Από 1.600 κ.εκ. μέχρι V6 3,0 λτ. και από 90 έως 194 άλογα
2 Φωτογραφίες »

Από 1.600 κ.εκ. μέχρι V6 3,0 λτ. και από 90 έως 194 άλογα

44.770 Επισκέψεις στο άρθρο

Το γαλλικό μεσαίο εφοδιαζόταν με έναν κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων ονομαστικής ισχύος 90 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. με 130 Nm ροπής, έναν 16βάλβιδο των 1.761 κ.εκ. με απόδοση 110 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. με 155 Nm ροπής (το αντίστοιχο 8βάλβιδο απέδιδε 103 ίππους και καταργήθηκε το 1998) και έναν δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο απόδοσης 150 ίππων.


Η έκδοση με τον μικρότερο κινητήρα που ήταν και η δημοφιλέστερη στην Ελλάδα, ήταν οριακά επαρκής για να κινήσει το αμάξωμα μήκους 4,44 μέτρων και βάρους από 1.170 έως 1.451 κιλών (ανάλογα με την έκδοση). Όσον αφορά στη βαρύτερη εκδοχή της Xantia, ήταν η κορυφαία Activa με τον 3,0 λίτρων V6 βενζίνης των 194 ίππων με 367 Nm ροπής, η οποία μαζί με τις diesel εκδόσεις δεν εισήχθησαν ποτέ επισήμως στη χώρα, παρά μόνο κατόπιν παραγγελίας, καθώς και από μεταγενέστερες σπάνιες παράλληλες εισαγωγές. Σημειώστε πως η πλούσια Activa είχε στο ρόστερ της τέσσερις κινητήρες βενζίνης: 2,0 λτ. 16V με 130 και 150 άλογα, 2,0 Turbo 8V 150 άλογα και τον προαναφερθέντα 3λιτρο V6 των 194 ίππων.

Σελίδα 131 χρόνια Citroen Xantia: Κομψή & «στριφτερή» Γαλλίδα
Σελίδα 2Από 1.600 κ.εκ. μέχρι V6 3,0 λτ. και από 90 έως 194 άλογα
Σελίδα 3Ρεκόρ στο Elk Test (αποφυγή κινδύνου) από το 1999 μέχρι σήμερα
Σελίδα 4Video: Υδροπνευματική ανάρτηση με Hydractive 2
Σελίδα 5Ξέρετε ότι:
test center
NEXEN NFERA PRIMUS