Το σημαντικότερο κατόρθωμα της Xantia προήλθε κυρίως από το καινοτόμο για την εποχή σύστημα ανάρτησης. Μην ξεγελιέστε από την οικογενειακή περιβολή της, γιατί η κορυφαία Citroen Xantia Activa ήταν το supercar της εποχής που δεν έχετε ακούσει ποτέ! Απίστευτο; Σκεφτείτε ότι η επίδοση που σημείωσε το 1999 στο test αποφυγής ταράνδου (σ.σ. το test αποφυγής κινδύνου που μόνο το autotriti πραγματοποιεί στην Ελλάδα σήμερα) είναι πρώτη μέχρι σήμερα. Η Citroen Xantia Activa V6 ολοκλήρωσε την αποφυγή κινδύνου ή αλλιώς μια απότομη αλλαγή λωρίδας με 85 χλμ./ώρα (!), ρεκόρ που δεν έχουν καταφέρει να καταρρίψουν μέχρι σήμερα μοντέλα των Porsche, McLaren, Mercedes-AMG, Lotus κ.ά..
Πέρα από αυτό το ρεκόρ, η γαλλική μπερλίνα είχε καταφέρει νωρίτερα, το 1995, μια άλλη σημαντική επίδοση σε δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας από γαλλικό περιοδικό. Συγκεκριμένα, Γάλλοι δημοσιογράφοι την έβαλαν σε skidpad (κυκλική διαδρομή όπου μετράται η πλευρική επιτάχυνση), εκεί όπου η Xantia «έγραψε» 0,94 G. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Ότι η Xantia Activa δεν «ξεκολλούσε» από την άσφαλτο στις στροφές, σημειώνοντας επίδοση εφάμιλλη με εκείνη των supercars της εποχής.