του να ανησυχεί για την φόρτιση της μπαταρίας του και προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 680 χλμ., δηλαδή μπορεί να κάνει το Αθήνα-Ξάνθη χωρίς ανεφοδιασμό. Στον αντίποδα, η ηλεκτρική αυτονομία του πισωκίνητου Model Y στο ταξίδι, περιορίζεται στα 350 χλμ., όπως είδαμε και στη μεγάλη δοκιμή αυτονομίας σε ταξίδι με 8 ηλεκτρικά, γεγονός που αναγκάζει τον οδηγό να κάνει τουλάχιστον μια στάση για φόρτιση εάν θέλει να διανύσει μεγαλύτερη απόσταση.


Μεγαλύτερο είναι το πορτ-μπαγκάζ του Model Y αλλά συνολικά, οι διαφορές στο κομμάτι των χώρων είναι μικρές.
3 Φωτογραφίες »

Μεγαλύτερο είναι το πορτ-μπαγκάζ του Model Y αλλά συνολικά, οι διαφορές στο κομμάτι των χώρων είναι μικρές.

Συνέχεια του άρθρου >>>
FORD
ALFA ROMEO