Ρεκόρ στο Elk Test (αποφυγή κινδύνου) από το 1999 μέχρι σήμερα

Ρεκόρ στο Elk Test (αποφυγή κινδύνου) από το 1999 μέχρι σήμερα

44.769 Επισκέψεις στο άρθρο

Το σημαντικότερο κατόρθωμα της Xantia προήλθε κυρίως από το καινοτόμο για την εποχή σύστημα ανάρτησης. Μην ξεγελιέστε από την οικογενειακή περιβολή της, γιατί η κορυφαία Citroen Xantia Activa ήταν το supercar της εποχής που δεν έχετε ακούσει ποτέ! Απίστευτο; Σκεφτείτε ότι η επίδοση που σημείωσε το 1999 στο test αποφυγής ταράνδου (σ.σ. το test αποφυγής κινδύνου που μόνο το autotriti πραγματοποιεί στην Ελλάδα σήμερα) είναι πρώτη μέχρι σήμερα. Η Citroen Xantia Activa V6 ολοκλήρωσε την αποφυγή κινδύνου ή αλλιώς μια απότομη αλλαγή λωρίδας με 85 χλμ./ώρα (!), ρεκόρ που δεν έχουν καταφέρει να καταρρίψουν μέχρι σήμερα μοντέλα των Porsche, McLaren, Mercedes-AMG, Lotus κ.ά..

 
Πέρα από αυτό το ρεκόρ, η γαλλική μπερλίνα είχε καταφέρει νωρίτερα, το 1995, μια άλλη σημαντική επίδοση σε δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας από γαλλικό περιοδικό. Συγκεκριμένα, Γάλλοι δημοσιογράφοι την έβαλαν σε skidpad (κυκλική διαδρομή όπου μετράται η πλευρική επιτάχυνση), εκεί όπου η Xantia «έγραψε» 0,94 G. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Ότι η Xantia Activa δεν «ξεκολλούσε» από την άσφαλτο στις στροφές, σημειώνοντας επίδοση εφάμιλλη με εκείνη των supercars της εποχής.
 

Σελίδα 131 χρόνια Citroen Xantia: Κομψή & «στριφτερή» Γαλλίδα
Σελίδα 2Από 1.600 κ.εκ. μέχρι V6 3,0 λτ. και από 90 έως 194 άλογα
Σελίδα 3Ρεκόρ στο Elk Test (αποφυγή κινδύνου) από το 1999 μέχρι σήμερα
Σελίδα 4Video: Υδροπνευματική ανάρτηση με Hydractive 2
Σελίδα 5Ξέρετε ότι:
test center
NEXEN NFERA PRIMUS